"Peki Newt, Tina, Queenie, Jacob? "
Dumbledore bu isimleri duyunca yutkundu. Acıyla kafasını salladı. "Özlediler."
Alanis'in başka bir şey demesine izin vermeden kalktı. "Hadi Alanis, kahvaltını yap, ilk derse gir, sonra yanıma gel." dedi, kızın yüzüne bile bakmadan.
Derslere girmeyeceğim. " dedi, Alanis de kalkarken.
Alanis sadece ilk derse gir, ne dediğimi anlayacaksın." dedi Dumledore, arkasına bile bakmadan Hogwarts'a yürürken, ve arkasında onun neden böyle davrandığını anlamayan bir Alanis bıraktı.
***
Alanis büyük salona girdi, ve tüm bakışlar ona döndü. Üzerinde, siyah, uzun bir elbise, omuzlarında bordo, yerleri süpüren bir pelerin vardı. Altın sarısı saçları yine, herzamanki gibi topuz yapılmıştı.
Bazıları onu hayranlık, bazıları ise nefretle süzerken, üzerindeki bakışları umursamadan Gryfindor masasına oturdu.
O kimseyle konuşmadan yemeğini yerken, Hermione konuştu. "Neden Gryfindor cübbesi giymiyorsun?" bu soruyu azarlamak için değil, sohbet açmak için sorduğu belliydi.
Hermione sohbet açmak için uğraşırken, Harry'nin bambaşka sorular sormak için içi içini yiyordu.
"Çünkü cübbeler değişmiş." dedi, basitçe.
Yalan değildi, gerçekten de cübbeler değişmişti, ama eksikti.
Tabii, bir zamanlar bütün Avrupa'yı yöneten, bir Karanlık Lord olan babamı, hapiste görmeye gidiyorum, diyemezdi ya.Hermione tam başka bir şey söylemek için ağzını açmıştı ki, lafı yarıda kesildi. Sabah postası gelmişti. Gelecek Postası bir hüthüt kuşunun gagasında Hermione'ye doğru süzülüyordu.
Kuş, şeker kâsesinin tehlikeli biçimde yanına konup bacağı uzattı. Hermione onun deri kesesine bir knut sokuşturdu, gazeteyi aldı ve kuş havalanırken ilk sayfayı ciddi gözlerle taradı."İlginç bir şey var mı?" Dedi Ron.
Hermione cevap vermedi, hızlı bir şekilde sayfayı okuyordu. Harry ve Ron da Hermione'nin elindeki gazeteye hızlıca göz gezdirdi. Yüz ifadelerinden kötü bir şey olduğu belli oluyordu.Şimdi salonda Gelecek Postası alan bir çok kişinin gözleri Alanis'e dönmüştü.
"Şey..." dedi Hermione, Gelecek Postasını Alanis'e uzatarak. "Bir baksan iyi olur."
O sırada üzerindeki bakışlara aldırmadan kahvaltısını yapan Alanis, çatalını masaya bıraktı ve gazeteyi Hermione'nin elinden aldı.
İlk sayfaya bakmasıyla herkesin beklediğinin aksine, yüzünde bir mimik bile oynamadı.GRİ PRENSES GERİ DÖNDÜ
Karanlık büyücü, Gellert Grindelwald'un kızı olan Alanis Fallon Grindelwold şuan Hogwarts'ta! Albus Dumbledore'un büyüttüğü ve 1943 yılında esrarengiz şekilde ortadan kaybolan ve herkesin öldüğünü düşündüğü gizemli kızın, yaklaşık elli yıllık bir zaman yolculuğu yaptığı ortaya çıktı. Dumbledore onu neden geleceğe gönderdi? Kız tehlikeli mi, zararsız mı?
Hogwarts'ta kalmaya devam edecek mi? Öğrenciler güvende mi?...Bugün yapılacak olan duruşmada Albus Dumbledore ve Alanis Grindelwald sorgulanacak. Kız hakkındaki bütün kararları Dumbledore vermeye devam mı edecek? Yoksa bakanlık işe karışacak mı?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gri Prenses (Grindelwald'un Kızı)
FanfictionGrindelwald'un kızı, Dumbledore'un büyüttüğü ve her şeyden çok sevdiği bir kız. Tek arkadaşı Tom Riddle'a aşık olan bir kız. Karanlığın prensesi olarak doğup aydınlığın prensesi olarak büyüyen bir kız. Tarafları karıştıran bir prenses. Sonunda hangi...