Şiddetli hırlama ve uluma sesleri eşliğinde kalan son enerjisi ile koşmaya başladı.
Tam görmese dahi, peşinde 30-40'a yakın bir kurt sürüsü duruyordu.
Son kalan enerjisi ile attığı adımların bir sonraki adımını takip ediyor ve bu adımlar git gide daha ağır ve yorucu bir hale geliyordu.
Köye pek uzak dahi olmasa, savaş özü bitmiş ve bedeninin yorgunluğu nefesini bile kesmeye ve ciğerlerini ağrı ile işkence çektirmesine yetiyordu.
Köye yaklaşık 10-13 dakikalık bir mesafesi kalmıştı ki sırtını kaplayan bir acı eşliğinde sakinliğini koruyarak seslendi.
-"Form Anka"
Kanatlarını geriye vurması ile birlikte, kendisini 4m ileriye savurdu.
Yerde yuvarlanması ve kollarının çizilmiş ve yarılması dışında, yarattığı şok dalgasının kurtları geri çekmesi, Tum'a 10 saniyelik bir toparlanma Süreci kazandırdı. Kesinlikle enerjisi kalmamış ve yorgun bir şeklide koşmaya başlamıştı.
Kurtlar arayı iyice kapatırken, gördüğü ışık onun son umudu oldu.
-"KURT BASKINI!!"
Nöbet gezen 4 asker bakışlarını Tum'a ve arkasından koşan kurt sürüsüne dikti.
Topal ve yaralı halinde koşan Tum'u gördükleri anda birbirlerine baktılar.
-"SAVUNMA POZİSYONU ALIN!"
Tum ise umursamadan kurtları askerlere bırakı ve koşmaya devam etti.
Yaralı bedeni acılar ile sızlarken, arkasından gelen uluma ve askerlerin savaşma sesleri, kendisine yeterli zamanı kazandırdı ve biraz soluklandı.
Mezbah, hemen bulunduğu tepenin arkasında kalmıştı fakat.. Tuhaf bir şey dikkatini çekti ve kalan son gücü ile koşmaya başladı.
Kurtların sesi kesilmiş ve ormanı bir sessizlik kaplamıştı.
Tepeyi çıktığı anda, şaşkın bakışlı gardiyanlar, kanlar içerisinde kalan bu çocuğa bakmşıtı.
-"Kurt... Kurtlar...."
Bedenini kaplayan bir ağırlık, ve bacaklarının verdiği halsizlik, Gözlerinin kararması ile son buldu...
Gözlerini yoğun bağırışma ve kılıçların çarpışmasına benzer metalik sesler eşliğinde açtı.
Yatakta kendisini yatarken bulmuş ve vücudu yaralar ile kaplı halde değil, bandajlar ile kaplı haldeydi.
Gözlerini açtığında ise önünde yaşlı bir bayan duruyordu.
-"Uyandın demek.. KALK! HEMEN SAVAŞ ALANINA YÜRÜ YÜRÜ!"
Tum daha ne olduğunu anlamadan, kendisini bandajlı ve yaralı birçok kişinin arasında buldu.
Aralarında çok azı sağlıklı ve yeterince iyi durumda duruyordu.
Kurt baskını devam ederken, savaşan askerlerin sesleri ile dışarıdan duyulabiliyordu.
Tum ne oldu da köyde bulunan asker nufusunun ikiye katlandığını düşünürken, omuzunda bir el hissetti.
-"Benimle gel evlat."
Bakışlarını hafif bir şekilde geriye çevrildi ve bu kişinin orduda bulunan bir eğitimin oluğunu farketmesi pek uzun sürmedi.
Yavaş fakat ciddi adımlar eşliğinde kendisini bir kapının önünde buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasíaEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...