Seçmelerin Kazananı Belirlendi!

1.4K 177 34
                                    

Tum olduğu yerde sakince beklerken Mina stresli bir şekilde Melk'e baktı. ve soğuk bir ifade ile,

- "başından beri bunu mu planlanmıştın?
İttifak olduk sanıyordum?"

Bunu der ve mızrağı Melk'e doğru çevirir.
Melk ise dalga geçer gibi bir gülüş atar.

-"hadi ama prenses! Hala ittifakız sana 2.olma onurunu veriyorum! Daha ne istiyorsun?"

Elf kalabalığı hakaret ederken Lord Kull olduğu yerden büyük bir öfke ile bakıyordu.

Lord Xerbul ise olduğu yerden büyük bir neşe ile duruyordu.

-HAHAHA OĞLUM BENİ BİLE KANDIRDI! NE BÜYÜK BİR YETENEK! "

Tum bunu duydu ve Lord Xerbul'a baktı Lord bunu farketti ve Tum'a geri baktı.

- "Elbette efendim prens çok iyi bir (oyuncu) ama" SAVAŞ" yeteneği olarak henüz kılıç sallamaktan başka birşey yaptığınız görmedim?"

Bunu duyan elfler kıkırdamaya başladı.
Hatta Kraliçenin yüzünde bile bir tebessüm oluştu Lord Xerbul birşey demedi.

Çünkü oğlunun bu aşşalamaları almasını istedi utancın ve zayıflığın ne olduğu bilip güçlenmesini istedi.

Melk bir an Tum'a baktı ve ona doğru koşmaya başladı.

-"BENİMLE ALAY EDECEK CESARETİN KALDI DEMEK HA! İNSAN? "

Haykırdı ve bir çift "Ejder kanadı" açıp Tum'a doğru Koştu Tum sakindi olduğu yerde kaldı ve Melk ona yaklaşırken Mina'nın gölgesine ışınlandı.

Melk şaşırmıştı!

Mina sakince Tum'a baktı yorgundu ve manası az kalmıştı.

Mızrağını çekti ancak Tum saldırı niyeti göstermedi.

-"prenses isterseniz size yardım edebilirim? Ne dersiniz? "

Mina sordu,

-"nasıl yapacaksın? "

Tum ise sırıttı,

-"hehehe o verdiğim zırh sadece bir gösteriş değildi."

Bir kez daha kullana bilirim ve bir dosta da güç sağlaya bilirim?"

Mina, Melk'e baktı.

-"tamam"

dedi Tum minanın gölgesinden bir zırh oluşturdu ve vücudunu kapattı.

Mina'nın çekirdek yeteneği "melek kanadı" idi ve zırh ona uyum sağladı siyah zırh birden beyaz oldu ve iki çift kanat çıkarttı.

Tum konuştu,

- "10 dakikanız var prenses iyi değerlendirin! "

Mina sırıttı güç artışını ve zırhı verdiği acı ve yorgunluk azalmasını hissetti ve Melk'e doğru uçtu.

Melk ise ona doğru uçtu Tum'dan yaklaşık 50m uzaklaşmıştı ki Mina geri Döndü!

Melk ile Tum'a doğru saldırıya geçti! Tum gözlerini açtı.

-" hoooo prenses demek böyle oynuyoruz?

Dedi ve cebinden bir hap çıkardı bu hap "grup" savaşında ölen asiller in ona verdiği "yetenek yenileme" hapı idi.

Tum azına attı ve kanatlarını açtı zırhı bilerek Mina'nın üstünde tuttu ve kaçmaya başladı.

Bazen bir kartal gibi dalışlar yaptı bazen ise bir kelebek gibi havada narince süzüldü birden Mina kükredi!

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin