Yaralarının tedavi edilmesi üzerinden 1 hafta geçmişti.
Adada bulunan doktor sınıfı çalışanların hepsi kendisine odaklanmış ve iyileşmesi için günlerdir uyumayan kişiler vardı.
Sakince ayağı kalktı ve pencereye doğru yürüdü.
Vücudu eskiden aldığı yara ve kırık izleri yüzünden lekeler ve yara izleri ile kaplıdır.
Takım elbisesini giydi ve dışarı odasından dışarı çıktı.
1 hafta boyunca yaraları ile ilgilendi ve iyileşmeye daha da önemlisi vücudunu puanlara alıştırmak için sabır ile bekledi.
Pencereyi daha kontrol etmemiş ve yüksek beklenti içerisinde bakışlarını sakinlik eşliğinde önüne dikti.
-"Pencere"
İSİM:Tum
GÜÇ: 200.000
HIZ: 200.000
DAY: 200.000
ZEKA: 200.000
MANA: 200.000Kullanıma hazır puan: 0
Aktif yetenek : Form Anka
Pasif yetenek: Anka zinciri, gecenin sessiz pençesi, ölümsüz alevler, Nefes Gizleme
Bakışlarını kaplayan hayal kırıklığı yüzünden bile anlaşıldı.
Eşi benzeri olmayan bir yeteneğin tamamlanmış hali nasıl sadece 100.000 puan artışı sunabilirdi?!
Öfkeli bakışlarını önünde beliren bir pencere bildirimi örttü.
-"Ölümsüz alevler kullanım koşulu" Duygu" seçilecek duyguyu belirleyiniz"
Bakışları tekrar gök yüzünü kapladı, 800 yıllık hayatında en çok hissettiği duygu kesinlikle sabır veya irade değildi bu duygu "Öfke" oldu.
Sabır ne kadar derin ve güçlü olursa olsun, öfke her zaman sabrı yenecek bir zamanı bekler ve beklenmedik bir aşamada kişiyi ele geçirirdi.
Ancak daha büyük bir his içini kapladı.
-"Nefret"
Pencere kapandı ve Tum yürümeye devam etti. 800 yıllık hayatında biriktirdiği nefret... Tartışmaya bile konu olamazdı.
Çektiği acılar ve verdiği kayıplar... Tum zorluk ve acı içerisinde dövülen bir demir gibiydi.
Soğuk ateşler içinde eridi ve lavlar eşliğinde soğudu.
Dışarı doğru adımını attı ve yürümeye başladı. Geçtiği koridorları kapılar ve pencereler karşıladı.
Sonunda dışarı yürüdü ve bakışlarını adaya dikti.
4 yıl boyunca çabalamasını boşa gitmediği görünce tatmin bir duygu ile yüzünü kaplayan tebessüm, arkasından gelen ayak sesleri tarafından kesildi.
-"Lordum?"
Hasan, 60 yıl zaman büyüsünü kullanmış ve tekrar 30'lu yaşlarına dönmüştü.
Tum'un yaptığı en yüksek zaman büyüsü 800 yıl olmuş ve kendisi üzerinde kullanmıştı.
Ancak bu büyünün büyük bir yan etkisi vardı. Kişinin bedeni ne kadar geri giderse, gücü ve yeteneklere olan yatkınlığı bir o kadar zayıfladı.
-"Daha iyi görünüyorsun?"
Beyaz ve kel saçlarını, sarı gür saçları kaplamıştır, zayıf bedeni ise yapılı ve iyi eğitimli haline tekrar kavuştuğundan, yürüyüşü ve kendise güveni bir hayli yerinde duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasiEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...