Gözlerini sakince açtı.
Akşam saati hava daha karanlık dahi olsa, yüzünü bir rahatsızlık kaplamıştı.
Sakin adımlar ile kıyafetlerini çıkarttı ve banyo yapmak üzere duş kabininden içeri bir adım attı.
Elini Açtı ve yanında bulunan kovaya doğru baktı.
-"Form Anka"
Su ankasına büründü ve kovayı su ile doldurdu.
Ardından odağını iç dünyasına verdi ve ateş Ankası ile suyu ısıttı.
Kovadan bir miktar suyu başından aşağı döktü ve tüm vücudunu sabun ile doldurdu ve saçlarını nazikçe yıkadı.
Vücudunda bulunan yaralara sakince baktı.
3 yıllık eğitim sonucu bolca yara ve hasar almasına karşın, eski yaralarını iç dünyası açılınca geri kazanmıştı.
Elini bu yaraların üzerinde gezdirdi ve içini tekrar bir his kapladı.
Tum, bu yüzden," Aile " kavramından nefret ediyordu.
Çünkü Yu'nun ölümü, kendisine bir intikam arzusu veriyordu.
Bunun olması, yaptığı planları ve geleceğe yönelik adımları büyük bir hata ile örtmüştü.
Melk'i ve bunu kendisine yapan kişileri bir bir avlamak, onlara acı çektirmek.. Kafasından geçen büyük planlar vardı.
Sonuçta artık kendisi "gölge" terimin tam anlamlı bir ifadesi olmuştu.
Muhtemelen elmas kümede olan birisi bile, dış görünüşünü değiştirdiğini zar zor anlardı.
Farklı analiz büyüleri ile fark edilmesi pek zor dahi olmasa, krallık içerisinde bu kadar yüksek kalite büyü herkese kısmet değildi.
Duştan dışarı bir adım attı ve bakışlarını önünde bulunan aynaya dikti.
Karanlık ve sis dolu aynaya, sakince göz gezdirdi.
Yanında bulunan siyah kazağı giydi ve bakışlarını dışarı dikti.
Bir çok insan dışarıda, sanki savaş ve ölümün varlığını unutmuş bir biçimde dolaşıyordu.
Birden gözüne bir şey takıldı.
-"Bir... Elf?"
Bakışları tekrar kalabalığı kavradı.
Birçok insan,elf, iblis ve cüce hepsi bu devasa festivalin içerisinde bulunuyordu.
Tum, önceki hayatından böyle bir festival olduğunu hatırlamıyordu.
Bu zamanlarda, krallıklar, dağılan ve savaş yüzünden zedelenen ekonomilerini düzeltmek için, tekrar ticari Anlaşmalar üzerinden diplomatik görüşmeler yapıyor olmalıydı.
Siyah boğazlı bir kazak altına, tekrar siyah bir pantolon giydi ve dışarı bir adım attı.
Dış görünüşünü değiştirdi ve kalabalığın içinde karıştı.
Sadece 6 saat uyumuştu ki, bu kadar toplu bir hazırlık.. Sadece içinden geçirdi.
-"İğrenç..."
Bundan 1 yıl önce, birbirini öldüren ve esirleri işkence yolu ile konuşmaya zorlayan uluslar, mutlu bir şekilde uyum içerisinde dolaşıyordu.
Tiksinti dolu bakışlar ile, burnuna gelen bu tanıdık koku, tamamen aklını başından aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantastikEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...