לואי ולוטי כבר היו מוכנים ומאורגנים לבואו של אבא שלהם, הבית היה מבריק והיה אוכל על השולחן, לואי התרגש שאבא שלו בא אחרי חצי שנה שהוא לא ראה אותו, זה היה יותר מבדרך כלל.
לוטי לעומתו פשוט רצתה לגמור עם זה אבל היא תיהיה נחמדה, בשביל אח שלה.
לואי ישב ליד השולחן נוקש עליו עם אצבעותיו בלחץ, באותו רגע נשמעת דפיקה קלושה על הדלת ולואי קם בזריזות בכדי לפתוח.
מולו הוא רואה גבר עם חולצה לבנה ומכנסיים שחורות, מסודר וגבוה עם שיער חום ועיניים חומות, חיוך גדול מרוח על פניו
"לואי!" הוא אמר והתכופף בכדי לחבק את בנו, החיוך לא עוזב את פניו. "התגעגעתי אליך ילד, איך הספקת לגדול ככה בחצי שנה?"
לואי פשוט הסתכל עליו והחיוך לא עזב את הפנים שלו, הוא זכר את הדברים שאבא שלו עשה אבל הוא ידע שהוא השתנה.
"לוטי ליד השולחן אבא, הכנתי ארוחת ערב אתה בא?" לואי אמר והוביל את אבא שלו לשולחן, אבא שלו מסתכל על הנערה שיושבת מול השולחן בטלפון שלה ונותן חיוך קלוש, הוא ידע שהיא לא אוהבת אותו כל כך.
"לוטי" הוא אמר והיא הביטה מעלה עליו, "אבא" היא אמרה והוא פשוט התכופף וחיבק אותה "התגעגעתי אלייך כל כך." אביה לחש לה באוזן, היא הייתה קצת מופתעת אבל היא פשוט זרמה עם זה.
בדיוק שהאבא ושני ילדיו באו להתחיל לאכול היה צלצול בדלת, מוזר, לואי חשב לעצמו, הם לא הזמינו אף אחד.
לואי קם כדי לפתוח את הדלת והיה די המום ממי שהוא רואה מולו, הארי.
"אממ לואי?לוטי נמצאת?" הארי אמר מסתכל על הרצפה ואז ישר לתוך העיניים של לואי, פאק, זה לא הזמן עכשיו.
"הארי זה לא ממש הזמן אנחנו-"
לואי אמר אבל נקטע שאבא שלו קם והתקדם לדלת, "מי זה?" הוא שאל והארי הביט בגבר שמולו מבולבל.
"זה אחד החברים של לוטי, הוא בא כדי לראות אותה." לואי ענה והארי הגיב במהירות, "לא ידעתי שאתם עסוקים עכשיו..אני יכול ללכת ולחזור מחר או משהו אל תתנו לי להפריע לכם."
"מה פתאום ילד אתה לא מפריע בוא, כנס אני בטוח שלואי ולוטי ישמחו שאתה מצטרף אלינו." הגבר הגבוה אמר להארי ולואי הרגיש קצת עצבני, הוא השקיע והוא רצה ארוחה משפחתית אחרי הרבה זמן שלא עם אבא שלו ואחותו, זה הרבה לבקש?"
הארי ידע לקרוא אנשים כמו ספר פתוח, הוא ראה שלואי לא רצה שהוא יישאר, הוא ראה שלוטי קיוותה שהוא כן יישאר וידע שהגבר מולו לא יוותר עד שהארי ייכנס, אז אין טעם להילחם.
הארי הנהן ונכנס לתוך ביתם, מתיישב ליד לואי ומול לוטי, הכיסא ליד לוטי היה תפוס.
"אז מה השם שלך ילדון?" הגבר שאל והכניס כפית של פסטה שלואי הכין לתוך הפה.
"הארי" הארי ענה בפשטות והסתכל למטה, הוא תמיד היה ביישן וזה שהוא לא יידע מי הבחור שיושב מולו לא ממש הועיל לו.
"אז הארי, נעים להכיר אותך, אני אבא של לוטי ולואי, אגב, סתם שאלה, אתה החבר של לוטי?"
הגבר אמר ולואי נחנק מהמים שלו כמעט צועק "לאא!" שלואי הבין שהם בוהים בו הוא אמר בקול רגוע יותר "לא, הם רק ידידים" הוא לא הבין למה המחשבה על לוטי והארי יוצאים הרגה אותו ככה אבל הוא הניח שהוא פשוט דואג לאחותו, כן, דאגה, זה מה שזה.
האבא פשוט הסתכל ואמר "חבל שלא, אתה נראה כמו מציאה הארי."
לוטי פשוט גלגלה את העיניים שלה והמשיכה לאכול, הארי באמת היה מציאה, היא פשוט לא יכלה למצוא אותו, היא ידעה שהיא לא יכלה.הזמן עבר די מהר וארבעתם נפתחו וניהלו שיחה שכללה הרבה נושאי שיחה, כדורגל, מעודדות, לימודים, השכנה ממול שתולה גבינה מסריחה על חוט בשביל חתולי רחוב ומה לא.
הארי כבר הספיק להיפתח בזמן הזה וארבעתם ישבו וציחקקו, זה היה טבעי וטוב, פשוט מרגיע והארי נהנה מכל רגע מזה. בסתר, גם לואי נהנה מזה.בלי לשים לב כמה זמן עבר השעה הייתה כבר 3 בבוקר והארי נאנח ואמר "טוב נראלי שאני כבר צריך ללכת הבייתה אמא שלי תהרוג אותי."
"ככה?בשעה כזאת?לבד?אתה יכול להישאר פה בחדר של לואי,אני לא יכול לתת לך ללכת כל כך מאוחר הבייתה." אבא של לוטי ולואי אמר והארי הסתכל על לואי כדי לראות אם יש אישור מצידו, לואי פשוט הסתכל עליו בסוג של הבעה שהארי לא הצליח לפענח ואמר "בוא אני אביא לך בגדים זריז ונעלה לישון אני עייף מת."הארי פשוט הנהן ועלה עם לואי למעלה בזמן שלוטי ואבא שלה פינו את השולחן.
"שמע אינלי מזרונים ספייר או משהו אבל פשוט תישן איתי, אבל רחוק, רחוק ממני. אלה הבגדים שלך." לואי אמר וזרק לעברו שורט וחולצת טי שירט, הארי פשוט הנהן וצעד לכיוון השירותים כדי להחליף בגדים, לואי לא ראה שהארי נכנס ונכנס גם והארי הביט בו, מכסה את האזור החשוף שלו "אופס" הוא אמר ולואי השיב ב"היי" קטן, מצחקק מכמה שהארי היה מובך ויצא מהשירותים, נותן להארי לעשות את מה שהוא צריך.
ששניהם היו מוכנים לשינה כל אחד שכב בחלק הכי רחוק במיטה, זה היה די מביך אם להיות כנים.
זאת הייתה תקופה חורפית והארי לא הבין איך לואי ישן רק עם בוקסר עליו אבל הוא עדיין ניסה לשמור על חום גופו, מתכרבל לתוך כדור קטן."קר לך הארי?" לואי שאל והארי הנהן, לואי נראה כאילו הוא חושב לרגע אבל אז הוא פשוט התקרב לצד של הארי במיטה וקירב את הגב של הארי לחזה שלו "אם אתה מספר את זה למישהו אני מכחיש כל קשר אליך, זה רק כדי לשמור על חום כרגע, הבנת?" לואי אמר והארי ציחקק ולחש כן קטן, הוא היה קצת מופתע מזה שלואי טומלינסון פאקינג ישן איתו כפיות באותו רגע אבל בתכלס, מי הוא שיגיד לא.
אחרי כמה דקות הארי כבר שמע את לואי מאחוריו נוחר,הארי נרדם ישר אחריו,נופל לשינה עמוקה, מחובק על ידי אח של החברה הכי טובה שלו.
YOU ARE READING
Not what you think(L.S)
Fanfic-גמור- הארי ולוטי חברים טובים וכולם חושבים שהם יוצאים. מה קורה שהארי מגלה שהוא בעצם מאוהב בלואי, האח ההומופוב של לוטי? ומה קורה שלואי מבין שאולי הוא לא שונא את הארי עד כדי כך? *פעולות מיניות* *בןxבן* *הטרדה מינית* * זה משתפר לאט לאט *