Evde tüm gün bundan sonra ne yapacağını düşündü.
4-5 gün içinde muhtemelen teftiş yapılacak ve en çok puanı olan kişinin puanları zorla alınacak ve köyden sürülecektir.
Önceki hayatında bu kişi kendisi olmuştu, ama bu sefer tüm puanlarını harcamış ve güçlü bir alt yapısı olmuştu.
Şuan 10 yaşlarında yaşına göre uzun boylu, zayıf yapılı vücutlu, siyah saçlı, kızıl gözlü, bir çocuktu.
(HIZ:35-DAY:50) yaşına göre bir goblin ile baş edebilecek statüye sahipti.
Elbette bunu yaparsa ilgi çeker ve başı belaya girerdi.
Artık planı her yıl yapılan "Seçmeler" oldu.
"Seçmeler" köle, asker, asil farketmez herkesin katılabileceği bir yarışmadır.
Ama genelde köleler buna cüret edemez çünkü eder ise ağır şartlar altında ölümle burun buruna gelir ve hatta ölürler.Önceki hayatında bu yarışmaya en az 40 kere katıldı ama sadece 25. Yaşında başarılı oldu.
Şimdi ise bunu yapacak bilgiye ve yeteneğe sahipti.
Tek sıkıntısı, güç ve kaynak konusunda büyük eksikleri vardı.
Evden ayrıldı parasını uyuduğu saman yığınının altındaki tahtanın arkasına koydu.
Dışarı çıktı ve tekrar işine başladı.
Su taşıdı, zırh ve silah parlattı, bunları yaptıktan sonra saat 11-12 arasına gelmişti.Dün yaptığı işe kıyasla çok daha enerjik bir hali vardı.
İşini aynı zamanda bitirdi çünkü dikkat çekmek istemedi ve birden bir ses patlak verdi.
-"GÖZCÜLER ORMANDA BİR CESET BULDU! "
Bölük başkanı hemen oraya koştu kısa bir arbede ardırdan rulo bulundu.
Başkan ne olduğunu anladı ve büyük yerlere bildirdi, ödülü hemen almadı önce tüm köy sorguya çekildi.Tabi ki gardiyan Tum'u o gün geçirdiğini söyleyemedi.
Bunu yaparsa idam edilirdi, cesareti el vermedi.
O günden sonra bölgeye çok miktarda "B-C" düzey asker Atandı.
Bu kişiler büyük kılıç, kalkan tutan kalın zırhlı kaslı kişilerdi.
Varlıkları bir baskı yaratıyordu tabi Tum bu zorluğu (DAY:50) olduğu için pek büyük bir baskı olarak görmedi.
Herkes (DAYANIKLILIK) statüsünü ağırlık taşımak vücut enerjisini arttırmak gibi şeyler için olduğunu sanıyordu.
Tum bu konuda derin bir bilgiye sahipti (DAY) birçok yönü ile güçlü bir stat olarak bilinirdi.
(DAY:50) demek savaş stratejisinin çok küçük bir kısmını kullanması demektir.
Askerler köyü aradı ve bekçiyi sorguya çektiler.Onu görevden alıp başka birini oraya terfi ettiler.
Tum, onları sessizce izledi ve bekçinin ölü cesedini buldu, tabiki böyle olacaktı.
Bu konu bekçi tarafından bulundu ve rulo çok değerli bir özelliğe sahiptir.Bilen herkes öldürülmeli ve bu bilgi yalnızca üst kısımlar tarafından bilinmeli kendisi hayatta olduğuna göre bekçi diyemeden ölmüştü.
İçini bir rahatlık aldı.
Sakin ve tedbirli bakışlar eşliğinde ormanda dolaşmaya başladı.
Yeni bekçi "C"sınıfı olduğu için İnsanların geçmesinde Bir sıkıntı görmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasiaEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...