Kutsal Topraklara Yolculuk.

922 107 119
                                    

Soğuyan havanın getirdiği ağırlık ile adımlarını atmaya başladı.

Kurt Akını soğuk hava yüzünden dinleye başlamış hatta bazı kurtlar açlıktan ve soğuktan ölmeye dahi başlamıştı.

Taş kanat kalanına görev için giden birlik ise... Tek bir haber dahi alınmamıştır.

Tum böyle olacağını biliyordu.

Kurt Akının ortasında bir birlik feda etmek.. Boş ve gereksiz bir hareketti.

Artık ise en büyük sorunu hastalanan ve yaralı kişilere bakla sorunu oldu.

5 kopya ve kendisinin hızı bile ustası yardımı ile.. Zar zor ölümlerin önüne geçiliyordu.

Tum ise bazen dikkat çekmemek için kendi özünü harcamak zorunda kalmıştı.

2.aleme geçeli sadece 1 gün olmuştu.

Gece boyu kitabı okumuş ve uykusuz bir şekilde hemen işinin başına koşmuştu.

Mezbahın ise büyük sorunları vardı.

Yaralı ve ölü savaşçı sayısı yüzünden zayıflayan ordu ve soğuk havanın ani ve ağır bastırması sonucu odun ve kömür kaynaklarının hızlı tükenmesi.

Kurtlar ise ormanda dururken ne odun ve kömür ticareti, ne de bunları toplamaları mümkündü.

Tum'un ise içi içini yiyordu.

Yüzüğünde yüz kiloları bulunduran kömür ve odun stoğu duruyordu.

Yu... Ölmeden tam anlamı ile değer elde edebilecek her şeyi yüzüğe depolamıştı.

Tum ise bunu ne zaman düşünse... İçinde bulunan ölü bir şey canlanmaya başlıyordu.

Sevgi... Hayır... Nefret... Hayır bu "Özlem" Di.

Muhtemelen eline geçen ilk fırsatta Melk'i öldürecek ve bundan bir gram pişmanlık dahi duymayacaktı.

Düşünceler adımlara ve zamana değer kıldı ve sonunda kendisini odasına attı.

Soğuyan hava ve yorgun bir vücut ile, sobanın yandığı odasında bir taşı daha eline aldı.

Sahip olduğu zincirler sadece iyileştirme ve biraz hasar tutma gücüne sahipti.

Kopya sınırı ise 5 olmuş fakat 5 kopya sonucu %30 şelale özü ve %70 lacivert deniz alemi özünün %70'inin sadece kopyala harcamış olacaktı.

Savaşa 5 kopya ile başlasa %10 mavi deniz ve %30 şelale özü ile baş başa kalacaktı.

Kopyalar ise 1.alemde ve güçleri zayıftı.

Savaş gücüne, zekasına ve tecrübe üstünlüğünü hesaba katarak.. 3. Alemin ortasında biri ile savaşması olanak tuttu.

Tum basit bir şeklide "Destek" veya "yakın dövüş" olarak görünür fakat bunun yanında hızı ile yakın dövüşü vur kaç veya kopya ile hileli saldırıları ile birçok olanaklı pozisyonu koruma gücü elde etti.

Tum biliyordu.. Havaların soğuması her yerde uyuyan 2.alem kar yaratıklarını uyandıracak ve kış boyu köyü korumak bir hayli zor olacaktı.

Tek şansları bir sıcak su kaynağı bulup onun etrafında bulunan alanı kontrol altına almak oldu.

Bölgede birçok yer altı sıcak su kaynağı vardı ve bunlar için savaşmayı göze alacak bir çok köy.

Kutsal toprakların sonucu başarınız olduğu için bu onların son seçeneği olacaktı.

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin