הצחיק אותי שפרק 14 נופל על ה1.4 שזה גם האחד לאפריל :)
טריגר: דיבור על התעללות,מוות, שתייה ושימוש בסמים
מקווה שתהנו מהפרק ואל תשכחו להצביע❤***
"אחד באפרילללל"
ליאם צעק והארי קפא מהקור של קוביות הקרח שליאם שפך לתוך החולצה שלו.
"ליאם! אתה אמור למתוח באחד באפריל לא להכאיב לאנשים זה לא עובד ככה."
הארי אמר מתרומם ממושבו ומרוקן את החולצה שלו מקוביות הקרח שנפלו לרצפה.
"לא באמת אכפת לי מהפואנטה הארולד,אתה סובל, אני צוחק, כולם מאושרים."
ליאם אמר והארי גלגל את עיניו ושינה את הנושא
"אתה יודע מתי לוטי ונייל מגיעים כבר?בסוף יצאו לטיול בלעדיהם."
זה היה בוקר הטיול השנתי של התיכון,הארי לא היה יכול להיות לחוץ יותר, הוא אהב טיולים אבל הוא תמיד ציפה להכי גרוע שיקרה, הוא פחד.
"תאמת שאני לא יודע אבל הם בטח יבואו עוד מעט אל תדאג."ליאם צדק, כעבור עשר דקות נייל ולוטי הופיעו ונעמדו עם הארי וליאם לצידו של האוטובוס.
"סליחה שהתעכבנו, אני הייתי הטרמפ של נייל ולקח לאחי יותר מידי זמן להתארגן." לוטי אמר וליאם הנהן ופנה לנייל "הבאת קרם הגנה ניילר?"
"מה קרם הגנה הארי אנחנו הולכים לים בחורף, אם הייתי צריך להביא לך משהו זה פוך ספייר." נייל אמר והארי גלגל את עיניו "אתה אף פעם לא יודע איך המזג אוויר יחליט להתנהג, אף פעם אל תאמין לחזאים,אם אני נשרף זה מצפונך ניל."
נייל פשוט ציחקק מכמה שהארי היה לחוץ מדבר כל כך קטן ותפך על גבו.
"אל תדאג הארי הבאתי לך קרם הגנה,אני יודעת איזה לחוץ אתה בקטעים האלה." לוטי אמרה והארי לחש תודה קטנה לכיוונה ונתן לה חיוך עם גומות שהפציעו מהלחיים הקטנות שלו.כעבור 20 דקות כל התיכון כבר הופיע ועמד ליד האוטובוסים, לאט לאט האוטובוסים החלו להתמלא בתלמידים שהתיישבו במושבים וחיכו לתחילת הנסיעה.
זה היה יום בהיר וחמים וכולם באו עם חולצות קצרות אבל הזהירו אותם שבלילה יהיה קר.
הארי התיישב ליד ליאם ונייל התיישב ליד לוטי בנסיעה.
ליאם לא הפסיק לדבר על כמה שאמא שלו עולה לו על העצבים, על הדרמות החדשות שהוא ראה בטוויטר ועל זה שהוא מקווה שהטיול שעדיין לא התחיל ייגמר כבר כדי שהוא יוכל לזרוק את עצמו למיטה.
הארי הקשיב לכל הדיבורים של ליאם והניח ראש על הכתף שלו כדי לנסות להירדם, זאת הייתה הולכת להיות נסיעה ארוכה."פססט, הארי, הארי" נייל לחש באזנו של הארי והארי פתח את עיניו בעייפות "הגענו" נייל לחש.
שהארי התקדם ויצא אל מחוץ לאוטובוס הוא נפעם למראה עיניו, שמיים בהירים וכחולים משתקפים על ים תחול ומנצנץ עם גלים שמכים בזה אחר זה על החול הזהוב והחמים.
הארי אהב את הים,מאד, זה היה מראה מדהים בעיניו,הים הוא אינסופי, הוא גדול וחופשי,הוא מכיל כל כך הרבה דברים בתוכו שאנשים יכולים רק לחלום על למצוא,בין המים המלוחים והקרעית שנמצאת אי שם יש אלפי יצורים שונים ויותר, מיוחדים ומדהימים והארי יכל לשבת ולחשוב על הים תוך כדי שהוא מסתכל עליו ימים גביי ימים.
בזמן שהארי התפעל מהמראה ושאר התלמידים המשיכו לרדת מהאוטובוסים ליאם ונייל רצו לכיוון הים בלי לחשוב בשנית.
"לא לא, אתם תחכו עם כל האחרים,המדריך אמר וליאם ונייל ניגשו להעמד ליד לוטי והארי.
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Fanfiction-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *