Eğitim Ve Tecrübe Gösterisi

917 130 23
                                    

-"Form Anka"

Şaşkın bakışlar içerisinde kalan Eğitmen Tess'in yüzünü kaplayan şok eşliğinde kanatların arasından hafif kesiklerle çıktı ve zıt yöne atlayarak pozisyonunu düzeltti.

-"Kanat mı?"
-"Kanat kullanıcısı mı?"
-"Zavallı çocuk.."

Öğrencilerin fısıldaşmalarına kıyasla, Eğitmen bakışlarını Tum'un kanatlarına dikti.

-"Sert ama çok hafif... Ağır ama narin darbeler eşliğinde keskin bir duruş... Bu kanatlar... Neyin nesi?"

İçini kaplayan merak duygusu, Tum'un atılması ile kesildi. Kanatlarını geriye doğru vurdu ve ayaklarının yerden kesilmesi eşliğinde etrafında dönerek eğitmeni doğdu bir atılma gerçekleştirdi.

Dönen kanatların keskin tüylerinin kesici etkisinden kurtulmak isteyen eğitimin, gelen kanatlara karşı bakışını düzeltti.

-"Ah... Gene başlıyor... HEY ÇÖMEZ!
ah.. Lanet olsun.... SENDE NE GÖRDÜ BİLMİYORUM AMA BU ONU HEYECANLANDIRDI! SADECE KA-"

-"Kabuk"

Diye geçirdi Eğitmen Tess, ve bacaklarını kırmızıyı andıran bir zırh kapladı. Tum ise gelen tekmeye karşı kanatlarını kalkan olarak kullandı ve bakışlar tekrar üzerine geldi.

-"Bu.. Kanatlarını silah gibi kullanıyor!"
-"O şeyler uçmak için değil mi abi lan?"

Tess'in attığı tekmeler, Tum'un kanatları tarafından ne kadar engellenir ise Tess'in attığı 2. Tekme aynı yere geliyor ve kanatları çatlaklar ve delikler içinde bırakıyordu.

Tum zaten 5 dakika zar zor açtığı kanatları, çatlaklar içinde kaldı ve  yileştirmek için fazladan enerji harcamak zorluk ile kaçtığı tekmelerin hedefi olması demekti.

Son bir darbeden sonra duruşları düzeldi.

-"GÜZEL ÇOK GÜZEL! ŞİMDİ BANA ALEM ATLADIĞINDA ELDE ETTİĞİN" BİLGELİK ESERİNİ GÖSTER! "

Tum'un yüzünü bir şaşkınlık kapladı.

-"Neyi göstermemi istediniz?"

Öğrenciler ve Eğitmenlerin boş bakışları kendisini buldu.

-"Ş.. Şaka yapmayı kes çömez.."

Tum'un ciddi yüz ifadesi öğretmenin endişe ile dolu bakışını ile kapandı.

-"HERKES SINIFLARA! ÇÖMEZ! benimle gel..."

Tum daha ne olduğunu bile anlamadan 3 Eğitmen başında dikilmeye başlamıştı.

-"Ne yapacağız?"

-"Kurallara göre bilgelik eseri almamış biri ile eğitim bile yapmak yasak!"

-"Ya birine söylerse?"

Bakışlar birden Tum'a döndü.

-"Pekala Thum"

-"İsmim Tum.."

Eğitmenler arası kıkırdaşmalar baş gösterdi.

-"Öhöm! Ah evet. Evet... Tum... Atılımını ne zaman tamamladın?"

Bakışlar kendisine çevrildi.

-"Bu sabah Eğitmen... Güneş doğmadan yarım ışık önce."

Bakışları birbirlerini buldu.

-"Tamam çömez buna imkan yok bana ne o olduğunu söyle yoksa başın belaya girecek! Kimsin ve nereden geldin?!"

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin