-"P.. Pencere"
İSİM: Tum Anka
ÇEKİRDEK ALEMİ : 1
SAVAŞ ÖZÜ : %100(%5 lacivert deniz alemi)
GELİŞİM HIZI: Düşük
Ruhi Bağlantı: Anka
Bedensel teknik : Form Anka ( Kanat)
Gelişim Türü : Bedensel
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Derin bir nefes aldı ve alnından akan terler çenesinden ellerine kadar damladı.
Derin bir iç çekti ve önüne gelen boşluk ile bilgelik eserini seçmeye başladı.
Önünde duran iki gölge vardı.
1.gölge kendisine benziyordu.
2.gölge ise bir zinciri andırdı.
Odağını yitirmeden, elini yaşlının verdiği bilgelik taşına getirdi ve özümsemeye başladı.
Burnundan dudağına akan metal tadı eşliğinde iki bilgelik eserine de sahip olan Tum, dudağına inen kanı yavaşça sildi.
-"Sonunda..."
Derin bir bakış attı.
-"Pencere"
İSİM: Tum Anka
ÇEKİRDEK ALEMİ : 1
SAVAŞ ÖZÜ :%100(%15 Lacivert deniz alemi)
GELİŞİM HIZI: Düşük
Ruhi Bağlantı: Anka
Bedensel teknik : Form Anka, kopya, Anka zinciri ( Kanat)
Gelişim Türü : Bedensel
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Derin bir iç çekti ve gözlerini titreyen bedenine dikti.
Tamı tamına 20 saat boyunca sabit kalmış ve 1. Alem taşın, çekirdeğinin %80'ini doldurması sonucunda kırılmasından sonra, küçük taşlar ile zar zor yani alemin alt yapısını oluşturmuştur.
50 taşın 20 sini %20'lik kısmı doldurmak için kullandı ve son olarak 1.alem ve bilgelik taşlarını kullandı.
Tum öğrenmiş oldu, 1. Alem Form Anka Kopya ve "Zincir" yeteneği ile geliyordu.
Her Alem atlama başına 2 adet şık çıkardı ve Tum, ikisini de ele geçirmişti.
Zincirlerin oluşması ile derin bir acı duydu fakat sesi dahi çıkmadan olduğu yerde uzandı.
Kan ve ter içerisinde fısıldadı.
-"Pencere"
Yanında oluşan kopya bakışlarını Kedisine dikti.
En büyük şaşkınlık ise bu kopyasının 1. Alem yerine daha Alem bile atlamamış olmasıydı.
Kopyası hala başlangıç aşamasında duruyordu.
Tum'un içini bir huzursuzluk kapladı.
-"Ahh.. Kesinlikle harcanan enerjiye deymez.."
Şuan ki sınırı ile 3 kopya oluşturması mümkündü, ama 2 adet yeterli olurdu.
Bir kopya %30 öz harcıyordu, kalan %40 öz ile ise savaşması için belirli bir süre yeter gibi durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasíaEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...