Bilgiler Ve Planlar

588 81 60
                                    

Allen, daha ne olduğunu bile anlamadan bakışları Tum'u buldu.

-"Hehe.."

Sesi titrek bir hal aldı.

İleri bir adım attı ve elini Tum'un omuzuna attı.

-"Herkes.. Seni öldü sandı.... Lord Medya... Krallık... Halk.. Senin adına tören dahi düzenledik.. Mezarın.. Ulusal buzul Ankası klanının içinde.."

Tum'un yüzünü, alaycı bir bakış kapladı.

-"Peki ardından... Ne oldu? Adamın yok oluşunu benim üzerime yıkıp, bununla mı yetindiler? Madem cenazem oldu, neden o zaman hala aranıyorum? Dostum?"

Allen'in üzerine çöken baskı, durumun ciddiyetini anlamasına sebep olmuştu.

-"Kral"

Diye geçirdi.

-"Savaşın ortasında, ordusunun şehir güvenliğini ve moralini.. Düşürmemek adına.."

Bakışları Tum'a döndü.

-"BENİ bir hain olarak mı gösterdi? Hehehhehhe.. Seçmeler galibini, bal adası lordunu.. AYNI GÜN KIZINI KAYBEDEN BİRİNİ? VATAN HAİNİ OLARAK MI GÖSTERDİ?!"

Zemin çatlamaya, ve Allen'in vücudu gelen yük ile zemine yaklaşmaya başlamıştı.

-"oy birliği... Aksini dahi gösterse, verilen karar buydu.."

Yüzünü bir sırıtma kapladı ve İleri bir adım attı.

Elini Allen'e uzattı.

Karşı vererek Tum'un elini kavradı ve ayağı kalktı.

-"Ahh..."

Tum'un bakışları Allen'e buldu.

-"Bu kadar baskı ile mi bitkin düştün?"

Allen'in yüzünü, sabit bir bakış aldı.

-"Hayır ama.... Boyun nasıl bu kadar uzadı? Seninle konuşmak için yukarı bakarken boyun fıtığı olacağım."

Odağını verdi ve dış görünüşü tekrar değişti.

Allen şaşkınlık ile irkildi ve bakışlarını Tum'un yeni görünüşüne dikti.

-"Ahhh buna alışmak çok uzun sürecek..değil mi?"

Tum'un yüzünü, alaycı bir tavır kapladı.

-"O bakışı.. Pek sevmedim..."

Elini boynunda birleştirdi.

-"2.komuta binası 3.başkanı General Fenhil ve 2. Arşiv görevlisi bayan Rely'i tanıyorsun değil mi?"

Kafasını onay verecek şekilde salladı.

-"Yaklaşık, bir hafta içinde yüksek rütbe atlayan, potansiyel taşıyan kişiler, oldukça popüler kişiler nede-"

Bakışları aniden Tum'u buldu.

-"Hehehe."

-"Ciddi misin?"

Tum'un hipnoz Büyüsü, batı kişileri kontrol etmekte yeterli potansiyel göstermişti.

Örneğin, sahte bir kimlik ile, Fenhil ismi, 1. Komuta binası başkanını kandırmaya yetmişti.

Geriye onu Anka ile büyüleyip, kendisine bir mevki vermek olmuştu.

Krallığın bir çok yerine, şekil değişmiş kopya ve sahte kişilik ile sızmaya çalışmıştı.

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin