Yorgun bedenini açan güneşin yağan yağmuru kesen sıcaklığı ile açtı.
Bedeninde bulunan ağrılar durmuş ve gözlerini pencereye dikmişti.
Temiz hava ve ferah bir toprak aroması.
Dinlenmiş bedenine baktı ve elinde duran taşı iyice kavradı.
Toplam 10 saat uyumuş ve vücudunun dinlenmesini tamamlamıştı.
Sakince bağdaj kurdu ve kanatları eşliğinde odağını taşta bulunan özü emmeye odakladı.
Bu his çok temizdi, boş bir kavanoza akan su gibiydi. Hafif bir derinliği vardı.
Sonunda çekirdeğini hissetmeye başladı. İçi neredeyse dolu bir küre gibi duruyordu.
İçindeki mavi öz, kendisine bizzat taşın içinden akıyordu.
Ancak bir sorun hissetti.
Çekirdeğinde bulunan mavi öz kendisini laciverti andıran bir renge çevirmeye başlamıştı.
Çekirdeğinde bulunan mavi özün rengi koyulaşmaya ve çekirdeğinin Duvarları kırılıp çatlamaya başladı.
Kırılan parçalar içinde bulunan suya düşüyor ve renginin koyulaşmasını sağlıyordu.
İçini saran bu duygu oldukça tuhaftı. Heyecan, korku, endişe, mutluluk. Bir meyveden, birden çok lezzet alıyor gibiydi.
Lacivert öz, açık renkli mavi özün yerini aldı ve Tum'un çekirdeği kırılarak boyutunu daha da büyüttü.
İçini dolduran mavi öz, ve yok olmuş ve yerini lacivert benzeri bu renkli sıvı kaplamıştı.
Lacivert savaş özü, çekirdeğin %1'lik kısmını kapladı ve sırtında giren acı gözlerinden gelen yaşları kesmeye yetmedi.
Kanatları sertleşti ve vücudu biraz gelişti. Ağrıların yerini saatleri kaplayan sancılar ve nöbetler tuttu.
-"P... Pencere.."
İSİM: Tum Anka
ÇEKİRDEK ALEMİ : 1 (Lacivert deniz alemi)
SAVAŞ ÖZÜ : %1
GELİŞİM HIZI: Düşük
Ruhi Bağlantı: Anka
Bedensel teknik : Form Anka ( Kanat)
Gelişim Türü : Bedensel
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Yüzünü bir sırıtma kapladı.
Bu gücü tanıyordu.. Bu seçmelere girmeden Alaca karanlık yeteneğine alışırken hissettiği duyguydu.
Bu bedene ve çekirdek alem sistemine alışmak.. Sonunda düşündüğünden daha kolay bir hal almaya başlamıştı.
Ayağa kalktı ve geleneksel kıyafetlerini giydi. Dışarı bir adım attı ve bakışlarını gök yüzüne dikti.
Ormana doğru hızlı adımlar attı ve kendisini gözlem yaptığı tepede buldu.
-"Form Anka"
Sırtından açılan kanatlar ilk haline kıyasla daha hafif ve dengeli duruyordu. Hala buraya gelmeden halindeki gibi mükemmel değildi fakat.... Eskisine kıyasla daha iyi bir durumu vardı.
Kanatlarını sert bir biçimde yere vurdu ve ayakları yerden kesildi. Bu hali ile uçamazdı fakat bu onun gök yüzünde süzülmesine engel değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasyEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...