Attığı ilk adım ile vücuduna giren ağrı kemiklerine kadar işlemiştir.
Puanlarının yerini yeni çekirdeği kaplarken, Form Anka yüksek şekilde gürlemeye başladı.
Ter ve ağrı içerisinde diz çöktü ve derin derin nefes almaya başladı.
Gücünün düştüğünü ve zayıf düştüğü kolaylıkla hissediyordu.
O kadar büyük bir histir ki bu sanki birisi çıksa canını alacak gibi etrafını kontrol etti.
Form Anka yeni çekirdeğini oluşturdu ve boş bir kabuk olarak içerinde bulundu.
Bu çekirdek içerisi boş bir misket gibiydi.
Boyutu bir tenis topu kadardı ve Ruhu ile bağlantılı kalıyordu.
Yapması gereken ilk şey sınırını ve potansiyelini öğrenmek oldu.
Yere oturdu ve lotus pozisyonu aldı.
Etrafında bulunan savaş özünü çekirdeğine depolamak için odaklandı fakat..... Başaramadı.... Bunu bekliyordu.
Daha önce 800 yıllık hayatında bile tecrübe etmediği bir şey olmuştu ve yapması elbet kolay değildi.
İşte tüm sorunların başladığı yer burası olmuştu.
Odağını yüzüğüne verdi ve hiçbir tepki alamadı bunun manası olmadığı için olduğunu anladı fakat yanına mana taşı dahi almamıştı..
Geri dönmek istese dahi içi boş 1. Alemde bulunan çekirdeği hemen patlar ve sakatsanmasına sebep olurdu.
Sakinliğini korumaya çalışırken, derin düşüncelere daldı.
Parası, gıdası, hazırlığı, sahip olduğu bilgi dolu kitaplar. Hepsi yüzüklerinde duruyordu ve onlara erişimi engellenmişti.
Kısıtlı bir bilgi ile elinde para ve ekipman bulunmadan zayıf bir biçimde birçok güçlü kişinin arasında kalmıştı... Tum derin bir nefes çekti ve gözlerini kapattı.
Kendisine duyduğu öfkeyi yatıştırmak için tekrar pozisyonunu aldı ve etrafındaki savaş özüne odaklandı ancak saatler sonra tekrar başarısız oldu.
Olduğu yerde duruken bakışlarını uzandığı yerden bulutlara dikti.
-"Pencere"
İSİM: Tum Anka
ÇEKİRDEK ALEMİ : 0
SAVAŞ ÖZÜ : %0
GELİŞİM HIZI: Düşük
Ruhi Bağlantı: Anka
Bedensel teknik : Form Anka ( Kanat)
Gelişim Türü : Bedensel
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Bakışlarını tekrar bedenine dikti. Hafif bir şeklide göz gezdirdi ve zincirlerini yerinde görünce içini bir rahatlama kapladı.
Sakince gerildi ve fısıldadı.
-"Form Anka"
Sırtından açılan kanatları mutlak siyah rengini korumuş, fakat yaklaşık 10 saniye sonunda ağrı ve yorgunluk yüzünden kanatlarını iptal etmişti.
-"Demek... Ki.... 10 saniye.."
Seslendi kendi kendine uzandı ter içinde çimlerin kapladığı zemine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantastikEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...