Yüksek bir ses ile Anons yapılır.
- SEÇMELER AŞAMA 3- - BAŞLAMAK ÜZERE!-
Bu ses tekrar mekanik bir bayan sesi idi ve "ses kayıt" büyüsü ile yapılmıştır.
Tum ayağa kalktı kıyafetleri kan içindeydi ama kendisi çok iyiydi!
Sonuçta (HIZ:1500 DAY:2000)'lık bir artış yaşamıştı ve "lanet artışı" yeteneğine sahipti.Bu yetenek çok yaygındır hemen hemen buradaki bütün asiller sahipti! Fiyatı 4000-5000 altın arası değişir ve piyasada çok bulunurdu.
Tum'un şuan kazandığı bahis ve ekstra harcamaları ile 2400 altını kalmıştı.
Kapılar yavaşça açıldı ve herkes dışarı çıktı elfler,cüceler, asiller, iblisler ve Tum hepsi aynı anda içeri girdi. Tum'u gören seyirci sevinmişti.-"SENİ ŞEREFSİZ! İYİLEŞMİŞŞİN "
-"artık yürüyebilir durumda mı?"
- "daha iyi duruyor!"
Lord Kull kesin bir bakış attı.
-"hohohooo...... Güçlenmiş?"
Tüm Lordlar aynı fikirde görünüyordu.
Lord Medya'nın içini ferahlatıcı bir rahatlama kaplamıştı.
Elbette hala pişmanlık onun içini yiyip tüketiyordu.
Elfler, cüceler, asiller, iblisler, ve Tum sıraya girdi tabiki çocukların çoğu Tum'a baktı.
-"insan, daha iyi görünüyorsun!"
Dedi bir iblis.-"bu kadar kolay ölmemi beklemediniz
umarım?"Dedi ve bir sırıtma attı.
Bu iblisin adı Melk'dir
uzun boylu, kızıl derili, vücudunun üstu sadece omuzluk kısmı bir "belyum" zırh ile kapalıydı yapılı bir erkekti.Saçları sarı, gözleri Tum'a kıyasla daha koyu bir kızıldı, Pantolonu bir çeşit sürüngen derisinden oluşuyordu.
Bu deri "Aura" kullanımını arttıran bir maddeden üretilmiştir.
İblisler genele ateş büyüsü kullanır veya "Aura" sahibi olurdu. "Aura" iblisler özgü rakibin manasını emen ve kendini iyileştirmeye yarayan aynı zamanda (HIZ ve GÜÇ) Artışı sağlayan bir "pasif" yetenektir.
Bu iblis "Aura" konusunda uzmanlaşmış ve büyü yerine yakın dövüş yapmayı severdi Ekran birden açıldı.
- AŞAMA 3 TAKIM SAVAŞI!
Toplam 5 lider birbirine baktı hepsi aynı şeyi düşünüyordu.
Komik bir şeklide hepsi, Tum'un kendi takımında olmasını İstiyordu.
Toplam 43 kişi vardı normalde 42 olmalıydı ama Tum bir istisnadır, Sponsorun desteğini sağlamış ve devam etme şansı elde etmişti! Gruplar 2'ye ayrıldı toplam 14 klan vardı bu ise 42 kişi demekti bunların,
-Asiller : 12
-Efller:12
-cüceler:6
-iblisler:12
-köleler:1toplam 14 klan vardı hepsi 3 kişi aldı bu ise 42 etti.
Tum bir fazlalıktı bu savaşta bir taraf 21 bir taraf ise -cüceler22 kişi olacaktı!
Ama taraflar 5 Lord tarafından verilecektir! Yani her biri fedakarlık yapmalıdır.İlk önce insanların temsilcisi kralın sağ kolu Lord Medya konuştu;
- "Ben ilk gruba 9 asil ve köle olan Tum'u veriyorum.
Geri kalan gruba ise 3 asil koyuyorum!"
Beklerdiği üzere, asiller şiddetli bir şekilde itiraz etti.
- "BİR KÖLE İÇİN ASİL Mİ FEDA ETTİ?"
- KÖLENİN HAYATI ASİL İLE EŞİT" OLAMAZ! "
Medya şiddetli bir şekilde BAĞIRDI!
-" BURASI SEÇMELER! YETENEKLİ OLAN HAYATTA KALIR!"
Kalabalık anında sustu, Lord Medya aynı zamanda Tum'u yaraladığı ve hayalleri ile oynadığı için ona bir özür hediyesi verdi.
Tum içinden sırıttı.
-"hmmm...... Herşey uygun gidiyor gibi gidiyor?"
Diye geçirdi.
Sıra İblis Lordu Xerbul'a geldi.
- "OĞLUM MELK VE 5 AURA KULLANICI İLK İNSAN GRUBUNA GİDECEK! GERİ KALAN 6 İBLİS KARŞIYA"
Tum şaşırdı Melk'in prens olmasını beklemedi.
Melk, Tum'a doğru yürüdü yanından geçerken elini açtı Tum gözlerini kapatıp yere doğru baktı ve dostça tokalaştılar.
Artık Tum'un grubu,
10 insan ve 6 iblisten oluşuyordu.
Karşısı ise 6 iblis-3 insan!
Sayı fazla değildi ama tam olarak yetmedi.Sıra Elf kraliçesinin sağ kolu Lord Kull'a geldi ve konuşmaya başladı.
- "prensesi bu iblisler ile aynı yere koymaktan hoşnut değilim!"
Bakışlarını kraliçeye çevrildi.
Kraliçe başını indirerek Onay verdi ve Lord Kull konuşmasına devam etti.- "PRENSESİ VE 5 ADET KORUMA UZMANI ELF İLK İNSAN GRUBUNA! KALANLAR KARŞI TAKIMA!"
Tum'un içini büyük bir umut kapladı.
Prenses ile aynı takıma düştü ve koruma üzerine yetişmiş 5 elf! gülmemek elde değildi.Prenses Tum'a doğru yürürken yanından geçti kısa süreliğine bir göz teması kurdular.
Tum sakince bekledi ve sıra cücelere geldi.
Cüce Kralı Lord Khel'in yüzünü bir rahatsızlık hissi kapladı.
-YAPACAK TEK ŞEY VAR 6 CÜCE KARŞIYA!
Tum'un grubu,
"İblis prensi Melk ve 5 Aura kullanan iblis."
"ELF prensesi Mina ve 5 savunma uzmanı elf."
"9 kılıç uzmanı asil"
toplam 21 kişiden oluştu.
Karışı ise 4 büyü uzmanı asıl, 6 ateş büyüsü uzmanı iblis, 6 okçu elf, ve 6 yapı uzmanı cüceden oluştu.
Herkes bunun eleme maçı olduğunu bilmiyordu.
Kurallar açıklandığında herkesin yüzü düştü.
-AŞAMA 3-
TAKIM PLAN YAPMA SÜRESİ:4 SAAT KOŞUL:ÖLÜMÜNE DÖVÜŞ!Kalabalık haykırdı!
-"NASIL!?"
-"KENDİ HALKIMIZI MI ÖLDÜRECEĞİZ?"
-"BENİM KARDEŞİM ORADA?"
-"BİR KÖLE İÇİN OĞLUM MU ÖLECEK?"
5 Lord da şaşkındı, Tum ise sinsi bir gülümseme ile bekliyordu kendi içinden;
-"kusursuz..."
diye geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasíaEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...