פרק עשירי!

2.3K 179 66
                                    

זה קצר ולא הכי טוב שלי אבל המוח שלי די ריק כרגע, מבטיחה לשפר את זה בהמשך❤

***

השעה הייתה 7 בבוקר שהאריי התעורר משינתו, הוא שפשף את עיניו בעייפות והסתכל על השעה, מבין שזה הזמן לקום.
שהוא ניסה לזוז הוא הרגיש יד עטופה סביב המותן שלו, בהתחלה הוא לא הבין מה קורה ואז הוא נזכר באירועי הלילה הקודם,הוא נרדם עם לואי.
הארי ניסה להשתחרר מהאחיזה של לואי אבל לא ממש הצליח, גם שלואי היה ישן הוא היה יותר חזק ממנו, איך לא.
הוא לא רצה להעיר את הבחור מאחוריו אז הוא החליט להישאר ככה עד שלואי יתעורר, אבל לא יותר מידי, בכל זאת יש להם בית ספר.
חצי שעה עברה ולואי עדיין ישן אז הארי הסתובב במקום כך שהפנים שלו היו קבורות בחזה של לואי.
"לואי" הארי לחש ותפך לו על הכתף בתקווה שזה יעיר אותו, כמובן שזה לא ממש עבד.
"לואי לואי לואי" הוא אמר קצת יותר בקול מנסה להעיר אותו.
"הארי שקט אני עייף תן לישון."
לואי אמר בעינים עצומות, הקול שלו היה הרבה יותר עמוק בבוקר, זה הפתיע את הארי.
"אבל יש בית ספר"
"אבל אני עייף"
"אז לפחות תשחרר אותי כדי שאני אוכל להתארגן" הארי אמר מנסה להשתחרר מהאחיזה של לואי בפעם השנייה.
"לא, גם אתה עייף" לואי אמר בקול חלוש והחזיק את הארי חזק יותר.
זה היה נורא מוזר בשביל הארי שלואי היה ככה, אבל לואי עייף, הוא לא הולך להסיק מסקנות מזה, בטח עדיין קר לו.

הארי נתן ללואי לחבק אותו עוד רבע שעה לפני שהוא אחז בגוף של לואי, מנער אותו כדי שהוא יקום.
"לואי לואי לואי לואי לואיייי אנחנו נאחר קום כבר." הארי אמר סוג של צועק על לואי.
לואי פשוט שחרר את עצמו מהאחיזה של הארי וקם, הולך לשירותים בלי להגיד מילה.
לואי נתן להארי בגדים בשביל בית הספר, הארי לבש אותם והלך לחדר של לוטי כדי לראות שהוא ריק, הוא ירד למטה וראה אותה יושבת בטלפון,צוחקת ממשהו, הוא התיישב לידה.
"עם מי את מדברת?"
הוא אמר ולוטי קפצה במקומה "אלוהים ישמור הארי הבהלת אותי" היא אמרה מצחקקת, הארי צחק בחזרה ואמר סליחה קטנה, שניהם ישבו שם מחכים ללואי שיבוא להסיע אותם לבית הספר.

שלואי, לוטי והארי הגיעו לבית הספר יחד אנשים לא עצרו את עצמם מלהסתכל, אם הם באו ביחד והארי לבוש בבגדים שברור שלא שלו, אין הסבר אחר, הוא העביר את הלילה אצל לוטי,כולם יכולים לשער מה הלך שם.
לואי נפרד מלוטי והארי וניגש לחברו הטוב ביותר זאין, זאין נוהג לעשן מאחורי בית הספר כדי שהמורים לא יתפסו אותו, לואי נופף לזאין וזאין החזיר ניפוף.
"נו איך היה עם אבא שלך אתמול לואה?" הוא אמר ולואי השיב "אתה יודע כמו כל הפגישות, רגיל."
"ומה עם זה שהארי בא? גם זה רגיל? יש מצב שבין אחותך והמתולתל באמת יש משהו שאתה לא מספר לי?" זאין אמר דופק בלואי מבט.
"נראלך שאחותי תצא איתו? הוא רק בא להגיד לה משהו ואבא שלי התעקש שהוא יישאר ללילה."
"אה וואלה?ואיפה הוא ישן?"זאין שאל ולואי היסס לרגע לפני שהוא ענה "על הספה, מה חשבת שהוא יישן איתה?" לואי לא הבין למה הוא שיקר לגביי זה שהארי ישן איתו, לא קרה כלום שם, בנים עושים את זה, זה לא מוזר. אבל איכשהו בכל זאת הוא הרגיש צורך לשקר.

הארי ולוטי תפסו במבטם את ליאם ונייל והתקרבו אליהם, נייל היה נראה קצת עצבני וליאם פשוט צחק ושם על הפנים שלו מבט רציני ורגוע יותר שהוא הבחין בלוטי והארי מתקרבים.
"הי לוטי הי הארי" ליאם אמר ונופף אליהם.
לוטי והארי החזירו היי והתיישבו לידם, מחכים שהלימודים יתחילו.
"אז שניכם ישנתם ביחד היום?" נייל אמר, שיניו חשוקות במקצת.
"כן, הוא נשאר אצלי ללילה אבל הוא ישן ב-"
לוטי אמרה והארי קטע אותה, "בספה, ישנתי בספה."
ליאם חייך ואמר "ברור שישנת שם" ובדיוק אז הפעמון צלצל, יש לימודים.
הארי התקדם לכיתה אבל לוטי עצרה אותו לפני שהוא נכנס "למה לא אמרת שישנת עם אחי?" היא שאלה  "סתם לא רציתי שיסיקו מסקנות, לא ביג דיל." הארי אמר ונכנס לכיתתו, משאיר את לוטי במסדרון והיא צעדה לעבר הכיתה שלה.
זה הפריע להארי שכולם עכשיו חשבו שהוא ישן עם לוטי, זה הפריע לו שתמיד מסיקים מסקנות.
עכשיו כולם חושבים שהוא בילה את הלילה עם אחת המעודדות והחברה הכי טובה שלו, אבל הוא בעצם בילה אותו עם אח שלה, עם לואי טומלינסון.

Not what you think(L.S)Where stories live. Discover now