Düello dan zafer ile ayrılalı ortalama 4 saat olmuştu.
Ödülleri evine geleli ise 12 saat, bu saat boyu "kara sis" ve "kara kanat" yeteneklerini birleştirmek için çalışıyordu.
Bu uzun süren yorucu bir tariftir çünkü, tamı tamına 4 iş birden yapması gerekiyordu.
-"kara sisi açık tutması"
-"kanatları sisi emmesi için açık olması"
-"ruloyu uygulamak için odaklanması"
-"son olarak bu formulun sıkıntısı şuydu;
Tum, sisi açtığı için acı duygusu az bile olsa kanatları 18 saattir tutuyordu.Yorgunluktan bayılmak hatta biraz daha zorlarsa ölme riski bile vardır.
Bu aşırı kullanım sonucu kanatlar patlaya bilir ve Tum sadece kanatları kaybetmekle kalmaz.
Çok ciddi yaralar alıp seçmeleri kaçırabilir.
Bu zaman boyunca hissettiği acıyı sadece kendisi bilirdi.
20 dakika ardından yorgun düşüyordu ama 18 saat?!
Bu kendine eziyet etmekten başka bir şey değildir.Elbette fedakarlık çok olunca kazancı da çok büyük olacaktı.
Tum bağdaj kurdu ve sis, kanatları tarafından yavaşça emildi.
Birden kanatlarının sert formunun etrafından uğursuz siyah bir sis yayıldı.
Bu "sis" sıcak bir havada dolaptan alınan bir buz parçasının etrafından süzülen soğuk hava dalgası gibiydi.
Tum gözlerini bile kaldıramadı bunları yapmadan önce bir sürü bitki ve vücut t uyuşturucu ilaçlar almıştı. Artık bayılmamak değil, ölmemek için direniyordu.
6 saat sonra Tum'un azından bir miktar kan süzüldü.
Kan yavaşça dudaklarından aşağı süzüldü.
24 saat boyunca kanatları açık tutmuş yorgunluktan iç organları zarar görmüştü.
Kendi kendine:
-"pes etme zamanı geldi mi?"
Diye içinden geçirirken bir anlığına gözleri parladı.
Son bir azim ile bir sis bulutu daha çıkarttı ve kanatları tarafından emildi.
Ufak çaplı bir sis patlaması yaşandı ve gözleri mutluluk ile parladı.-"Sonunda... "
Gözleri karardı yatağa düştü ve bayıldı...
Gözlerini açtığında odası sisten arınmıştı.
Yeni yeteneği "alacakaranlık" olarak bilinir.
-Bu sırtında zifiri karanlık bir çift kanat açar.
-Kanatların etrafından hafif bir sis yayılır kişi kanatlarının etrafındaki bu sisi patlatır ve geniş bir alana zifiri karanlık bir sis yayardı.
-Bu sisin içinde kanatların sahibi olan kişi acı ağrı hissetmez ve minik bir düzeyde yaraları iyileşir hızı kişisinin niteliğine göre bu sis boyunca artar sis ortalama 5 dakika boyunca bu sis yayılmaya devam eder.
Tum, tüm gün 24 saat boyunca 3 sis bulutu kanadının içine çekti.
Bu demektir ki savaşlarda 3 kere kullana bilirdi.
Sayı düşük gibi gözükse bile bir köle kökeni için mükemmel bir sayı olmuştu.
Gelecekte bu sayıyı arttırma şansı yüksekti.Son ve en önemli nitelik!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasyEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...