Gözlerini açmış çoktan saat öğlen vakitlerine yaklaşıyordu.
Uyandı ve hızlı bir şekilde üstünü değiştirdi
Klan içinde takım elbise klan dışı ise istediğini giyme yetkisi vardı. görevlerde ise "kanatlı gözcüler " üniformasını giymesi lazımdı.Aç değildi üstünü giyerken vücudunda yeni oluşan dövmeler hafifi soluktu dikkatlice baktı biraz endişe duydu.
Dövmeleri yapmak için çok uğramıştı. Biraz endişe ile içinden geçirdi,
-"Kilit"
Dövmeler daha belirgin oldu ve vücudunda belirginleşti.
derin bir nefes aldı ve kendi kendine.
-"BENİ... böyle korkutma... lanet yetenek. "
Bu dövmeler vücudunda gizlenebilir olduğunu keşfetti.
Bir aksilik olur ve kıyafetleri yırtılır veya yanar ise rakibin beklemediği bir anda onu gafil avlamak mümkündü.
Tum sırıttı ve dışarı çıktı yavaşça geçti biraz ileride Lord Medya'yı gördü.
Lord Medya ciddi bir ifade ile Tum'a baktı.Biraz öfke yüzünden belli oluyordu.
Tum masum bir gülücük attı ve konuştu.-"İyi günler Lordu-"
-"GENE NE İCAT ETTİN?"
Diye geçirdi Lord Medya.
Tum şaşırdı ama hemen tonunu düzeltti.
-"Bir yanlışlık mı yaptım Lordum ?"
Lord Medya biraz sakinleşti.
-"aaahh.... Senlik birşey yok ama ablam sabahtan beri başımın etini yedi.
Bunun yüzünden Klan içi bir turnuva dekore etti ve seni zorla kayıt ettirdi. Yeni yeteneğini savaşta görmek istediğini söyledi."
Tum biraz rahatsız hissetti.
Bu yeteneği yeni yarattı ve kullanmaya tam olarak alışamadı.
-"Lordum bunu dün keşfettim tam olarak kulla-"
Lord Medya hızlı bir şekilde konuşmasını böldü.
-"umrumda değil!
Bunun için birçok toplantıyı erteledim.
8 saat zamanın var sonra Klanın eğitim alanına 8 saat içinde geleceksin!"Tum karşı çıkmak istedi ancak Lord Medya karşı çıkacağı bir kişi değildi. Usulca konuştu yüzünde boş ve duygusuz bir bakış vardı.
-"Emredersiniz Lordum...."
Lord Medya Elini Tum'un omuzuna koydu.
-"dinle seni zorla savaşa sokmak istemem.
Ancak ablam bunu kendi dekore etti yani bu beni bile aşar"
Tum başı ile onayladı ve yürüyerek uzaklaştı.
Tum dalgın gözler ile odasına gitti ve üstünü değiştirdi.
Üniformasını giydi ve ormana doğru ilerledi yüzünde biraz öfke vardı gözlerini soğuk bir bakış ile açtı.
-"madem öyle, onlara güzel bir gösteri sunalım?"
Tum acımasız bir ifade gösterdi içinden sessizce geçirdi.
-"KİLİT"
sırtından 2 metrelik 4 adet kanat çıktı Tum rahatladığını hissetti ve kanatlarını yere doğru vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasiEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...