"מה?" לוטי שאלה ועיניו של הארי נפערו לרווחה,הילדות שהוא הביא הן אחיות של לואי?איך צירופי מקרים כאלה קורים בכלל?
הוא ידע שללואי יש אחיות שלא גרו איתו אבל הוא לא ציפה למצוא דווקא אותן שם."אם הן אחיות שלך הן לא אמורות לשמוח שזה אתה שמצאת אותן והן לא הלכו עם איזה זר?" הארי שאל את לואי ולואי קבר את פניו בידיים שלו.
"פאק,פאק,פאק" הוא מלמל לעצמו "היא מטומטמת היא בן אדם מטומטם,איזה פדופיל יכל למצוא אותן,או רוצח והיא לא הייתה שם כדי לשמור עליהן אלוהים!" הוא הלך קדימה ואחורה ברחבי המטבח והארי הסתכל עליו במבט מודאג והתקרב אליו "אתה רוצה שנתקשר לדודה שלך?שנגיד לה שמצאנו אותן?היא בטח מודאגת." הארי אמר,הוא לא רצה לשאול על למה התאומות לא רצו לדבר עם לואי,למרות שהוא היה סקרן, יותר מידי סקרן אבל הוא יכול להחזיק את הסקרנות שלו בפנים אם זה אומר לא לגרום ללואי להרגיש לא בנוח.
"הארי אתה מבין מה קרה פה עכשיו?אחיות שלי ישבו ברחוב בזמן שדודה שלי כנראה הלכה לעשות את הציפורניים המזויינות שלה,וזה לא שהן סירבו שהצעת להן לבוא איתן הארי,הן באו איתך,עם בן אדם שהן לא מכירות,פאק,הן לא אמורות לעשות את זה,הן לא אמורות לדבר עם זרים,המשוגעת הזאת לא חינכה אותן?אתה יכולת להיות בן אדם אחר ולחטוף אותן בשנייה אם היית רוצה!" לואי אמר,הפנים שלו אדומות והשיער שלו מבולגן מכמות הפעמים שהוא שיחק בו.
"אני בחיים לא הייתי...''
"אני יודע שאתה לא היית חוטף אותן הארי,אתה כולך נצנצים אבל מישהו אחר היה מנצל את התמימות שלהן,אני לא רוצה לחשוב על מה היה קורה אם זה לא היית אתה ו-" העיניים שלו כבר ניהיו נוצצות,הארי ראה שהוא היה על הקצה של דמעות והוא החזיק אותן בפנים והמראה הזה גרם לו לרצות לבכות בעצמו,לואי ניגב את הפנים שלו והתרומם,הוא ניגש לסלון בלי לאמר עוד מילה והסתכל על ליאם והתאומות שציחקקו ביחד בזמן שנייל אמר דברים מצחיקים ועשה פרצופים כדי להעסיק אותן.
ברגע שלואי נכנס לחדר הן השתתקו והסתכלו למטה,לא מעיזות להסתכל עליו ולואי יכל להישבע שברגע שהוא ימצא את דודה שלו הוא הולך ל-המחשבות שלו נקטעות שהוא שומע את הארי מדבר לידו לכיוון אחיותיו
"אז למצוא את דודה שלכן יהיה קצת יותר קל בהתחשב בעובדה שלואי אח שלכן, נחמד לא?" הוא שאל ופיזי ודייזי פשוט הנהנו בביישנות והמשיכו להסתכל לרצפה.
לואי ראה את לוטי מחייגת מהמטבח ומצמידה את הטלפון לאוזן שלה,הוא הניח שהיא מחייגת לדודה שלהם,ההבעה שהייתה על פניה הייתה קרה,אפילו לא קרובה לזאת של לואי שהייתה זועמת ומבולבלת,רגשות הציפו אותו מכל מקום והדאגה לאחיות שלו הרגה אותו
רק המחשבה על מה היה קורה אם...הוא ניסה להבין מה הולך אצלה אבל היא לא הראתה שום סימן לרגש קשה כמו אבן וקרה כמו קרח,הוא בחיים לא ראה אותה ככה והוא קיווה שהוא לא יראה את ההבעה הזאת יותר,כי אם להיות אמיתי,זה הפחיד אותו קצת.
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Fanfiction-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *