לואי שכב על הגב במיטתו והביט על התקרה הלבנה שעליה הסתובב המאוורר,הוא בהה בו.
הוא לא ידע מה להרגיש או מה לחשוב על עצמו ,הוא כבר לא הרגיש שהוא מכיר את עצמו,הוא לא ידע מה הוא רוצה יותר.
הוא רוצה להגן על הארי מאנשים אחרים?הוא רוצה להמשיך לעשות סקס עם הארי ובגלל זה ניק מפריע לו בעין או שאולי הוא פשוט רוצה..את הארי?נו באמת.
הוא היה מבולבל וטרוד במחשבות שלא עזבו אותו לרגע,אבוד בבועה משל עצמו עד שהוא הבחין בדלת חדרו נפתחת ואת לוטי נכנסת
"לואי אבא התקשר מקודם הוא מוסר לך ד"ש"
היא אמרה ולואי הנהן לכיוונה בזמן שהיא התכוונה לצאת מחדרו אבל לואי עצר אותה.
"כמה זמן הארי וניק הזה ביחד?" הוא שאל ולוטי גיחחה ואמרה "ניק תלמיד חדש הארי מכיר אותו בקושי יום אבל ניק הולך מהר,לא שזה נראה כאילו זה מפריע להארי." היא גלגלה עיניה ולואי חזר על פעולותיה בלעג "אז הם מכירים חמש דקות והם כבר התנשקו שם?" הוא שאל והיא הנהנה להסכמה.
"זה לא מפריע לך לוטס?שהארי עם מישהו אחר?"
"תאמת שלא ממש,היה לי קראש עליו אבל זה עבר,אני עם נייל עכשיו." היא אמרה בחיוך קטן על המחשבה על נייל שגרמה לעיניה לנצוץ,היא הולכת להתקשר אליו אחרי השיחה הזאת רוב הסיכויים.
"ידעתי שיש משהו בינך לבין בלונדי" לואי אמר וצחק.
"את האמת שציפיתי שתשים לב שמשהו קורה אבל היית לא ממש איתי בחודש האחרון." לוטי מלמלה,לואי באמת לא היה איתה בזמן האחרון,קצת יותר מרוחק אבל גם קצת יותר שמח.
עיניו של לואי זהרו במחשבה על החודש האחרון,חודש שהוא קיבל את הארי במלואו רק לעצמו,הוא הכיר אותו יותר טוב בזמן הזה,זה מה שגרם ללואי לחבב אותו כל כך.
זה כבר הגיע למצב שלואי בקושי זכר את הסקס,שהיה מדהים כמובן ולואי לא יכל לעמוד בפניו,אבל מה שהוא כן זכר היה את הרגעים האלה בין לבין.
האופטימיות שלו,הרצון שלו להיות הכי טוב בשביל כולם,החיוך שגרם לעיניים שלו לנצוץ והרגעים שלואי הצחיק אותו כך שהוא צחק כל כך חזק שדמעות יצאו לו מהעיניים והבטן שלו כאבה בזמן שהוא נפל לתוך לואי כל פעם מחדש."הייתי פה יותר ממה שאי פעם הייתי פה לוטס"
הוא אמר לאחותו שהרימה את גבותיה אבל נתנה לזה ללכת.
היא יצאה מחדרו של לואי והותירה אותו שוב למחשבות שלו.****
"זה לא מצחיק." הארי אמר לניק שהמשיך לצחוק עם אלבום התמונות בידיו.
"אתה היית צריך תספורת קטנה שם" ניק המשיך בצחוקו והארי שילב את ידיו.הם הביטו באלבום עם תמונות של הארי כתינוק בביתו של הארי.
ניק לא הפסיק לצחקק ולהגיד שהוא היה כזה תינוק חמוד בזמן שהארי החביא את פניו שהיו וורודות בעיניים,מובך מהסיטואציה.
הם היו אצל הארי לאחר הדייט בקולנוע וזאת הייתה כבר שעת לילה מאוחרת אבל הארי הרגיש רעב,הוא התרומם ממיטתו ושאל את ניק "אתה רוצה לאכול משהו?"
ניק הנהן והתרומם גם הוא מהמיטה הולך לעבר המטבח אחרי הארי."מי זה?" ניק שאל והוציא מגנט מהמקרר והארי הסתובב אליו והביט בתמונה,פניו נופלות לרגע.
"זה אבא שלי,הוא נפטר" הארי אמר והביט בתמונה.
זאת הייתה תמונה של הארי כילד קטן ואביו מרים אותו על כתפיו,בתמונה היה כתוב באותיות כחולות ועבות 'לנסיך שלי,מאבא',
הארי זכר את היום שהתמונה צולמה כאילו זה היה אתמול,הם הלכו לגן חיות,הוא,אבא שלו,אמא שלו וג'מה.
הם הביטו בכל החיות והארי היה מרותק אליהן אוהב את איך שהן זזו ואיך שהן תקשרו באמצעות קולות מוזרים, הם בטח חושבים שאנחנו מתקשרים בצורה מוזרה ומתנהגים מוזר,הילד הקטן חשב לעצמו."למה הוא מת?" ניק שאל בישירות והארי הופתע אך ענה בכל זאת.
"הוא היה בכלא ונפטר שם" הוא אמר וניק הנהן והמשיך "למה הוא היה בכלא?"
הארי לא הרגיש בנוח עם כל כך הרבה שאלות שמופנות אליו לגביי אביו,הוא נזכר באותה שיחה על אבא שלו עם לואי על הים וחייך חיוך קטן,לואי גם היה שואל הרבה שאלות אבל היה קשה להתעצבן ממנו,הוא נתן להארי תחושה מרגיעה כזאת,בטוחה.
אולי ניק היה טיפה יותר תקיף בשאלות שלו.
"תבענו אותו,הוא היה מרביץ לאמא שלי." הארי אמר בקצרה וניק גלגל את עיניו ולקח את התמונה בידיו,זורק אותה לפח.
"למה עשית את זה?" הארי מיהר לפתוח את הפח ולקחת אותה בחזרה.
"אבא שלך היה מניאק הארי,למה שהוא יהיה על המקרר." ניק אמר בטון מזלזל והארי הביט בו ואמר "לא הכרת אותו,הוא עשה דברים לא בסדר אבל זאת לא סיבה לזרוק את זה,הוא עבר הרבה."
הארי לא אהב להצדיק את אבא שלו,הוא לא רצה להצדיק אותו כי הוא ידע עמוק בפנים שאבא שלו עשה משהו נוראי ולא שכיח,אבל הוא אהב אותו,כל כך.
"אתה באמת רוצה להיות נסיך של דבר כזה הארי?" ניק אמר והכעס בהארי נבנה והוא אמר בטון מורם ועינים אדומות בהן נרקמות דמעות מהמחשבה.
"הדבר הזה?הדבר הזה זה אבא שלי ניק,אני לא רוצה שתדבר עליו ככה.""אבא שלך או לא אבא שלך הארי,הוא חתיכת מניאק בחיי-"
הארי ניסה להישאר סבלני אבל ניק לא ממש השאיר לו ברירה.
"אני רוצה לישון,אני לא רעב יותר,גם אתה לא רעב,אתה יכול ללכת הבייתה כבר אם אתה רוצה."
הארי מלמל בשקט שכעס ועצב בערו מתוך ליבו אל לחייו שהיו אדומות וסמוקות.הוא עלה למיטתו ונקבר מתחת לשמיכה ולפתע הרגיש גוף דבוק אל גבו.
"אני לא התכוונתי לפגוע בך הארי" ניק אמר והעביר את אצבעותיו על עורו של הארי בעדינות.
"אין לך זכות לדבר ככה ניק." הארי אמר בישירות והוזיז את גופו מגופו של ניק,לא היה לו נוח שניק חיבק אותו,זה הרגיש מוזר,הוא לא הרגיש את החמימות שהוא היה רגיל להרגיש מהחיבוקים שלואי נתן לו.
ניק נעלב מעט מכך שהארי התרחק ממנו ואמר בשקט
"שתדע שאני מצטער,אולי באמת כדאי שאני אלך,כבר מאוחר."
"ביי" הארי מלמל בשקט וניק עזב את חדרו של הארי ויצא דרך דלת ביתו לכיוון ביתו שלו.
לואי לא היה היחיד באותו לילה שהיה שקוע במחשבות מסתבר.*****
זה פרק די קצר אבל אני מקווה שתאהבו אותו❤
אגב רציתי לעדכן שבזמן האחרון אני לא מעלה כל יום פרק כמו שהייתי עושה בהתחלה בגלל שנהייתי נורא עמוסה מדברים וזה די קשה לעמוד בקצב,אבל אני כן משתדלת להעלות כמה שאפשר:)
נ"ב
מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים על אבא של הארי
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Fanfiction-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *