Yeni Ekipmanlar Ve Kolay Kazanımlar

2K 194 110
                                    

Gözlerini açtı, hava öğleye doğru geliyordu.

Yeni askerler "C" seviyesi olduğu için Tum, eski işini kaybetmişti onun yerinde daha kıdemli yaverler askerlere bakıyordu.

Ayağa kalktı, aç değildi biraz susamış duruyordu sanki 2 yıldır su içmemiş gibi kana kana su içti.

Ayakları hala biraz yara içinde olmasına karşın kaslarında bulunan ağrılar geçmişti.

Sonuçta, dün bir Ork tarafından kovalanmış ve ölüm ile burun buruna bir kez daha gelmişti.

Hayatta kaldığın gören gözcü lideri ona belli miktarda ödül verdi.

Artık 2 altın parası ve bir çift deri ayakkabısı vardı.

Kendisine hediye gelen ayakkabılar  biraz eski, ama hiç yoktan iyidir.

Tum üstüne baktı üstünde yırtık pis eski bir çuvaldan yapılma kapşonlu altında ise kumaş bir short vardı. Ayakkabıları ise güzel bir çift siyah deri bot giyiyordu.

Tum, kendi kendine,

-"3 gün sonra seçmeler var.... Daha rahat kıyafetler fena olmaz..."

Evden ayrıldı ve terziye doğdu yürüdü.
Terziden siyah bir kapşonlu, çift cepli siyah bir pantolon, ve çorap istedi hepsi 50 gümüş tuttu.

Tum biraz pazarlık ile 30 gümüşe hesabı kapattı. Artık, 1 altın 70 gümüş parası kalmıştı.

Seçmelere gidecek arabaya 50 gümüş verecekti yani 1 altın ve 20 gümüş para ile 3 gün idare edip belirli ekipmanlar alması lazımdı.

Karşı taraftaki hurdacıya girdi burada köydeki kırık bozuk mallar olurdu. Tum eski hayatında burada bir "belyum" zincir olduğunu biliyordu belyum, demirden daha sert ancak bakırdan daha esnek şekli bozulduğunda eski şekline dönen sağlam bir maddedir ve en iyisi biraz bile olsa lastik gibi esneme özelliğine sahiptir.

Tum içeri girdi ve etrafa baktı ortalama yarım saat boyunca durmadan zincirlere baktı ve etrafı aradı fakat.. zincire dair hiçbir şey bulamadı.

Burası pek çok eski paslı zincirle ve gereksiz hurdalar ile doluydu.

Aniden ufak ufak bir çocuk kıyafetlerini çekiştirdi.

- "abi bu ne kadar?"

Çocuk kendisini çalışan sanmış ve kendisinin saatlerce aradığı zinciri elinde tutarak, masum bir yüz ifadesi vermişti.

-"Ufaklık o satılık değil istersen sen al bununla oyna"

Yerdeki kırık bir oyuncağı çocuğa verir.

Çocuk mutluluk ile oyuncağı alır ve zinciri bir kenara bırakır.

Tum zinciri alır, zincir 1m uzunluğunda zifiri siyah bir maddedir.

Tum içerideki kulübeye girer ve sorar;

-"kolay gelsin bunun fiyatı ne kadar?"

Adam siyah zincire bakar, pis ve paslı olduğunu fark eder.


-"al senin olsun bana faydası Yok!"

Tum'un yüzünden bir sırıtma geçer bu zincirin piyasa fiyatı 10 hatta daha da yüksek bir maliyete bile satılabilirdi.
Ne yazık ki Tum bunu satmak için değil kullanmak için aldı.
Hemen ardından demir ocağına gitti demirci, kendisini çok seven yaşlı bir amcadır.

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin