Ep - 6 [Z]

208 26 0
                                    

အခန္း (၆)

" ဘယ္စူပါစတားကို အရူးထေနျပန္ၿပီလဲ ကာတြန္းရယ္ "

" ေမေမကလည္း .. အရူးထတယ္လို႔ မသံုးပါနဲ႔။ သားအမိခ်င္းဆိုလည္း စကားအသံုးအႏႈန္း ယဥ္ေက်းေပးရမယ္ေလ။ သားရဲ႕ idol ထုတ္တဲ့ ဖိနပ္ မဝယ္ႏုိုင္လို႔ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ ေဆးဆိုးလာတာ။ Come back လာမွပဲ အနက္ ျပန္ဆိုးေတာ့မယ္ "

" နင့္ဘာသာ ဒိုးခ်င္ဒိုး ဘက္ခ်င္ဘက္ .. ဒိုးပတ္ပဲ ေမွ်ာ္ေမွ်ာ္။ ငါကေတာ့ ငါ မြးထားတဲ့ သားမို႔ တစ္ခါတည္း အျပတ္ေျပာလိုက္မယ္။ မနက္ျဖန္ နင့္ေခါင္းေပၚမွာ ဒီနီေၾကာင္ေၾကာင္ေတြ ထပ္ျမင္ေနရေသးရင္ ငါကိုယ္္တိုင္ ကတံုးတံုးၿပီး ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းပို႔ပစ္မယ္ "

Idol နဲ႔ Come Back ကို ေရာသမေမႊၿပီး ဒိုးပတ္ လုပ္သြားသည့္ ေမြးမာတာရဲ႕ ရာဇသံက ျပင္းသည္။ မနာခံလိုေၾကာင္း ဆႏၵ ထုတ္ေဖာ္သည့္ အေနနဲ႔ ေျခႏွစ္ဖက္ဆင္း စိတ္ေကာက္ျပဖို႔ရာလည္း အ႐ြယ္က ႀကီးရင့္ေနေလၿပီ။ ဒီအေမဟာ ခုခ်ိန္ထိကို ကိုယ္ပိုင္ လြတ္လပ္ခြင့္ကို အျပည့္အဝ မေပးခ်င္။

" ဒိုးပတ္ မဟုတ္ပါဘူး ေမေမရဲ႕။ Idol Come back ပါ Idol ရဲ႕ Come back  "

" လွ်ာမရွည္နဲ႔။ မနက္ျဖန္ မိုးလင္းလို႔မွ နင့္ေခါင္း နီေနေသးရင္ တစ္ေမႊးမွ မက်န္ေအာင္ အေျပာင္ ရိတ္ပစ္မယ္။ ကိုယ္္ပိုင္တဲ့ ဆံပင္ ကိုယ့္ဘာသာ ဘာလုပ္လုပ္ဆိုၿပီး အာခံဖို႔ မေတြးနဲ႔။ နင့္ကို ငါ ေမြးထားတာေနာ္ ကာတြန္း "

" ဟုတ္ပါၿပီ ေမေမရယ္။ ႏုိင္လို႔ ရတုန္း အႏုိင္က်င့္ထားဦးေပါ့။ ဒီသားလူပ်ိဳကို ေမေမပဲ ပိုင္ပါတယ္။ တကယ္ပဲ မိန္းမျမန္ျမန္ ယူမွပါ "

နည္းနည္းေလာက္ေတာ့ ျပန္ေျပာလိုက္ရမွ ေနသာထိုင္သာ ရွိတာမို႔ အာေခ်ာင္ၿပီး အေပၚ တက္ဖို႔ ေျခလွမ္း ျပင္္လိုက္၏။ အားက်မခံ မာတာ မိခင္ကလည္း က်န္ရစ္ေနရာက ျပန္ေအာ္သည္။

" နင့္ကို ယူမယ့္လမိန္းမလည္း မရွိပါဘူး။ အပိုေတြ ေျပာမေနနဲ႔ "

" ဒါဆိုလည္း ေယာက်္ားပဲ ယူလိုက္ေတာ့မယ္ ေမေမေရ။ ရုပ္ရွင္ကားေတြထဲကလို ေဆးခတ္ၿပီး ခိုးေျပးမယ္ "

CartoonWhere stories live. Discover now