פרק 23!

2.8K 175 291
                                    

"מקווה שתהנו מהפרק❤

****

עבר חודש מאז אותו יום שלואי והארי עשו סקס בפעם השנייה אבל הפעם ההמשך שלהם היה שונה.
הם לא הפסיקו לעשות במשך חודש בכל דקה פנויה שהייתה להם ובכל מקום.
בבית של לואי,בבית של הארי,מאחורי בית הספר,בתוך המכונית של לואי,במקלחת ואיפה לא?
הם לא באמת ידעו מה הם עושים או מה לעזאזל הם רוצים אחד מהשני,מה שהם כן ידעו זה שהם היו שני נערים חרמנים והמגע אחד של השני עשה להם טוב.
לואי כן ניסה להזדיין גם עם אנשים אחרים אבל זה כבר לא ממש עבד,אף אחד לא הצליח לחרמן אותו כמו הילד המתולתל הזה,אז הוא תמיד היה חוזר אליו בסופו של דבר.
הארי גם לא הבין מה הקטע של מה שהם עושים אבל הוא אהב את זה,הוא נהנה מתשומת הלב שהוא קיבל מלואי,מאיך שלואי היה מסתכל עליו בעיניים רעבות,מראה לו כמה הוא רוצה להרוס אותו וזה היה גומר את הארי במקום,כל פעם מחדש.
אף אחד עדיין לא ידע על מה שהם עושים חוץ מזאין, ליאם ונייל.
להארי לא היה לב לספר ללוטי עדיין אבל הוא יספר לה,בסופו של דבר.

*****

"מה לואי?"
הארי שאל בצחקוק בזמן שלואי שיחק בידו עם התלתלים של הארי ומרח אותם על כל פרצופו של הארי.

זה היה בוקר די נורמאלי בשבילם,הם היו במיטה של הארי אחרי לילה מלא בסקס.
לואי חייך אל הארי מאחורה וקירב אותו אליו עוד יותר
"אתה יודע שאני אוהב את התלתלים האלה שלך ילד" הוא אמר והארי גילגל את עיניו עם חיוך על פניו וחזר לעצום את עיניו שידו של לואי עטופה סביב מותנו.

"אל תלך לישון" לואי אמר וסטר להארי על הלחי והארי הסתובב במיטתו וקבר את ראשו בלואי,לא הייתה לו כוונה לקום בעשור הקרוב.
לואי פשוט גלגל את עיניו והרים את הארי לשירותים בזמן שהארי מתפתל בזרועותיו ולואי הניח אותו ליד הכיור.

"תצחצח ותשטוף פנים,יש בית ספר"

****

"הדבר היחיד שטוב ויצא מלואי זאת הצליעה הזאת שלך הארי,זה עושה לי את היום כל פעם מחדש." ליאם אמר ודמעות של צחוק ירדו מעיניו מהמראה של חברו המתולתל מתנדנד מצד לצד בניסיון למצוא צורת עמידה שלא תשרוף לו.
"אתה רואה את חבר שלך צולע וזה מה שעושה לך את היום?יש לך קצת בעיות ליאם."
הארי אמר וליאם המשיך לצחוק בזמן שהוא ראה את לוטי ונייל מתקרבים לכיוונם ומנופפים אליהם.
"מה אתם עדיין עושים פה עוד שתי דקות בית הספר מתחיל" נייל אמר והארי הביט בשעונו שהוכיח שנייל צודק.
הארי התחיל לצעוד לכיתתו ובדיוק לפני שהוא נכנס מישהו התנגש בו ושניהם נפלו לרצפה.
הארי הביט בו והתרומם מהרצפה מציע לו את ידו לעזרה.
"אוי אני מצטער לא ראיתי לאן אני הולך"
הבחור אמר בפנים לחוצות ונשיפות יצאו מתוך שפתיו.
"זה בסדר לא קרה כלום" הארי חייך ואמר,ממשיך להתקדם לכיוון כיתתו.
"תגיד אתה יודע אולי איפה כיתה י3?"הבחור שאל
"כן זאת הכיתה שלי,חדש פה?" הארי שאל והבחור שלצידו הנהן.
הארי התקדם לכיוון כיתתו והורה לו להתקדם אחריו ושניהם נכנסו לכיתה.

Not what you think(L.S)Where stories live. Discover now