Yolculuk Ve Yeni Deneyimler

1K 131 5
                                    

Sakin bir hareket ile dükkandan dışarı çıktı.

Uzun bir süre geri dönmeyeceğini hesaplayarak, yüzüğünün içerisine birçok malzeme ve gelişim eşyası almıştı.

Depolandığı mallar ile birlikte servetinin yarısından çoğunu harcamıştı ancak, ne bir pişmanlık nede parasını boşuna harcama hissi vardı.

Sonuçta bu paraları daha önce gitmediği bir yerde kullanmak için almıştı yanına.

Önceki hayatında buraya gitmemişti, sadece söylenti ve kitaplardan okuduğu ile kalmıştı.

Bildiği şeyler ise oraya girdiğin anda vücudunun puan yerine "Savaş özü" ile dolması bunun yanında pencere yerine göğsünün ortasında bir çekirdek oluşması oldu.

Bu çekirdek ilk oluştuğunda boş olacaktır ve onu doldurmak için bölgenin kendisinden gelecek "Savaş özünü" bu çekirdeğin içine doldurup onu kırması gerekirdi.

Daha bir çok ince detay ve gereklilik vardı.

Kendi bedeninin seçeceği "Savaş yolu" ve çekirdeğinin özümseyeceği "Savaş özü" nün hangisi olacağı.

Tum için yeni uzun bir yolculuk başlıyordu.

Ama en önemlisi önceki hayatında buraya giden ve dönen kişiler yüksek makamlı veya güçleri muazzam artan kişiler olmuştu.

Takım elbisesi yerine siyah rengi olan ve oranın insanının çoğunluk ile giydiği kıyafetlerden almıştı.

Hazırlıklar neredeyse tamamlanmıştı. Vücut geliştirici bitki ve haplar, bandaj ve merhemler, hatta farklı zehir çeşitleri bile vardı.

Tum derin bir hazırlık yapmış ve sonunda "Kanatlı gözcü" üniformasını giyip kapı bekçisinin önüne gelmişti.

Bekçi gelen kişinin kendisi olduğunu fark ettiği anda kenara çekilmişti.

Tum, kraldan bizzat izin almış ve keşif için Cüce topraklarını araştırmaya gidiyordu. Seçmeler belgesi elinde bulunduğu için savaş durumunda bile gözetme altında olmak üzere bu izne sahip olan kişinin girme izni olmuştu.

Cüce krallığının yeri gizemini koruyordu. Bazıları yer altında bazıları ise bir dağın içinde olduğunu düşünürdü.

Sınırları belli dahi olsa, bulunduğu yer ve teknolojisi sır olmuştu.

Kanatlarını açmış ve uçmaya başlamıştı.

Sakinliğini korumuş dahi olsa, hızını artışı ve yüzünde beliren tebessüm, onun heyecanını gizlemeye yetmedi.

Eski hayatında gidemediği belirli yerler vardı. Birisi iblis krallığı diğeri ise cüce krallığı olmuştu.

Bunların birine ise şuan gidiyordu. Son olarak ise "Çekirdek Bölgesi".

Adını bile duymak için yaptığı araştırmalar hala dün gibi aklına bulunuyordu.

Okuduğu kitaplar ve verdiği rüşvetler... Şimdi ise orayı göreceği için heyecan duyuyordu.

Ancak tedbiri elden bırakmadı ve ciddiyetinden asla vaz geçmedi.

Saatler sonunda bölgeye girmiş ve beklemeye başlamıştı.

Anlaşmaya göre kendisi cüce bölgesine girecek ve alınmayı bekleyecekti.

Yer gizliliği izin gözleri bağlanacak ve bir araba eşiğinde yolculuk edecekti.

Çok geçmeden bir birlik geldi ve bakışlarını Tum'a dikti. Ellerinde değişik silahlar verdı ve onları Tum'a doğrultmadan çekinmediler.

-"Kimsin?"

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin