שלואי התעורר ביום למחרת הוא היה עייף, מצחין,מזיע ודביק מחומר לבן שבטיפשותו הוא לא ניקה.
זאת הייתה שעת בוקר מוקדמת ולואי שפשף את עיניו שהתעקשו לאעצם שוב.
לחזה שלו היה מוצמד גוף עירום ומיוזע שהיה מכוסה באותו חומר דביק ושמיכה שמכסה אותו אותו עד ראשו כך שהדבר היחיד שניתן לראות הוא רעמה מבולגנת של תלתלים חומים.
לואי התיישב בקצה של מיטתו ומחשבות לא הפסיקו להטריד את ראשו,הוא לא האמין שהוא באמת עשה את זה,הוא עשה סקס גבר.
לא מספיק שהוא עשה את עם גבר,הוא לא הבין כלום, מה זה אומר עליו?
לא, הוא לא הומו,הוא לא יכול להיות, הוא רק היה חרמן והארי פשוט היה שם!
הוא התמודד עם רגע קשה והוא היה צריך מישהו לזיין כדי להעביר את הזמן ואלוהים שלח לו את הארי בדיוק שהוא היה צריך משהו, זה היה רגע של שפל, לא יותר מזה.
לואי התרומם ממיטתו וצעד בשקט לכיוון הדלת,הוא פתח אותה והתחיל להסתובב בבית שלו, בלי מטרה מסויימת,טוב אולי רק בשביל לבדוק איפה אבא שלו ואחותו.
לוטי הייתה ישנה בחדרה בזמן שאבא של לואי ארגן מזוודה, לואי יידע שהוא צריך לחזור לאמסטרדם אבל הוא קיווה שהוא יוכל להישאר קצת יותר.
הוא חזר על קצות אצבעותיו לחדרו וניגש היישר אל תוך המקלחת, אתמול אחרי מה שהוא והארי עשו הם היו כל כך עייפים שהם אפילו לא נגבו את השפיך מעליהם וזאת לא התחושה הכי נעימה להירדם ולהתעורר עם חומר דביק שמרוח לך על כל הגוף.
לואי לקח שורט, בוקסר וחולצת טי שירט מהארון שלו והתקדם לתוך המקלחת,שוטף מעצמו את כל הדאגות,על אבא שלו,על ההפסד ועל הלילה הקודם,טוב אולי הלילה ההוא עדיין ריחף בראשו בין סיבון לסיבון,מה הוא הולך להגיד להארי?לואי סיים להתקלח ומים טפטפו על כל גופו בזמן שהוא לקח מגבת ותלה אותה סביב המותניים שלו ויצא מחדר האמבטיה.
שהוא נכנס לחדרו הוא ראה את הארי,יושב על המיטה עם הבעה מבולבלת,ערום,פרצופו היה אדום ושפתיו היו נפוכות, בשנייה שלואי נכנס הוא הפנה את מבטו אליו.
"התעוררת" לואי אמר וחשק את שפתיו, הוא לא ידע מה הוא אמור להגיד להארי כרגע והסיטואציה הביכה אותו אבל הוא נרגע שחיוך התפשט על פניו של הארי "בוקר טוב לואי,יש מצב אני משתמש במקלחת?" הארי אמר ולואי הנהן וניגש לתוך הארון שלו,שולף חולצה ומכנסיים שיהיה להארי ללבוש, בשלב הזה כל הבגדים של לואי כבר היו אצל הארי.
הארי התרומם מהמיטה ושוט של כאב נוצר ועבר לאורך כל עמוד השדרה שלו,התחת שלו כאב ובעצם כל הגוף שלו.
לואי ציחקק וזרק את הבגדים על הארי שגלגל את עיניו וצלע לתוך האמבטיה,בהתחשב בעובדה שהוא לא הצליח ללכת.
לואי ראה את הארי סוגר את הדלת מאחוריו ובפעם המיליון היום שקע במחשבות, הוא היה כל כך מבולבל
הזין שלו חיבב את הארי מאד,הוא לא ישקר.
המוח שלו לא אהב את הרעיון של מה שקרה שם עם הארי, הוא בחיים לא חשב שהוא יקום יום אחד בבוקר ויזיין את החבר הכי טוב של אחותו נכון?רגע שיט,אחותו.
פאקינג לוטי,טוב אולי זה לא כזה גרוע נכון? הוא רק זיין את הקראש והחבר הכי טוב של אחותו.
טוב שחושבים על זה ככה זה גרם לו להרגיש ממש רע.
למה הארי היה חייב להיות שם באותו יום?
למה הדביל הזה היה חייב להופיע שהוא היה בשפל שלו?למה הוא היה חייב להסתכל עליו ככה?כל כך הרבה רצון לעזור ועדיין הוא פאקינג דופק הכל!
לואי היה אבוד ומבולבל וכועס.
הוא לא יידע על מה הוא כעס בכלל
על הארי? על זה שהוא הפסיד? על זה שהוא זה שהציע לזיין את הארי? מה היה המניע לכעס שנבנה ללואי בשרירים? טוב את זה גם לואי עצמו לא יודע, מה שהוא כן ידע זה שהוא כועס והוא צריך להיות לבד,עכשיו.
הארי יצא מהמקלחת לבוש בבגדיו של לואי ולואי נתן בו מבט מהיר לפני שהוא אמר "עוד מעט אחותי בטח תקום ואבא שלי עדיין בחדר שלו,כדאי שתלך עכשיו."
"מה?" הארי אמר במבט מבולבל.
"מה אתה רוצה שאחותי תראה שנשארת פה?אתה צריך ללכת הארי."
"אתה מתכוון שאתה רוצה לשמור בסוד את מה שקרה אתמול?" הארי שאל במבט פגוע וההבעה המבולבלת לא ירדה מפניו.
"כן,אי אפשר שיידעו,הם יגידו שאני גיי."
לואי ענה בקצרה ודפק עם אצבעותיו על הארון שמאחוריו.
"ו..אתה לא?"
"מה?!ברור שלא!מה חשבת!?"
לואי אמר והרים את הטון שלו,מה עובר לילד הזה בראש,ברור שהוא לא הומו.
"לא יודע לואי..אתה דיי עשית סקס עם בן אתמול,אם אתה אומר שאתה לא אז בסדר אבל זה קצת..מוזר, לא חושב?" הארי אמר באיטיות וניסה להיות הכי עדיין שהוא יכול, הוא ראה את ההבעה של לואי שהפכה לכועסת וזועמת יותר כל שנייה שעברה,הארי ישקר אם הוא לא יגיד שהוא פחד.
"אתה תקשיב לי ותקשיב לי טוב עכשיו"לואי אמר והתקרב להארי בצעדים קטנים "תתעסק בעניינים המזויינים שלך וצא משלי,זה שאתה אוהב לקבל בתחת לא אומר שגם אני,אני לא פאקינג הומו כמוך,הייתי צריך משהו שיסיח את דעתי ואתה היית שם אוקיי? אם היית בחורה הייתי מזיין אותך בכל מקרה,רגע של שפל." לואי אמר והארי כבר היה מוצמד לדלת.
"מה שהיה אתמול מרגיש כ"רגע של שפל" בשבילך?" הארי אמר, היה ניתן לשמוע בקולו שהוא נעלב.
"כן" לואי ענה בקצרה ודמעה קטנה זלגה לתוך הלחי הסמוקה של הארי.
"נחמד שהפעם הראשונה שלי הייתה עם מישהו אנוכי כמוך לואי, אני מאחל לך שלעולם לא תגיע ל"רגעי שפל" כאלה יותר."
הארי אמר וניגב את עיניו לפני שהוא יצא מחדרו של לואי וירד במדרגות והיישר לדלת הקדמית,יוצא מהבית ודמעות ממשיכות לזלוג.
זה לא שהוא ציפה למשהו עם לואי אחרי אותו הלילה אבל לקרוא לזה רגע של שפל?אם מישהו פה היה בשפל זה היה רק הארי,הוא נתן את הפעם הראשונה שלו למניאק אנוכי שזיין אותו בשביל לברוח בזמן שהוא היה טיפש מספיק בשביל לסמוך עליו,הוא רצה לעזור לו, הוא רצה להסיח את דעתו הוא ידע על ההומופוביה של לואי מההתחלה, האשם היחיד בעיניו של הארי היה הוא עצמו.
הוא הרגיש כל כך כל כך טיפש.שלואי ראה את הארי יוצא מהבית הוא סגר את הדלת אחריו והלך כושלות אל המטבח.
אולי להגיד שזה היה רגע של שפל היה קצת יותר מידי אכזרי?
לואי הרגיש מתוסכל,הוא הרגיש שהוא יכול לרקום חברות עם הארי עד לאותו בוקר אבל הוא הרס הכל.
הוא הרס את הסיכויים לחברות איתו.
הוא הרס את הפעם הראשונה של הארי.
הוא הרס את הוודאות המינית שלו, כן, הוא הרס אותה.
להארי הייתה נקודה, איך הוא זיין גבר,נהנה מזה,פאקינג גמר בתוכו והוא סטרייט?
המחשבה הזאת הטרידה אותו כל כך,הראש שלו התחיל לכאוב והוא היה צריך להסיח את דעתו, שוב, רק שהפעם הוא לא יעשה סקס עם אנשים רנדומליים בבית שלו.
אם כבר מדברים על אנשים רנדומליים בבית שלו...
לוטי ירדה במדרגות עם עייפות ניכרת על עיניה.
"בוקר,לואי" היא אמרה וניגשה למקרר כדי למזוג לעצמה מיץ תפוזים.
הוא לא ידע איך הוא אמור להסתכל לה בעיניים אחרי אתמול.
"הארי היה פה אתמול נכון? באתי להגיד לך את זה לפני שהלכת הבייתה אבל לא הקשבת לי..."
היא אמרה ולגמה ממיץ התפוזים שלה.
"כן...הוא היה פה והלך שהוא ראה שאני די מבואס." לואי שיקר.
"אה וואלה?כי אני חושבת שראיתי אותו יוצא מפה לפני שנייה." היא אמרה ונעצה מבט מתחקר בכיוונו של לואי.
"אה כן הוא..שכח משהו הוא חזר לקחת ולא רצה להעיר אותך ואני הייתי ער אז..."
לואי המציא תירוץ וקיווה שלוטי תקנה אותו.
"אה סבבה, אנחנו צריכים להכין איזה ארוחת בוקר לאבא כי הוא מעט הולך."
היא קנתה את זה, לואי חשב והרגיש הקלה בבית החזה שלו.
"כן אני אכין משהו אבל כרגע אני רוצה לנקות את הראש,אני יוצא לרוץ."
וזה מה שהוא עשה, הוא יצא לרוץ בתקווה להעלם לתוך הרקיע תוך כדי ריצה.*****
זה סוג של פרק מילוי כדי לסדר את העלילה:)
מקווה שאהבתם את הפרק ואל תשכחו להצביע❤
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Fanfiction-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *