Açık Arttırma Ve Yeni Bilgiler

844 109 16
                                    

-"Peki... Nerede bu açık artırma binası?"

Khan, derin bir iç çekti.

-"Daha nerede olduğunu bile bilmiyorsan ne Bo-"

Tum'un ciddi bakışları eşliğinde sesi kesildi.

-"T...tamam sakin ya moruk! İlerideki binayı görüyor musun? Onun arkasında..."

Tum'un attığı adımlar eşliğinde Khan, derin bir iç çekti.

-"Ohh...unuttu galib-"

-"Ah evet.... Senin burada ne işin var Khan? Sen sonuçta puan bölgesinde geziyordun... Buradan oraya geldiğin bariz... Anlaşma kuralı... Sadece doğruları söyleyeceksin.. Hehe.."

İçinden derin bir nefret duydu.

Kendi bilgelik eseri ile nasıl bu durama düşmüştü!?

6.alemin yarısını tamamlayan süper yetenekli ve iyi bir gelişim hızına sahip  olan Khan... 2. Alem sahte bir çekirdeği olan hatta bu dünya hakkında nerede ise hiç bir şey bilmeyen Tum'a nasıl kaybetmişti?!

-"moruk... Şimdi... Bu kutsal topraklar  varya.. İste burası benim büyük büyük... Yani baya baya büyük dedemin işte.."

Gözlerini sakince kıstı.

-"Diyorsun ki...sen..."

Ellerini ensesine attı ve matarasından bir yudum aldı.

-"aynen moruk abilerimi ve ablalarımı saymaz isen.. Yeni varislerden birisiyim.... Lan az kaldı bundan ha.."

Kalan son yudumu sonra içmek üzere köşeye bıraktı.

-"O hikayelerde anlatılan 9.alem... Büyük usta.. Senin deden öyle mi.."

Tum'un gözlerini kaplayan sırıtma, yanaklarına kadar sıyrıldı.

Tum derin bir iç çekti.

-"Hahaha!"

-"Neye gülüon lan?"

Gözünden akan yaşı sakince sildi.

-"Ah... Bu kadar önemli bir rütbeye sahip olan bir kişi.. Hem kendi bilgelik eseri yüzünden zor duruma düşecek kadar man kafa, hemde bunca sorumluluk arasında Bu kadar boş bir hayat yaşıyor.. Acınası..."

Khan, tam orada Tum'u parçalarına ayırmak ve öldürmek için müthiş bir lezzet duydu.. Fakat.. Değil vurmak.. Ses çıkartmaya bile cesareti yoktu.

Kutsal toprakların yeni varis adayının.. Kendi bilgelik eseri yüzünden öldürüldüğü bilgisi yayılır ise, kendi ailesi değil, bütün onu eğiten eğitmenler alay konusu haline gelirdi.

Böyle geniş saplı bir ailenin onuru riske atmak.. Onun gibi biri için bile imkansız bir karar olacaktı.

Tum bu konuda en şanlı kişiydi.

Birinin ayaklarına kapanıp canı için bile yalvarsa, ne utandıracak bir ailesi, nede utanacak bir onuru vardı.

Gelişim ve hayatta kalma bu ikisi için en kötü şeyleri bile yapmaya hazırdı.

Sessizliğin sonunu büyük salon aldı.

Güzel görünümlü bu mekan, bir restorana benziyordu.

Bir garson Tum'un önünü kesti.

Khan sessizce içeri yürürken, bakışları garsonu buldu.

-"O benimle, ona kıyafet ve benim yanımda bir oda ayarlayın.
Oda numaram 10 olsun.. Kim varsa çıkartın parası neyse veririm."

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin