Khan'nın attığı bakışları şaşkınlık yerine etrafı ölüm saran 6.Alem aurası kapladı.
-"Sen...nasıl burada... Sı-"
Ezici baskının yerini, Tum'un sakin bakışları aldı.
-"Gel.. Daha sakin bir yerde konuşalım... Ve o aurayı fazla yayma... Buraya gelmek için oldukça uzun bir yol çektim... Hemen atılmak istemem."
Yaydığı aura yok olurken, bir handa yemek yemeye üzere oturmaya başladılar.
Tum sakince gelen çayı içerken, Khan'nın öfke dolu bakışları kendisini buldu.
-"Burada... Ne işin var?"
Çayı sakince yere indirdi ve bakışları Khan'ı buldu.
-"Ah..oldukça talihsiz ve uzun bir hikaye aslında..."
Cebinden matarasını çıkarttı ve bir yudum aldı.
Yayılan bal viskisi kokusu.. Etrafı iyiye kapladı.
-"Ah... Zamanım var... Anlat"
Tekrar sakince çayında bir yudum aldı.
-"Cüce topraklarından hak ettiğim ödülü almaya gittim biliyorsun?"
-"Ve?"
Elini havala kaldırdı.
-"Bu bir depolama yüzüğü.. Biliyorsun?"
-"Ah...."
Khan'nın bakışlarını bir sırıtma kapladı.
-"Bilerek mi yoksa..."
Bu sefer Tum sırıttı.
-"Yani... Yüzükte sahibinin kişiliği yok ama... İçerisine yanlışlıkla birkaç yüz tane eşya kaçmış ola....bilir?"
Tekrar ciddi bakışmalar eşliğinde bir şamata koptu.
-"pfftttt...."
-"Hahaha!"
Uzaktan görenler bu kişilerin yıllardır dost olduğunu düşünür ve yanlarından geçerdi.
Fakat asıl durum, Tum Khan tarafından öldürülmeden.. Hızlı bireyler düşürmüş ve kelimeleri oluşturup yalandan oluşan ağını kurmaya başlamıştı.
-"Peki ya sonra?"
İşte bu soru... Yalan ağının son noktasını oluşturdu.
-"Cüceler fark ettiğinde.. Çoktan dışarıda dahi olsam.. Peşimden gelmeleri pek zor olmadı.. Uçmaya dahi çalışsam.. Sahip oldukları araçlar bana yetişti ve sonunda vuruldum. Yüksekte uçarken düşüş yerini ayarlamak zordur. Bilirsin.."
Khan, hala farklı bakışlar eşliğinde bakıyordu.
-" Peki.. Nasıl hayatta kaldın? Normal bir insan bölgeye girdiği anda penceresi kırılır ve ölür.. "
Son kozu ise cüce toprağından aldığı çekirdek incisi olmuştu.
-" Cüce topraklarından aldığım eşyanın üzerinde" Çekirdek incisi yazıyordu.. "
Khan'ın içi titredi.
Bu eşya 9.alemde bulunan ve şeytani kişiliği ile bilinen birinin ürettiği bir eşyadır.
Binlerce can alınmış ve birçok kan akmıştı.
Özelliği ise 2.bir çekirdeğe sahip olmak ve bu çekildiği de 9.aleme çıkartıp ölümsüz olmaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasyEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...