Boynunu delen dişleri, son gücü ile durdurmaya çalışırken, cansız bedeni yere yığıldı.
Kurt avına bakarken Zıt yönden esen rüzgar, burnunu havaya kaldırmasını, ve şok ile Ayakta duran Tum'a dönmesine sebep oldu.
Kurt, yüz binlerce kopya ile Savaşmadan önce, bir kopya ve kendisi yer değiştirmişti.
Fakat bu kopyanın, nefes Gizleme ile saklanan Tum olduğunu bilemezdi!
Tum, bunca zaman beklemiş ve Kurdun yorulmasın, hatta zehrin tam ekti yapması için, sakince beklemişti.
Bu iki saat içinde, bazı özümsediği taşlar bile olmuştu.
Kurt, kokusu almasın diye, uçarken kopyaları yaydığı rüzgar ve pozisyonunu bile kendi zıt tarafa yerleştirmişti.
Kurt bulunduğu yerde yaralı halde beklerken, ısırıp öldürdüğü kopyanın kanı, ağzından boğazına inerken.
Yanan boğazı ile acı içinde ulamak zorunda kaldı.
Tum ise, yüzüğünde çıradığı kolyeyi boğazına doladı ve manasını tekrar odakladı.
Bu kolye, küpe ile birlikte kullanılan bir eşya olarak bilinmesine dahin, kullanmaya cesareti el vermemişti fakat.. Ölüm kalım durumunda... Bu bir tercih değil, zorunlu bir karardı.
Bedeni yorulmuş ve birçok kez puanlarını zorunlu değiştirdiği için, acı ve sancılar içerisinde kalmıştı.
Bakışlarını, mutlak bir güç kavradı.
Kolye yok oldu ve gözleri Kurda dikildi.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
İSİM: TumGÜÇ: 20.000.000
HIZ: 20.000.000
DAY: 20.000.0000
ZEKA: 20.000.000
MANA: 20.000.000Kullanıma hazır puan: 0
Aktif yetenek : Form Anka
Pasif yetenek : Anka zinciri, Nefes Gizleme, Gecenin sessiz pençesi. Çekirdek alemi, On zehrin bedeni, Çelik Beden
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Küpe, sahip olduğu tüm puanları tek seferlik ikiye dahi katlasa, kolye küpenin kullanıldığı bir bedenin puanlarını, 4'e katlama yeteneğine sahipti!
Tum, bu comboyu, daha önemli ve ölümcül savaşlara saklamak, hatta gelecekte bir ölüm kalım durumuna bekletmeyi düşünse dahi.... Buna zamanı kalmamıştı!
-"Gecenin sessiz Pençesi"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
İSİM: TumGÜÇ: 0
HIZ: 100.000.000
DAY: 0
ZEKA: 0
MANA: 0Kullanıma hazır puan: 0
Aktif yetenek : Form Anka
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasiaEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...