Buz Ankası Klanı Bölüm-2

1.4K 173 11
                                    

Malzemeleri almak için "hazine" odasına doğru ilerliyorlardı.

Kapı gardiyanı Lord Nedya'yı görünce şaşırdı, genelde "füzyon" odasından çıkmaz sadece uyumaya odasına giderdi
Bazen orada uyur, orada yerdi.

-"Hoşgeldiniz Lord-"

- "HEMEN KAPIYI AÇ!"

Gardiyan şaşkınlık ile denileni yaptı ve içeri girdiler.

Tum'un aradığı bu (form zırh) bile krallık'ta yalnızca 10 adet Bulunur ve genelde "mana" gerektirmeden harekete geçildiği için kullanılmadı.

Lord Nedya,

-" SON KATIN KAPISINI AÇIN!"

Diye kükredi.

Gardiyanlar karşı gelmediler ve yanında Lord Medya vardı!
İçeri girdiler Tum'a döndü.

-"seç beğen al çabuk ol!

Tum içeri girdi bir "ilahi" rulo ve (form zırh) büyüsünün 10 adedini de aldı.
Yanına 10 adet (form), 10 adet (alacakaranlık), 10 adet "acı direnci", 10 adet "şifa", 10 adet "zayıflama", 10 adet "görüş", 10 adet "lanet artışı" ve 10 adet "kara sis" bununla birlikte her puandan 2000 adet aldı.
Hızlıca dışarı çıktılar! Ve "füzyon odasına girdiler"

-"tamam göster!"

diye geçirdi Lord Nedya.
Tum yere oturdu ve sakin bir yüz ifadesi ile konuştu.

-"o zaman başlıyorum efendim"
-"pencere"-

diye seslendi ve penceresi açıldı. ardından seslendi.

-"çekirdek iptal"

Bu sahip olduğu yarı mükemmel "form"u yok edecekti
Lord Nedya, Tum'a baktı.

- Lordum bir "iyileştirme" büyünüz varmı?
Diye sordu.

Lord Nedya, ise sakince sırıttı.

- "hmmmm... iptal mi edeceksin?"

-"evet efendim"

-"tamam, o zaman destek olacağım!"

Tum çekirdek yeteneğini yok etti ve bir ağız dolusu kan kustu.

Lord Nedya hemen iyileştirdi ve Tum artık yeteneksiz bir hale geldi . Yalnızca (Hız:1500 ve DAY:2000) sahibi olan sıradan bir insandı.

Bu "ilahi" füzyon rulosu toplam 80 bölüm içeriyordu.

Eski olanlar gibi 2 yeteneği değil 80 yeteneği bir anda birleştirmeye yarıyor.

Tum sakindi rulo devasa bir odayı kaplayan halı kadardı.

Tum aldığı tüm materyalleri yerleştirdi ilk önce" 10 acı direncini koydu ve birleştirdi hepsi birleşti ve "acı hissi" yeteneğini oluşturdu.

Bu yetenek kişinin yarım saat kolu bile kesilse acı hissetmeyeceği bir yetenektir.

Tum devam etti aldığı 10 "görüş" yeteneğini rulonun üzerine koydu ve birleştirdi ve "derin bakış" özelliği kazandı.

Bu kullanıldığında "analiz" gibi rakibin penceresi görünür fazlalık olarak yeni (tam form) için gereken bir malzemeydi.

Tum devam etti ve aldığı 10 "şifa" yeteneğini birleştirmeye başladı hepsi tamamlandığında "yüksek şifa" elde etti.

Bu yetenek anlık kullanılır ve bir kol bile kopsa yeniden çıkarabilir ancak "mana" gerektirirdi.

Tum pek umursamadı ve devam etti. Aldığı 10 adet "zayıflama" yeteneğini ve aldığı 2000 puanı gizlice roulonun içime attı ve bunu hemen "kara sis" ile birleştirdi.

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin