לואי ירד במדרגות של ביתו מהקומה למעלה אל עבר הסלון,הוא הביט בליאם,ניק והארי ששכבו על הרצפה מכורבלים מתחת לשמיכות.
הוא התקרב לאט לכיוונו של הארי ששכב לצידו של ניק והתכופף אליו,מנשק את מצחו בעדינות.
"מה אתה חושב שאתה עושה?" לואי שמע את קולו של ניק שואל וגלגל את עיניו שניק פתח את פיו והמשיך "למה לעזאזל נישקת לחבר שלי את המצח?"
"דבר ראשון תיהיה בשקט אם אתה לא רוצה להעיר אותו." לואי אמר והמשיך "דבר שני,הוא נראה חולה,בדקתי אם יש לו חום,אתה זה שאמור לעשות את זה לא אני."
הארי לא באמת היה נראה חולה,לואי היה צריך למצוא תירוץ למה שהוא עשה,לא באמת היה אכפת לו להיות על הקו החם של ניק,הוא לא היה חשוב מבחינתו אבל הוא רצה לשמור על הארי בטווח ראייה וזה מה שהוא עשה.
"חולה?" ניק שאל ולואי גיחך וענה "טוב הוא לא חם אז כנראה שלא"
ניק הנהן עם גלגול עיניים והתמתח על הרצפה בזמן שלואי הלך למטבח ומזג לעצמו כוס מים,מתקרב למדרגות כדי לעלות חזרה לחדרו לא לפני שהוא אומר.
"אה וגרימשיט,אם עוד פעם תעיר להארי על מה שהוא לובש אתה תיהיה בבעיות."
"הוא חבר שלי,אני יכול להגיד לו מה שאני רוצה." ניק הגיב והרים את ידו,מניח אותה על זאת של הארי,כאילו כדי לסמן ללואי שהוא שלו,וזה הרתיח את לואי.
"זה פאקינג פוגע בו,הוא מרגיש מספיק בטוח בעצמו כדי לעשות מה שהוא רוצה ואוהב ואתה לא תבוא ותהרוס את זה. יש מבין?" לואי אמר ואגרופיו כבר היו קפוצים,גופו נע מצד לצד והמתח שבתוכו עלה.
הוא לא הבין איך המטומטם הזה נפל על הארי,עוד יותר הוא לא הבין למה הארי נשאר איתו,הוא באמת מחבב את הראש זין הזה?
"אין מבין" ניק אמר והתרומם לכיוונו של לואי, מתקרב אליו, "הוא שלי. אני אגיד לו מה שאני רוצה מתי שאני רוצה,אם משהו לא מוצא חן בעיני אני אעיר לו,אבל אני בטוח שהביטחון של הארי זאת לא הסיבה שאתה יושב פה ומטיף לי מוסר."
לואי הביט בו במבט נגעל ומבולבל בו זמנית וגילגל את עיניו "למה אתה מתכוון?" הוא שאל וניק גיחך וענה
"אני רואה כמה זה מעצבן אותך שאני אומר שהוא שלי,אתה רוצה להיות במקומי,שהוא יהיה שלך אה? כמה חבל שהוא לא רוצה אותך,כמה חבל שהוא שייך לי ,לואי."
לואי רצה לזרוק את אגרופיו ישר לפנים של ניק ולשבור אותן,הזעם נבנה בתוכו והתגבר יותר ויותר כל שנייה שעברה וניק פשוט נהנה לראות את זה.
"שייך לך?הוא נראה לך צעצוע?נראה לך שיש לך בעלות מזויינת עליו?כי אין לך." לואי אמר וגיחך "כל פעם שאתה חושב שהוא שלך תזכור,אני היחיד שנגע בו,הוא מרגיש בטוח איתי,אותך הוא לא מכיר אבל הוא תמים מספיק כדי להאמין שאתה טוב בשבילו,אבל בעצם,אתה לא."
"אתה צודק" ניק אמר ולואי הרים את גבותיו,ניק גיחך "הוא באמת תמים,יש לי עוד מה לעשות איתו,או עם הפה שלו." הוא אמר וזה היה הרגע שלואי נשבר הוא שלח את ידו לעבר פניו של ניק וסטר לו,כל כך חזק שזה השמיע רעש בכל רחבי הסלון ופניו של נעשו אדומות "אתה פאקינג תגע בו אני-" לואי אמר אוחז בחולצתו של ניק אבל עצר ששמע קול רך מאחוריו.
"לואי?מה אתה עושה?" זה היה הארי,הוא היה לבוש באותם בגדים מאתמול,השיער שלו היה מבולגן ומרוח על כל סנטימטר בפניו ועל הרגל שלו הייתה גרב אחת,השנייה בטח נפלה שהוא ישן.
הוא הביט בלואי וניק שנראו כאילו הם רבים בבלבול.
"היי התעוררת בייבי" ניק אמר והתקרב כדי לחבק את הארי,הוא חייך חיוך זדוני לעבר לואי מעבר לכתפו של הארי ולחש לו "היה לי זבוב על הפנים,לואי ניסה להרוג אותו ונתן לי סטירה בטעות,לא משהו רציני."
"אתה בסדר?" הארי לחש בקול קטן ועייף וניק הנהן ונישק אותו על המצח.
לואי הביט בהם בתועבה,ניק צדק,הוא רצה להיות במקום שלו,הוא רצה להיות זה שהארי דואג לו,הוא רצה להיות האחד שיכול לנשק אותו בלי גבולות,הוא רצה שהארי היה מנשק אותו באותו לילה שלפני ולא מזכיר לו שהוא של מישהו אחר וזה שיגע אותו,כל כך הרבה שנאה שהייתה לו לאותו הילד בן ב16 הפכה להערצה מוחלטת."לואי?" הארי אמר ולפי הטון שלו זאת לא הייתה הפעם הראשונה.
"לא שמתי לב שקראת לי הארי,הכל טוב?" לואי שאל והארי חייך והנהן לכיוונו של לואי "איך ישנת?" הוא שאל בקול קטן,כאילו המטרה לא הייתה לשאול את השאלה אלא כדי לפתח שיחה ממניעים אחרים,לואי שם לב לזה.
"לא טוב כמו שאני יישן שאתה איתי" לואי לחש לאוזנו של הארי ועיניו נפערו,לואי רצה להמשיך להתגרות בו,לאט לאט הוא כבר לא יעמוד בזה יותר.
הארי הוריד את ראשו ושיחק באצבעותיו כאילו הוא לא יודע מה להגיד אבל לואי ציחקק ואמר "רק אל תגיד לי שהוא כפית גדולה יותר טובה ממני" זה היה בטון דרמטי והארי צחק בגלגול עיניים ואמר "בוקר טוב לואי"******
"בוקר טוב לכם באמת" המורה אמרה שליאם,הארי,לוטי,ניק ונייל נכנסו באיחור.
הם לקחו את הזמן שהם התארגנו באותו בוקר,כמעט ושכחו שזה יום לימודים ולא סתם יום אלא היום שבו הם צריכים להגיש את הפרוייקט עליו הם עבדו באותו לילה.
הם נכנסו לכיתה והעבודה שהם הכינו הייתה בידיו של הארי,70 עמודים על תולדות חייו של וואן גוך,מסתבר שהוא עשה הרבה יותר מסתם לכרות לעצמו את האוזן,כל כך הרבה תאוריות על מה שקרה והארי עדיין לא יידע למה להאמין,לא שזה עניין מישהו,הכי חשוב שהעבודה הייתה ניצבת ומוכנה בתוך ידיו.
המורה הקריאה את השמות ושהיא עצרה בשמו של ניק הוא התרומם ממושבו ולקח את העבודה מידיו של הארי,מגיש אותה למורה שלקחה אותה בחיוך, המורה כבר מצאה מועדף בכיתה וזה לא היה אחר מאשר ניק גרימשואו.שאר היום עבר בטוב,כמו כל יום שגרתי.
"אז מה אמרנו שאתה עושה?" לואי שאל את זאין שהצית עוד סיגריה והכניס אותה בין שפתיו.
"מסיבה מחר,תעמוד בקצב טומו" זאין ענה ולואי צחק,גם כן משחיל סיגריה לתוך פיו ומצית אותה בעזרת המצת של זאין.
"כמה חיכיתי למסיבה השנתית שלך רינגו" הוא אמר וזאין חייך "תאמת שדווקא חשבתי לעשות את המסיבה השנה לכל התיכון,ההורים שלי התגרשו,יש יותר מרחב,אחיות שלי לא בבית ואתה תוכל להזמין את המתולתל הקטן באופן אישי." הוא אמר.
"את הארי?" לואי שאל וזאין הסתכל סביבו "אתה רואה פה עוד מישהו שהוא מתולתל,קטן ולך יהיה מניע להזמין אותו?"
"מה המניע שלי?" לואי שאל וזאין העביר יד בשיערו והוציא את הסיגריה מהפה,עשן יוצא מבין שפתיו.
"חשבתי שסיימנו עם ההכחשות לואי" הוא אמר ולואי הנהן "סיימנו עם ההכחשות,אני לא מכחיש שאני רוצה אותו,אבל הוא עם ניק."
"ואתה אתמול התביינת לי בטלפון שהוא רע בשבילו ,תפעיל עליו את הקסם טומו שלך,תחרמן אותו קצת,בום אתה מחזיק לו את התלתלים במיטה של אחותי למעלה.
ואז מחליף לה סדינים,היא תרצח אותי."
לואי ציחקק מכמה חיובי זאין היה,העצות שלו היו כמו זהב רוב הזמן,טוב חלק מהזמן,אולי רק לא הפעם.
"אני לא אגרום לו לבגוד זאין,לא מכבד גם אם זה גרימשיט" לואי אמר וזאין הנהן והניח את ידו על כתפו של לואי
"אז תגרום לו לרצות אותך עד כדי כך שהוא ירצה להיפרד מניק רק בשביל המגע הכי קטן שלך,תייאש אותו טומלינסון"לייאש אותו..
*****
מקווה שתהנו מהפרק❤
ותודה על 500 הצבעות!
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Fanfiction-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *