פרק שישי!

2.3K 173 35
                                    

יהיה יותר מעניין לאט לאט ילדודים אל דאגה❤

***

אחרי כמה שעות מפה לשם הארי ולואי היו מרוחים בסבון ומים, משפריצים אחד על השני ועושים יותר בלאגן ממה שהיה בהתחלה.
"יא בן זונה" לואי צעק, מתקרב לברז וזרם ענק של מים מגיע אל הארי, גורם לו להיות עוד יותר סחוט מקודם.
"זאת הייתה אשמתך בכלל!"
הארי צעק תוך כדי צחקוק, לוקח בקבוק של סבון כלים ומנסה להשפריץ על לואי ונכשל,לואי מגיע להארי לוקח לו את הבקבוק מהיד ומשפריץ על כל הגוף של הארי וגם על הרגליים כך שהארי נופל על הרצפה, מרגיש כאילו הוא שבר את כל העצמות בגוף שלו.
לואי פשוט הסתכל עליו וצחקק
"פעם הבאה אל תנסה יותר מידי טריקים ילד, לא יעבוד לך" לואי אמר והושיט להארי יד כדי לעזור לו לקום, הארי לקח אותה וקם מהרצפה מסתכל מסביב ומבין כמה בלאגן הם עשו.
"לואי היינו צריכים לנקות תראה כמה בלאגן עשינו." הארי אמר ולואי ענה
"טוב רוב הבית נקי, רק צריך להעביר שטיפה לרצפה וכמו חדש. אתה רוצה לאכול או משהו? אתה ניקית פה כמו משוגע."
הארי חייך והנהן בראשו בזמן שלואי הלך למקפיא והוציא שני טאקוס קפואים, מכניס אותם למיקרו. "אתה אוהב טאקו כן? כי אם לא אתה בבעיה."
"מת על זה" הארי ענה ולואי שם לב שהוא פשוט עומד שם ולא מתיישב.
"למה אתה לא יושב?" לואי שאל,מוציא שתי צלחות בשביל הטאקוס "אני רטוב" הארי אמר קצת בביישנות.
"תעלה לחדר שלי וקח משהו ללבוש ילד, זה יהיה קצת עליך בהתחשב בעובדה שאתה הר אדם אבל אתה בטח תמצא משהו מתאים" הארי אמר תודה בלחש ורץ במעלה המדרגות, מחפש את החדר של לואי.
שהוא מצא אותו הוא נכנס והיה קצת המום, חשוב לציין שהוא מעולם לא נכנס לחדר של לואי והוא לא נראה ממש כמו שהוא חשב שזה ייראה.
החדר היה מבולגן ממש, לואי כרגע ניקה את כל הבית אז הוא ציפה שהחדר שלו יהיה ממש ממש נקי. היו לו פוסטרים של להקות וקבוצות כדורגל שהארי לא זיהה, מיטה זוגית וגדולה, חדר די נורמאלי חוץ מזה שללואי היה פסנתר בצד של החדר, הארי לא יידע שלואי מנגן, זה היה מרשים.
שהארי סוף סוף נזכר ללכת לקחת בגדים מהארון הוא פתח את אחת הדלתות אבל לא היו שם בגדים, היו שם תמונות, ערימות של תמונות של לואי שהוא היה קטן ושל לוטי וגם עוד שלוש בנות שהארי לא זיהה, שתיים מהן נראו בדיוק אותו דבר ועוד אחת נראתה קצת יותר גדולה מהן. אולי היו ללוטי ולואי עוד אחיות?בנות דודות? ואם כן ,איפה הן בכלל?
הארי לא שם לב כמה זמן שהוא הביט בין התמונות שמפוזרות שם עד שהוא שמע קול מכיוון הדלת.
"אני די בטוח שאמרתי לך לקחת בגדים, לא לחטט בדברים שלי" לואי אמר, ידיו שלובות על החזה שלו.
"א-אני מצטער, פשוט פתחתי את הארון וזה מה שמצאתי והלכתי לאיבוד קצת, לא התכוונתי לחטט."
"טוב,לא התכוונת אבל עשית את זה, פשוט קח משהו מהארון תתלבש ובוא כבר למטה. אגב, הטאקו שלך לא שרד." לואי אמר והארי פשוט לקח את החולצה והקפוצ'ון הראשונים שהוא ראה ןצעד לשירותים כדי להתלבש, הוא לא הולך להתלבש בחדר של לואי נכון?
שהארי ירד במדרגות ולואי ראה אותו הוא לא הבין איך זה אפשרי, כל כך גבוה ועדיין הקפוצ'ון היה גדול עליו, הארי היה נראה כמו כלבלב ככה עם השיער הרטוב והבגדים שאיכשהו היו גדולים עליו.
הארי בא והתיישב ליד לואי וראה קערה של דגנים מולו.
"שמע" לואי אמר, ''אתה התעכבת יותר מידי ואני הייתי רעב אז מצאתי לך תחליף עכשיו תאכל ותשתוק."
הארי פשוט הנהן והתחיל לאכול, היה שקט מוזר בינהם, הארי פשוט אכל ולואי פשוט הסתכל עליו, אז הארי פתח את הפה " לא ידעתי שאתה מנגן" הוא אמר והכניס עוד כפית של דגנים לפה.
"גם לא היית אמור לדעת את זה, שכחתי שהפסנתר הזה שם שאמרתי לך לעלות."
הארי הביט בו במבט מבולבל, למה שהוא יסתיר את זה שהוא מנגן?
"למה לא הייתי אמור לדעת?" הארי שאל ולואי ענה לו "כי זה לא משנה ולא עניינך"
"והתמונות?" הארי שאל.
"מה?"
"התמונות, מי אלה הבנות שם? זיהיתי אותך ואת לוטי אבל לא זיהיתי את השלוש האחרות, יש לך עוד אחיות?"
"אני לא רוצה לדבר על זה" לואי השיב מקווה שהארי לא יחפור על זה."
"אבל-"
"הארי אני לא רוצה פאקינג לדבר על זה,שחרר אותי." לואי השיב וקם מהספה.
"שמע, יש לי דברים לעשות ואתה מפריע, תודה שעזרת, היה נחמד, אשתדל לא לרדת עליך בשבוע הקרוב כהבעת תודה, עכשיו לך."
הארי היה מבולבל ממה שלואי אמר כרגע, הוא עשה משהו לא בסדר? הוא לא רצה להפריע ללואי אז הוא פשוט הניח את הקערה הלא מסויימת של הדגנים שלו ויצא מהבית.
וברגע שלואי סגר את הדלת הוא עלה לחדר שלו,  יש לו דברים לעשות עכשיו.

Not what you think(L.S)Where stories live. Discover now