סיפורים.
פרק שלם שאפשר לדבר עליו. ספר זהו אחד הדברים החזקים ביותר להשפיע על מוחו של בנאדם. ספר, עם כל תוכן. בין סתם ג'נר. בין אם טומן בחובו מסר, משפיע כך או כך על הקורא. בנפשו. במוחו. ואי אפשר לחלוק על כך.
סיפור חיי מחולק להמון פרקים. האם ניתן להסיק מיכך משהו?. האם הצלחתי לגדול למרות העבר ולצמוח מזוטות?. האם אצליח להמשיך כל יום הלאה. להביט קדימה. לשאוף רחוק?.
אחד הדברים שעשיתי רבות בחיי היה להדחיק. המון דברים. ואז בבום הכל היה מתפרץ. ולמרות זאת לא למדתי לקח והמשכתי להדחיק. לומר הכל בסדר. להמשיך בשלי. כשהלב כבר תיכנן את הבום הבא. יפה יותר. נוצץ. עם שיפוצים טובים אפילו לפי רגע העכשיו.
-----
את הקטע הזה אתם לא תמצאו בסיפור. לא הכנסתי אותו לשם. למה?. ככה הרגיש לי האמת. חושבת שכל אחד יכול לקחת את הקטע הזה לעצמו.
לכנפי מציאות היו שתי אופציות. ורק אחת יצאה בסוף לפועל. האופציה השנייה הייתה מבוססת על פגישתם של ויקוק לאחר כמה שנים. מעט לא מציאותית. מעט לא מחוברת אליי. מעט מנותקת. ולאחר שהתייעצתי רבות (בעיקר עם המוח והלב שלי שלא הפסיקו לריב) המשפט- אם היית אוהבת את הראשון למה יצרת אופציה שנייה?- נחת עליי מאדם חכם.
אז האופצייה השנייה מסתיימת כאן. האופצייה הראשונה שמורה גם היא. בטיוטות. קשה לי להפרד מימה שאני כותבת בכללי. אולי יום אחד אצור מיזה סיפור בהקשר לכך. מי יודע~
נהנתי מכל רגע של כתיבה. התוסף לי קהל מהמם. (בסוד אגיד שהעתקתי המון משפטים חכמים שהקוראות והקוראים פה השאירו. מי יודע אולי זה ישמש לספר הבא~ [אתם-😆הוו כן!!!👍] -אני לגבי הספר, כן?😅 )
באמת שכל אחת פה פשוט האירה לי ימים. העלתה לי חיוכים מטורפים. התגובות שלכם מעודדות של החיים. היו כאלה שלא הספקתי לענות להן אבל אני קוראת את כולן. 💞
תמשיכו להצביע, זה מחמם לי את הלב~💖
אתם קהל שאני יכולה רק לחלום עליו... שרק יגדל. (תענו אמן!!😇🥰)
כששאלתי אם אחד הספרים שלי גרמו לכם לבכות אי פעם, תאמת בכלל לא ציפיתי לתשובות חיוביות. קלטתי שבאמת מתחברים כאן למה אני שעושה וכותבת.
אני זוכרת שהיה רק פרק אחד שכשקראתי אותו, קריאה אחרונה לפני שהעלתי, זה העלה לי דמעות לעיניים. אבל אולי זאת סתם אני עם הלב הקר שלי ;)😅הסיום של כנפי כאן...
מקווה שכולנו נוכל להפוך דמיונות ואשליות שהראש שלנו מייצר לדברים טובים. לפרוס כנפים ורק לחלום על טוב שיכול להגיע. שנוכל אנחנו להפוך את המציאות שלנו לבד לחווית חיים בלתי נשכחת.אוהבת ומעריכה על כל רגע שהייתם כאן..✨💖
נ.ב.
תחכו לספרים שלי. אתם לא יודעים מה אני מכינה שם.😏
YOU ARE READING
۷ƙ|כנפי מציאות
Roman d'amour"המציאות עולה על כל דמיון". [עונה 2.] וללמוד זה חבל. והאם זה כדאי, ואפשרי, ובכלל? הפכתי עולם שלם בשבילי וזה עוד היה קל. ובשבילך עוררתי סערות וימים אל על. ויבשות נותבו לחלל. לא ידעתי לראות ולמצוא. תהיתי בחושך. בתוהו. בכלום. אתה היית נקודה שהאירה. שעז...