Duyguların Savaşı

589 82 26
                                    

Tum'un yaydığı bastı ile, bir adım geriye çekilen Yu'nun yüzünü, şaşkınlık ve kararsızlık kapladı.

Vücudu titriyor dahi olsa, içini farklı bir heyecan kaplamıştı.

Kendi gücünü açığa çıkarmaya dahi çalışsa...

Aslanın karşısında ayakta durmaya çalışan bir kedi gibi kaldı.

Yu sakin, fakat titrek bir ses ile seslendi.

-"Buzul paladin"

Vücudunu kaplayan kristal benzeri buz, kafasında oluşan kask ve kılıç kalkanı izledi.

Tum ise, sakin adımları ile seslendi.

-"Form Anka"

Sırtından çıkan iki adet siyah benzeri mor Kanat, keskinliğin yanıda, zarafet ve gücü de göz önünde bulundurdu.

Elindeki kılıç, tekrar boynuna doladı ve ellerini cebine getirdi.

Düz, dik ve titiz duruşunu, sırtından çıkan kanatlar ve yaydığı baskı izledi.

Kanatlarını bir kez geriye vurdu ve çıkan rüzgar, Yu'nun ayaklarının yerden kesilmesine sebep oldu.

Aniden, Tum'un bedeni havada döndü ve Yu'nun üzerine gelen tekmeye karışık, Yu korku içinde kendisini yerde bulunan bir taş parçası ile yer değiştirdi.

Aniden, kendisini yerde elinde ok ile gördüğü bir anıda buldu.

İçindeki heyecanı ve yüzünde bulunan mutluluğu görünce, burada bir tuhaflık olduğunu anlamaya başladı.

Aniden ensesinden yayılan ses ile gözlerini açtı.

-"İyi deneme"

Tum'un Kanatlarının çarpması ile, zırhı yok oldu ve havada 700m süzüldü.

Tum tekrar kanatlarını vurdu ve havada savunmasız kalan Yu'ya baktı.

Aniden, Yu'nun elinin açıldığını ve bir taşın yere düştüğünü gördü.

Uçuş hızı yüzünden saniyeler önce bırakılan taş zeminde kendi kendi altına geldiği anda.

yüzündeki sırıtma ile Yu, şiddetli bir şekilde gürledi.

-"YAY!"

Tum'un bakışları, Yerde uzanan Yu'nun elinde tuttuğu yay, ve kendine hedeflenen Oka döndü.

-"Şah m-"

Yu, daha cümlesini tamamlamadan Tum, havada iken kendi etrafında döndü ve kanatlarını açtı.

Keskin kanatlar, Yu'nun elinde bulunan yayı parçaladı ve zemini deldi.

Toprakta yaklaşık 20Cm derinliğinde kesikler oluştu.

Gözleri buluştu ve Tum'un bakışları Yu'nun aklını karıştırmaya yetmişti.

Bu bakışlar.. Bir beklenti içerinde gibi duruyordu fakat.. Ne ola bilirdi?

Yu aniden gelen ikinci Kanat darbesini gördü ve korku içinde seslendi.

-"ALACA KARANLIK!"

Kendi kanatları kırılmış ve toz haline dahi gelmiş olsa.

Bu bedenine alacağı hasarı engellemişti.

Tum'un ciddi dövüşmemesi, Yu'nun yaşamasına en büyük sebep olmuştu.

Gerçek gücünü gösteriyor gibi dahi yapsa, %30'luk bir kısmını hemen hemen açığa vurmuştu.

-"BU DA NE?"

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin