Yolculuk

1.2K 150 9
                                    

gözlerini açtı hava güneşli ve sıcaktı. Üzerine kıyafetlerini giydi ve çantasını aldı.

Dün hazırladığı bazı yiyecekler, sargı bezleri , bitkiler, ve benzer şeyleri çantasına çoktan  koymuş ve yolculuk planını buna göre hazırlamıştı.

Dışarı çıktı ve yürümeye başladı muhtemelen uzun süre bu krallığı görmeyecek ve bir "insan" olarak kendini farklı bölgelere atıp hayatta kalma mücadelesi verecekti.

Hedefi Elf topraklarına girmektir. Bunu yapmak yürüyerek ortama 3-4 ay belki biraz daha uzun sürebilir.

Bir köle kökenli olduğu için at satın alma yetkisi vardı birçok kez denedi, ama satan olmadı.

Muhtemelen kral bunu da planlanmış ve Tum'un insan topraklarından ayrılma niyetini iyice kırmak istemişti.

Tum ana kapıya doğru yürüdü ve gardiyan ile yüz yüze geldi.

"-iyi günler efendim çıkış sebebiniz?"

Tum gizlemek zorunda değildi.
Kral zaten Tum'u izliyor ve her hareketinden haberi vardı.

-"ülke dışı"

-"çıkış sebebiniz?"

Tum cebinden ülkeler arası geçiş izni
Kartını çıkarttı.

Bu kartı gören asker sorunsuz bir şeklide Tum'un geçmesine izin verdi.

Bu kart kişinin bir sebep veya bahane olmadan ülkeler arası geçmesini sağlardı.

Tum yürümeye başladı krallığın topraklarından fakir köylere köylerden rüzgarlı düz ovalara.

Bazen yorulur ve dinlenir çoğu zaman kendi kopyalarına onu taşımasını emretti ve enerjisini korudu.

Bu sayede hem belirli miktarda bir yol gider hem enerji harcamaz olurdu.

Tum toplam yarım gün yürüdükten sonra sonunda başkent Helban'dan ayrılmıştı.

Gideceği yolun bitmesine daha çok zaman vardı.

Devasa bir ülkede minik bir ilerleme olmuştu.

Tum, yorulmuş ve dinlenmek için köşe köylerden birinde bir hana doğru yürüdü.

Tum, içeri girdi ve bir oda kiraladı. Burada 1 altına 5-6 ay rahatça kalabilir ve rahatça yaşaya bilirdi ancak planı bu değildi.

Onun yerine tek gecelik bir oda tuttu ve yatağa uzandı dışarıdan gelen keçi ve çocuk sesleri, yaşlıların huysuz bir şeklide çocuklara bağırması ve yüksek tokmak sesleri.

Tum kendini eski köyünde gibi hissetti ve bir iğrenme duydu.

Başını yastığa koymadan önce bir kopya oluşturdu ve onu yatağa yatırdı kendisi ise yatağın altına girdi ve orada uyuma kararı aldı.

Tum yüksek miktarda tecrübe sahibiydi.

Belki Kral onun için bir birlik gönderecek ve uykusunda onu kaçıracak? Belki öldürülecek? Tum bu riski alamadı ve yatağın altına girdi.

Bu odayı özellikle seçmiş ve girmeden önce iyice temizlenmesini istemişti. 

Yastığını aldı ve yatağın altına sıkıştırdı 2 yastık istememişti ancak odasındaki yatak çift kişilik ve büyüktü bir köy hanı olmamasına rağmen bazı yerler bakımından oldukça iyiydi.

Tum sakince yere yattı ve kopyasının üstünü örttü gözlerini kapattı ve uykuya daldı..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin