Elini, Nedya'nın ağızdan çekti ve söküğü dişi yere bıraktı.
Göz yaşları çenesinden akarken, Suratına tekrar bir yumruk geldi ve boğazından tutularak havaya kaldırıldı.
-"Haa.... Buna tam 8 yıl aralıksız devam edebilirim.. Fakat.."
Nedya'nın boğazını bıraktı ve korku ile yere uzandı.
Dizlerinin üzerinde, ağzında hemen hemen kalan 5-6 diş ile Tum'un yüzüne baktı.
Elini alnına getirdi.
-"Buna maalesef zamanım yok.."
Su Ankası ile yaraları tedavi ederken, aynı anda çiçek ankasını açtı.
-"Odaya girdin ve öğrencini süt doldururken gördün. Sakince sütü içip konuştunuz. İyi bir sohbet ile, sevdiğin öğrencilerinden birisi Oldu,imzanın üzerinde ise, tarihi geciktirme şartı ile onay verdin."
Tam manasını Çiçek ankasına vermişti ki, aniden zihninde canlandı.
-" Bana deney giriş kartını göster.."
Kartı aniden, kopyasına ışınladı ve geri çağırdı.
Yaraları iyileşmiş olan Nedya, başına gelenleri unuttuğu gibi, masanın başına geçti ve sütünden bir yudum aldı.
Sanki, hiç bir şey olmamış gibi, bakışlarını Tum'un yüzüne dikti.
Kim bilir, Tum'un karşısında olduğunu bilse, diyecek milyonlarca şeyi vardı.
Fakat, Tum için kendisi, artık mükemmeliyete giden sonsuz merdivenin, sadece bir basamağı olarak kalmıştı.
Sütünden bir yudum aldı ve sordu.
-"Odama geliş sebebiniz nedir? Genç.."
Elinde tekrar sahte bir kimlik kartı aldı ve ileri uzattı.
-"Shun, Shun Oddstone... İsmini ilk kez duyuyorum.."
Elini tam okulun kayıtlarına getirdiği anda, Tum sakince ayağı kalktı ve bakışlarını dışarıdaki manzarayı kesen pencereye dikti.
-"Çekirdek bölgesi.. Güzel ve ölümcül bir yer... Diye duydum doğru mudur? "
Nedya, aniden bakışlarını ciddiyet ile açtı.
Sakince yer çekimi kontrol büyüsünü açığa vurdu, fakat...
Tum'un sakince sütünden bir yudum aldığını görünce, içine bir şok düştü.
Bir elmas küme olan kişinin yeteneğine bu kadar basit direnmesi.. Nedya sakinliğini korudu.
-"Bu bilgi.. Kraliyet tarafından gizlenir... Siyah kategori krallık sırrı.. Bunu nerden biliyorsun?"
Elini tam alarm tuşuna getiriyordu ki, Tum'un ağzından çıkacak sözcükler, kendisini durdurmaya yetti.
-"Çekirdek bölgesinin en büyük Mezbahı olan," Kara Kanat" Mezbahından geliyorum efendim. "
Nedya, bu ismi duyunca biraz sarsıldı.
Kara Kanat - kanatlı gözcü - Tum'un Kanat kullanması ve 3 yıl ortalıklarda olmaması... Bunlar kesinlikle rastlantı sayılamazdı!
Peki nasıl? Oraya giren birlikler, puan penceresinin patlaması sonucu hayatını kaybettiler! Nasıl Tum içeri girdi?
Düşünceleri aniden, elinde bulunan deney kağıdına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasyEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...