Elinde duran taşı nazikçe kavradı.
-"Başka varmı?"
Khan bakışlarını cebine attı.
-"Mehhhh.... Yok moruk."
Tum derin bir nefes aldı.
Elinde bulunan mana taşı o kadar küçüktü ki, tek bir sefer yaklaşık 4 saniye açmasına yetecek manası kalmıştı.
Neyse ki yüzüğün içindeki malzemeler tertip ve düzen ile yerleştirilmişti.
Taşta bulunan manayı yüzüğe odakladı ve yüzük tepki verdi.
Aklında bir eşya belirdi ve o nesne hemen elinde belirdi.
-"Hehehe...."
Eline aldığı eşya, yüzüğün içinden çıkan daha büyük bir mana taşı oldu.
Bunun sayesinde, Tum'un geleceğe doğru yönelik kurduğu planlar bir anlığına tamamen değişti.
Yüzüğün içinde sadece zor anlara özel 20 adet büyük mana taşı bulunuyordu.
İlk olarak, cüce topraklardan dızladığı küpeyi kulağına taktı.
-"ooooo..moruk yakıştı ha.."
Tum bakışlarını açık artırmadan gelen seslere dikti.
-"4 ADET 5. ALEM TAŞ-"
-"20 adet!"
Fiyatlar tekrar yükselmeye başladı.
-"30!"
-"40!
Kısa bir sessizlik salonu kapladı.
-"40 mı? O kadar eder mi ki?"
-"Elbette etmez ama... Bu iki Mezbah lideri her zaman birbirleri ile uğraşmayı severler.."
Tum'un bakışları teklif veren kişilere doğru çevrildi.
Kırmızı kıyafet içinde bulunan, kumral tenli erkek figürü dikkat çekti.
Kahverengi saçları ve sarı gözleri ile son fiyatı kendisi vermişti.
-"Çık, çık çık"
Karşı odadan gelen bir ses, tekrar fiyatı yükselti.
-"100 adet 5. Alem taş!"
Sesler iyice kesildi.
-"ARTTIRMAK İSTEYEN? SATIYORUM! SATIYORUM! SATTIM! 100 adet 5.alem taşa Buzul şifa Mezbahına satılmıştır!"
Tum, tekrar Khan'a baktı.
-"Bunların hikayesi nedir?"
-"Ahh.."
Derin bir iç çekti.
-"Ya bunlar biraz tuhaf. İkiye ayrılan büyük bir Mezbahın iki parçası, birisi Buzul şifa diğeri ise Bereketli Ateş Mezbahı. Değişikler moruk çok karışık... Bir tartışma yüzünden binlerce yıllık anlaşmaları bozup Mezbahı ikiye böldüler... Tuhaf."
Kılıcın odaya taşınmasından sonra, başka bir eşya daha geldi.
Mana taşına benzer mor renkli daire benzeri iki adet taşı andırdı.
-" Bu nedir? "
-" He... O mu... O şey ya..."
Tum'un bakışlarını ciddiyet bürüdü.
-" Ah... O şekil taşı. Kullanılan kişinin cinsiyetini veya dış görünüşünü kullandığı müddetçe değiştirir... Tuhaf amaçlar ile kullanan kişiler var... Alınanlar pek iyi karşılanmaz genelde..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasyEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...