*אמממ רציתי לכתוב משהו זריז לפני שבת אז זה לא הכי מעניין אבל תבלו חמוצים💕*
***
"אחי, אני ליטרלי אמרתי לו ללכת למצוץ לאבא הפאקינג מת שלו, יצאתי דפוק." לואי אמר והניח יד על השלט של המשחק שלו, מנסה להישאר מרוכז.
"תרגע לואי פשוט לך אליו ותבקש סליחה, אתה לא ידעת הוא יבין." זאין אמר לוקח שלוק מהבירה שלו מנסה לעקוף את אחד השחקנים של לואי, בהצלחה.
"גולללללל" זאין צעק ולואי פשוט גלגל את העיניים שלו, הוא לא היה במוד למשחק המטומטם הזה עכשיו.
"שמע אני יוצא לעשן בחוץ,תעשה איזה שיט שאתה רוצה עד שאני חוזר." לואי אמר ויצא לחצר של הבית שלו, מתיישב ליד הבריכה שלו וחושב איך להתנצל בלי לצאת אפס או להראות שאכפת לו, כי לא אכפת לו.***
"הארי אני לא חושבת שהוא התכוון לזה ככה" לוטי אמרה והסתכלה עליו שהוא ניגב את האף שלו מנגב את אחת הדמעות מהלחי שלו ומכניס כפית של גלידה לתוך הפה.
"אה וואלה לוטי? למה הוא עוד יכל להתכוון? הוא לא מפסיק לעקוץ אותי ואת יודעת את זה. אבל חשבתי שלפחות יש לו גבולות, כנראה שלא."
הארי אמר בטון רועם הרבה יותר מהרגיל מה שטיפה הלחיץ את לוטי באותו רגע.
"אני לא מבין איך את יכולה לחשוב שהוא לא התכוון לזה, ברור שהוא כן התכוון!!הוא מניאק רציני והוא נתפס על הארי בגלל שהוא לא מוכן להתמודד עם העובדה שגבר יכול להמשך גם לגברים." נייל אמר מכניס את החתיכה החמישית שלו של פיצה להיום לתוך הפה כמעט גונח מהטעם המדהים של זה.
"לוטס סליחה אבל אני לא מוצא דרך להוציא אותו טוב פה, ותאמת שאני גם לא מחפש דרך להוציא אותו טוב." ליאם אמר לוקח שלוק המילקשייק שהוא הזמין.
" אולי אי אפשר להוציא אותו באור טוב, טוב אי אפשר להוציא אותו באור טוב אבל אני אנסה לדבר איתו שאני אחזור הבייתה, אני אכריח אותו להתנצל הארי, מבטיחה." לוטי אמרה והארי פשוט גלגל את העיניים שלו "אני לא צריך התנצלויות ממנו, הוא מתבריין עליי מהרגע שהכרתי אותך לוטס, זה לא ישתנה המאמצים שלך מיותרים פה."***
לוטי חברה לבית שלה ודפקה בחוזקה על הדלת של אח שלה, הבעה עצבנית מרוחה לה על הפנים.
"לואי תפתח כבר" היא אמרה והמשיכה לדפוק.
"אחחח מה את רוצה לוטי אני עסוק." לואי בזמן שהיא נכנסה לו לחדר.
"תמשיך עם המסרוני סקס שלך אחר כך לואי, אני רוצה להבין מה הפאקינג קטע שלך אתה יודע שאני מחבבת אותו ואתה ממשיך להתנהג אליו כמו חרא, והבדיחה על אבא שלו? אין לך גבולות?!" לוטי אמרה במבט זועם."אני לא ידעתי שהאבא המזויין שלו מת לוטי!
את באמת חושבת שאם הייתי יודע הייתי אומר לו את זה? אני לא פאקינג מפלצת, אני אכלתי את עצמי על זה מהרגע שאלינור אמרה לי שהוא מת. ועוד במיוחד אחרי מה שקרה לאמא, נראלך שאני אצחק על ענייני מוות?"
לואי אמר ויצא מהחדר שלו בזמן שהוא התקדם למטבח, מחפש משהו לשתות.
"ידעתי שלא היית צוחק על זה ידעתי!"
לוטי אמרה עם תחושת הקלה.
"אתה עדיין צריך להתנצל אתה יודע?אני יודעת שזה לא הקטע שלך לדאוג לאנשים שלא אכפת לך מהם אבל אבא שלו זה נושא רגיש." היא המשיכה.
"כן כן אני יודע אני אגיד לו סליחה בבית ספר מחר או משהו, אבל אם הוא מתחיל לבכות לי מול הפרצוף או משהו אני בורח משם לוטי."
לוטי צחקקה וגילגלה עיניים בו זמנית, נכנסת לחדר ומשאירה את לואי למחשבות שלו.
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Fanfiction-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *