Yeniden Doğuşun Işığı

7.4K 287 122
                                    

Gözlerini açar hava hala karanlık etraf ise toprak ve bitki kokusu ile çevrilidir.

Kendisini saz ve saman katmanının üstünde uyumakta bulur, hemen büyük bir şok ile, bulunduğu yerden kalkar ve yanındaki kovayı ay ışığının süzüldüğü pencerenin yanına koyar.

Bakışlarını kovadan gelen yansımaya odaklar.

Yüzünü kaplayan sırıtma eşliğinde içini bir heyecan kaplar.

-"İŞE YARADI İNANAMIYORUM BAŞARDIM!?"

Yaşı 10-11 arası siyah saçlı, kızıl gözlü, hafif sıska bir genç olan bedenine bakar.

Gözleri kesinleşti ve sakin bakışlar eşliğinde fısıldadı.

-"Pencere"

Gözlerinin hemen önünde kare şeklinde bir bölme açıldı ve gözlerini hızlıca gezdirdi.

Bu dünyada herkesin bir kişilik penceresi bulunur kişi özelliklerine ve yeteneklerine göre ayrılır.

Elbette  bu dünyada eşitsizlik baş gösterir.

"Asil-Asker ve köle" her bir kökenin yükselme niteliği farklıdır ve özelliklere göre güç farkı gösterir.

Köleler için ise... Çok büyük bir sorun vardır ki, bu sorun aradaki güç dengesini sağlayan ana faktörü oluştururdu.

Asiller askerleri, askerler köleleri, köleler ise ayak işlerini kontrol eder" ve sistem böyle devam eder.

Ancak, her birinin bir zayıflığı bulunur her bir statü bir "kural" içerir.

Asiller başka bir asili düello veya savaş dışı öldüremez, asker Asil'e baş kaldıramaz, köle ise....

Asla "savaş puanı" sahibi olamaz.

Bu yüzden askerlerin korunmasına ihtiyaç duyar ve isyan VS. Çıkaramazlardı.

Peki bu savaş puanı nedir?

Her kişinin bir penceresi pencerede ise puanları bulunur.

Basit olarak açıklamak gerekir ise, bir asil genel olarak her türlü:

-Güç
-Hız
-Dayanıklılık
-Zeka
-Mana


Bir Asker kökenine sahip olan bir kişi ise:

-Güç
-Hız
-Dayanıklılık

Kişi büyücü niteliğinde doğar ise,

-Zeka
-Mana

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

-"Bir köle kökeni ise....."

İçinden geçirir sakin ve derin bir ifade ile,

-Hız
-Dayanıklılık

Bu oldukça büyük bir sorun oluşturuyordu.

"Zeka":puanları kullanılan büyüyün gücünü artırmak için gereklidir.

"Güç": Fiziksel sağlığa ve kişinin beden gücünü arttırmak için gereklidir.

"Mana": büyü için ana etkendir.

"Hız": Refleks ve vücut olarak hız değerini.

Dayanıklılık:  Enerji ve yürüme koşma ve kişinin vücut direncini, hızını arttırma gibi niteliklerin artmasını sağlar.

Kendi kendine içten geçirir, yüzünde bir sırıtma belli olur ve elini çenesine getirir.

-"Tabi ki bunlar bilinen özellikler"

Önceki hayatında yüz yıllarca araştırma yapmış ve bir kölenin bile savaşabileceğini tüm dünyaya kanıtlamıştır.

Tabiki bu kraliyet birliğini tarafından ihanete uğramadan ve "doğuş" tılsımını harekete geçirmek zorunda kalıp yeniden doğmamasından önce gerçekleşti.

,
-"Daha gidecek çok yolum var gibi gözüküyor"

Dedi ve saman balyasına uzandı.

-"Pencere"

Sessize mırıldandı ve bilgileri ortaya çıktı.

- İSİM:TUM
-GÜÇ:-
-HIZ: 5
-DAY: 10
-ZEKA:-
-MANA:-
Kullanıma hazır puan: 50

Her "yaş" veya her "başarım" başına 5 puan statüye eklenir, başarının büyüklüğüne göre puan artabilir ve gelişme göstere bilirdi.

Bir asil kökeninde 20, asker kökenine sahip ise 10, köle isen 5 puan kazanırsın.

Bu puanları ticaret amacıyla da kullanıldığı görmüştü.

Belirli aktarma büyüleri ile bu puanları para karşılığında satın alınır veya satılabilirdi.

Önceki yaşamında çok güvendiği köy reisi tüm puanlarını zorla satıp onu madenlere çalışması için satmıştı.

Tabiki bu sefer farklı olacağını ve buna izin vermeyeceğini biliyordu.
.
-"Sabaha daha var en iyisi biraz uyumak yarın yapacak... Çok işimiz olacak"

Yüzünü koluna dayadı derin bir iç çekti ve kendi içinden,

-"Yeni bir başlangıç ve derin bir tecrübe..... Bu sefer istediğim gibi yaşayacağım!"

Bedenini kaplayan yorgunluk eşliğinde uykuya daldı.

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin