הוא טרק את הדלת מאחוריו וזה הרגע שהוא הרגיש דמעות מטפטפות מהעיניים שלו,הלחיים שלו היו אדומות והוא הרגיש כעס נבנה בתוכו,הוא אפילו לא הבין למה הוא הרגיש ככה,למה הוא הרגיש את הצורך להרביץ לאיזה קיר ולמה דמעות לא הפסיקו להכתים את הלחיים שלו.
הוא לא בוכה,הוא לא מתכוון לבכות על זה,'זאת הייתה החלטה שלך לואי,תפסיק להיות כזאת רכיכה ותנגב את הדמעות המזדיינות האלה.'
הקול בראשו אמר לו והוא ציית באותו רגע מנגב את הדמעות,הוא נפרד מהארי מסיבה ברורה מאד,הוא לא כזה,הוא הצליח להתרחק מזה למשך שנים עד שהארי הגיע והוא צריך לשחרר את זה מעצמו.
'תחשוב מה עובר על הארי עכשיו,לפני שנייה ליטפת אותו ונישקת אותו והנה אתה נפרד ממנו בטענה שאתה לא כזה?אתה יודע שאתה כן,אתה אוהב אותו,תפסיק להתכחש לעצמך'
'אני לא כזה ואני לא אוהב אותו!' הוא צעק על המחשבות שלו בחזרה,מחפש תעסוקה מסביבו,כל דבר,הוא נכנס לתוך המכונית שלו והתיישב בה,אפילו לא טורח להתחיל לנהוג, אין לאן ואין למי.
'אה אתה לא?אתה בעצמך אמרת שהוא כמו סם בשבילך,שאתה צריך להתרחק ממנו כי אם לא תעשה את זה אתה לא תוכל לעמוד בפניו,אתה יודע שאתה רוצה אותו,אתה צריך אותו,ראית איך היית לפני שהייתם ביחד?היית מתוסכל ועצבני כל הזמן לואי,הוא הרגיע אותך ועשה אותך שמח,אתה לא היית ככה עם אלינור,כי לא אהבת אותה,אבל אתה אוהב את הארי,ובכל זאת בחרת להיפרד ממנו.'
'נפרדתי ממנו כי אני לא יכול להיות כזה!אני צריך להפסיק,הפסקתי עם זה למשך שנים מה הבעיה שגם עכשיו?' הוא המשיך לצעוק על המחשבות שלו,הוא הרגיש חצוי ולא בטוח בעצמו,הוא לא ידע מה נכון והלחץ שהיה לו בחזה גרם לנשימות שלו להיות כבדות יותר,הוא הזיע והרגיש שהוא עומד להתחיל לבכות שוב.
'וחשבת על הארי לרגע?חשבת על זה שאולי שברת לילד המתוק הזה את הלב?למה אתה חייב להיות כל כך אנוכי ולחשוב רק על עצמך פה?ומה הבעיות שלך עם להיות הומו,אתה בעצמך אמרת שזה לא מה שהרג את אמא שלך ולארה סתם מאשימה אותך,כל הזמן הזה היית בסדר,מה תקף אותך עכשיו טומלינסון?'
הוא לא ידע מה לענות וגם לא היה לו זמן,נקישה על החלון של המכונית הוציאה אותו מהוויכוח עם המחשבות שלו,הוא הרים את ראשו כדי לראות מי דופק,לרגע הוא קיווה שזה יהיה הארי,הוא רצה לראות אותו
'חמש דקות בלעדיו ואתה כבר מתגעגע?איך תשרוד חיים שלמים בלעדיו?'
הוא הביט מעבר לחלון וראה שזה היה ניק,שהמשיך לדפוק שוב ושוב ולואי גלגל את עיניו ויצא מהמכונית.
"מה אתה עושה פה?" הוא שאל את ניק שהיה נראה כאילו הוא רק רץ מרתון,הוא היה מזיע ומתנשף,הלחיים שלו היו אדומות והשיער היה מבולגן "אתה הלכת ללארה לבית החולים כדי לשמוע מה היא צריכה אבל הלכת בלי שהיא הספיקה להגיד,אז היא שלחה אותי." ניק אמר והמשיך להתנשף
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Fanfiction-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *