55.BÖLÜM

4.5K 427 121
                                    

ELİF

Gergin bir şekilde odada turlamaya devam ettim. Ne yapacaktım? Hamile miydim ben şimdi? Elimdeki gebelik testine baktım. İki çizgi vardı. Heyecandan yerimde duramıyordum. Batıya nasıl söyleyecektim?

İçimi daha önce hiç hissetmediğim bir heyecan kapladı. Anne olmak... Allah'ım ne güzel bir kelimeydi bu, anne kelimesi. Sonunda dualarım kabul olmuştu ve bir bebeğimiz olacaktı.

Odanın kapısı açıldığında elimdeki testi hemen arkama sakladım. Kaşları hafif çatık bir şekilde bana yandan bir bakış attı Batı."Ne yapıyorsun burada kaç saattir aşkım?"

"Hiç," bakışlarımı ondan kaçırdım ve yatağa yavaşça oturdum. Yanıma gelip oturduğunda elimdeki testi avcumun içine gizledim. Yüzümü istemsizce buruşturdum. Nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum.

"Neyin var? Bir garip davranıyorsun?"Gözlerini kıstı, bakışları avcumun içinde sakladığım şeye takıldı. "Elinde ne var senin? "

"Yok bir şey,"

Elimi tuttu ve avcumu açmaya çalıştı. "Merak ediyorum bak," debelenerek ondan uzaklaşmaya çalıştım. "Ya bıraksana!"

Bir süre yatakta debelendik. Ondan ne kadar saklamak istesem de başarılı olamadım ve beni yendi. Avcumun içinden gebelik testini aldı. Elindeki şeye anlam veremez gibi baktı.  Evirdi çevirdi ama anlayamadı. "Bu şey de ne?" Diye sordu, bakışlarını bana çevirerek.

Ellerimle oynamaya devam ettim. Ama ben böyle hayal etmemiştim. İlk kendim kabullebip, sonra ona sürpriz yapacaktım. O da çok mutlu olacakti. Yine bir şeyler hayal ettiğim gibi olmamıştı. Sinirle ona baktım. "Her şeyi mahvettin işte salak! Ben sana sürpriz yapacaktım!" Sonlara doğru ses tonum bir değişik çıktı.

Kaşlarını çattı. "Neyi?"

Gözlerimi devirdim. Ne kadar salak bir adamla evlenmiştim ben böyle?  Derin bir nefes aldım ve dudaklarımı araladım. "Hamileyim geri zekalı! "

Kısa bir süre tepki veremedi. Elindeki testi bırakıp bana döndü. Inanamıyormuş gibi görünüyordu. "Ne dedin sen?" Yeni yeni kavrıyormuş gibi sırıttı. "Hamile misin? Baba mı oluyorum ben? Heyt be!"

Beni bir anda kucağına aldığında ikimizinde yüzünde daha önce hiç görmediğim bir gülümseme hatta mutluluk vardı. Uzun zamandır beklediğimiz bir şeydi ama bu derece bizi mutlu edeceğini hiç düşünmemiştim.

Yüzünü ellerim arasına aldım. Yıllar önce playboy gibi ortalarda gezen bu adam şuan baba olacağı için mutluluktan havalara uçuyordu. Ey hayat nelere kadirdi!

"Canın bir şey istiyor mu?" Başımı olumsuz anlamda salladım. "Bak canın ne istiyorsa bana söyleyeceksin, anlaştık mı?" Onu onayladığımda dikkatle yüzüme baktı. "Şu utangaçlık defterini de raflara kaldırıyoruz. Artık hamile bir kadınsın. Ne canın çekerse,  neye ihtiyacın olursa söyleyeceksin, anlaştık mı? "

Sorularından bıkmış bir şekilde başımı salladım. "Tamam. Ama ilk önce doktora gidelim mi? Tamamen emin olalım. " Batı bunu hiç düşünmemiş gibi başını salladı. "Tabi ya doktor, gidelim hemen."

Ben kucağında kapıya doğru yürüdüğünde güldüm.  "Böyle mi gideceğim sevgilim? Bir sakin ol artık,  üzerimi degiştireyim önce. "

-

BERÇEM

Çocukların akşam için giyecekleri kıyafetleri ütülerken içeriye Azad girdi. Ayakta olmama sinirlenmiş olacak ki kaşlarını çattı.  "Neden ayaktasın?" Diye sordu, sanki ütü yaptığımı görmüyormuş gibi. Güldüm ve elimdeki ütüyü havada salladım. "Ben seni içeriye dinlen diye göndermedim mi  kadın? " Başını salladı.  "Asla laftan anlamıyorsun."

MUCİZE | BEKLENMEYEN 2 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin