Odanın sessizliği Tum'a gelen bir çağrı ile kesildi.
Elinde bulunan kristal parladı ve şiddetli bir ses yayıldı.
-" SAYIN ADA LORDU! KISA BİR SÜRE KONUŞMAMA İZİN VERİN!"
Bakışlarını çocuğun velisine çevirdi.
Kadının alnından akan ter damlaları, korku ile karıştı.
-"B... Bu ses.... Aile.. Yaşlısının sesi..."
Titrek bir ses tonu ile, fısıltı olarak seslendi.
-" saygın ada Lordu.. Sorun nedir? Neden anlaşmayı iptal ettiniz? Paranızı en yakın süre içerisinde ödeyeceğiz.."
Odayı bir sessizlik kapladı.
Kadın o kadar korkuyordu ki, titreyen ellerini sakinleştirmek için, derin nefesler çekiyordu.
-" Ada Lordu.. Şuan küçük bir kriz içerisindeyiz.. Lütfen biraz daha zaman verin.. En kısa süre iç-"
-" Biraz düşünmem gerek."
Taştan yayılan ışık söndü ve bakışlarını kadına çevirdi.
Lord Medya, sırıtışını gizlemeye çalışırken Tum, ileri bir adım attı.
-" İzin verin de atılan iftiraları dinleme fırsatı bulayım."
Odada bulunan herkesin en az 10 milyon kraliyet altını borcu kendisinde zaten bulunuyordu.
Herkes Ejder arısı balı piyasaya sürüldüğü anda deli gibi saldırdı ve borç senedi yazdırdı.
Tum bu borçları hiçbir zaman zorlanmadı ve tüm ailelerin ekonomik olarak zayıflaması için, Akademi zamanını bekledi.
Borcu ödeyemeyecek dereceye gelen Ailelere borç senedi ile tehdit etmek, kendisi için zor olmadı.
-"Görünüşe göre bir yanlış anlaşılma olmuş?"
Medya, bakışlarını ileri çekti.
Veliler korku ile onaylar iken, Tum'un bakışları ciddiyetini artırdı.
-"Bu konu bu odadan çıkar ise... Başınıza gelecek şeyler benim, yani seçmeler galibi değil, Ada Lordu, tarafından verilir."
Kimse ses dahi çıkarmadan onayladı ve oda sakince boşaldı.
Hepsi bunun bir yanlış anlaşılma olarak isimlendirdi ve buna inanmak zorunda kaldı.
Tum ise, dışarı yürüdü ve bakışlarını gök yüzüne çevirdi.
-"Form Anka"
Kendisini, sahip olduğu adanın şatosunun açmamak için kendisini tuttuğu kütüphanesinin önünde buldu.
Elini kapıya doğru getirdi ve devasa tahta kapıyı tüm gücü ile ittirdi.
İçerisi devasa boş bir odadan ibaret olduğunu görünce şaşkınlığını gizleyemedi.
Attığı ilk adımın ardından, odayı bir alan büyüsü kapladı. Ağır baskının altında, bir sülviyet belirdi. Elmas düzey birisi gökten onu inceleyen gözler eşliğinde izledi.
20.000.000 puan ile bir hareketi Tum'un ani ve acı içeren ölümü ile sonlanacaktır.
-"Ben Form Ankanın bir önceki Sahibi ve Son varise verilecek mesajın elçisiyim"
Sadece sesin akışı bile kemiklerinin ağırmasına ve başının dönmesine sebep oldu.
-"Göster! Bana sahip olduğun Tüm Gücü! GÖSTER!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasiEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...