Yalnız Bir Köle

1.4K 162 30
                                    

       "Seçmeler" Tur:2 kat:100"

Toplam 110 kat vardı ormanlık alan 10 katı kapsayan devasa bir bölgedir.

Burada ölen 30 kişi vardı bunların 5'i asıl, 4'ü elf, 10 tanesi cüce, 2 iblis, ve 9 asker idi! Katman iki de kalan 10 asker eğitmenleri tarafından geri alındı yani 110 kişi kaldı! Klan tablo ise:

Asiller:35
Elfler:26
Cüceler:20
İblisler:28
Köle:1

Kalanları alacak klan sayısı ise 10 ile 14 arasıdır.

Klan liderleri en fazla 3 kişi alabilirdi yani 42 kişi alınacak arta kalan 68 kişi elenip evlerine geri dönecektir.

Tum gergin değildi bir klana alınmaz ve boşta kalırsa seneye daha güçlenir ve geri gelirdi!

Bir ses patlak verdi:

-"tüm yarışmacılar sahneye!"

Herkese numara verildi.

Tum "1" idi bu sahip olduğu "köle" grubunda hayatta kalan sayısı ile verilen bir numaradır.

Klanlar sıra ile seçmeye başladı ilk 9 klan seçimini yaptı ve son 5 klan kaldı.
Tum hala seçilmemiş son kalan 5 ise,

-Lord Medya

-Bahis dükkanı sahibi Emir

-Cüce lordu Khel

-Elf Kraliçesinin sağ kolu Lord Kull

-İblis Lordu Xerbul

Tum sessizce durdu ilk önce iblis Lordu Xerbul, çıktı ve 2 üst düzey "Aura" ustası iblis aldı.

Tum'a dikkatlice baktı.

Tum'da karşılık olarak geri baktı eli ile Tum'u işaret ediyormuş gibi yaptı ama Tum'un arkasındaki başka bir iblisi seçti.

- "HEH.. seni alacağımı mı sandın?"

Tum keskin bir bakış attı sakindi öfke hissetmedi.

- "isteseydim o seçtiğiniz adamlar bu aşamayı bile göremedi Lordum.

Beni seçmiş olsaydınız bile geleceğimi sanmıyorum.

Sonuçta zayıflar ile aynı ortamda kalmayı pek haz edemem.."

Lord Xelbul bir kahkaha patlattı.

-"HAHAHAH demek ki benden korkmuyorsun? GÜZEL!

Seçtiği üyeleri alıp yerine oturdu.

Seçme sıra Lord Kull'a geldi.

Elbette prensesi seçti yanında ise iki adet yüksek düzey koruma aldı.

Tum şaşırtmadı ve sakinliği korudu.

Sıra cüce Kralı Khel'e geldi hayatta kalan zaten 20 cüce vardı ve 3 adet yüksek nitelik sahibini aldı.

Sıra Lord Medya'da idi iki adet asil aldı bunlar "buz" büyüsü konusunda yetenekli idi ve Tum'a baktı ve dedi ki,

-"zeki bir çocuksun! Yeteneğin var! Ancak grubuma bir köle alamam... Biliyorsun?"

Tum biraz öfkelendi ama belli etmedi samimi bir şeklide gülerek konuşmaya başladı.

-"hahaha! Tabiki efendim benim gibi yüksek yetenekli bir insan yerine düşük yetenekli hayatını sizin gibi para ile kazanan ve para ile güçlenen insanları seçmekte özgürsünüz?

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin