Sadece karanlık ve o. Beyninde yankılanan sesler, kendi kendine konuşan düşünceler.
Beyninin gürültüsü, karanlığın sessizliğini bastırıyordu ve kendi kendine açtığı savaşın bir kazananı yoktu bile.
Taraflarda yoktu.
İsimler de yoktu.
Aydınlık da yoktu.
Karanlık da yoktu.
Sadece çığlıklar vardı. Göz yaşları ve feryatlar. Görüntüler vardı. Bazı sözler...
Karanlık hücrede başını duvara yaslarken, üzerindeki siyah pelerinle kendini sarıp sarmalamıştı. Yüzünde tek bir rüzgar esmiyordu ama sımsıkı yumduğu gözlerinin altındaki ıslaklık, içinde kopan fırtınayı ele veriyordu.
"Sıra sende Fallon."
"Buradasın..."
"Fazlalığı öldür."
"Sonunda geldin... Seni o kadar uzun süre bekledim ki..."
"Sana güveniyorum Alanis..."
"Ne!? Dumbledore'a mı inanıyorsun Alanis? Bana onu mu savunuyorsun!?"
"HARRY POTTER İNSANLARIN ONUN İÇİN ÖLMESİNE İZİN VEREN BİR KORKAK!"
"AYNI GRINDELWALD GİBİSİN MUGGLE'LARIN BİZE HİÇ BİR ZARARI YOK!"
"BIRAKIN BENİ UCUBELER! HEPİNİZ CANLI CANLI YANMAYI HAKEDEN CANAVARLARSINIZ!"
"Haketmişti."
"Sen gerçekten benim kızımsın."
"Sana çok güveniyorum... Lütfen... Lütfen... Beni hayal kırıklığına uğratma..."
"Hoşdöndünüz Leydim.."
"Sana güveniyorum.. Bence Voldemort'un kölesi olacak biri değilsin.."
"SİRİUS! SİRİUS! ÖL-ME-Dİ! SİRİUS!
GİT-ME-Dİ! SİRUS!"Kulaklarına gelen çığlıklarla nefes alamadığını hissettiğinde gözlerini açtı.
Karşılaştığı karanlık onu rahatlatıyordu. Uzaktaydı. Her şeyden.
Düşünceler tekrar beynine doluşurken, dikleşip gözlerini sildi. Yüzündeki kesik kötü durumdaydı.
Kimin tarafında olacaktı? Kimin için savaşacaktı? Ne için savaşacaktı? Hangi tarafta olacaktı? Kime sadıktı? Kime ihanet edecekti?
Sorular fazla Karmaşıktı. Basitleştirdiğinde ise zorlaşıyordu.
Tom'un mu Harry Potter'ın mu ölmesini tercih ederdi?
Dumbledore'a ihanet eder miydi?
Tom'a ihanet eder miydi?
Eğlenmek için insan öldüren katillerin yanında mı olacaktı, yoksa muggle'lara aşık aptalların mı?
Kimi savunuyordu o? İnsan öldürmeyi mi? Yoksa kendi büyüsünden saklayıp, utanmayı mı?
Onların deyimiyle, aydınlık mı? karanlık mı?
İyi mi? Kötü mü?
Saf mı? kurnaz mı?
Aptal mı? canavar mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gri Prenses (Grindelwald'un Kızı)
FanfictionGrindelwald'un kızı, Dumbledore'un büyüttüğü ve her şeyden çok sevdiği bir kız. Tek arkadaşı Tom Riddle'a aşık olan bir kız. Karanlığın prensesi olarak doğup aydınlığın prensesi olarak büyüyen bir kız. Tarafları karıştıran bir prenses. Sonunda hangi...