Buz Ankası Klanı Bölüm-1

1.5K 170 40
                                    

Lord Medya Tum'u bir kıyafet dükkanına getirdi.

Tüm "buzul Anka" Klanı buz beyazı mavimsi bir takım elbise giyer.. Elbetteki Lord Medya hariç,
Tek sorun, Tum'a mavi rengin hiç yakışmıyor ve üstünde güzel durmuyor olmasıydı.

Lord Medya sakince sordu.

-"başka bir fikrin varmı?"

Tum etrafına göz gezdirdi ve siyah bir takım elbise buldu.

İçindeki gömlek dahi siyahtı, kravat yoktu siyah bir gömlek ve bir ceket altında siyah bir pantolon ellerinde ise birer siyah eldiven vardı.

Bunlar genelde uşakların giydiği eldivenle benzerdi.

Lord Medya bir göz attı.

-"hmmm.....sana siyahtan başka birşey yakışmıyor galiba? "

Tum Medya'nın gözlerine baktı.

- "Beyaz, tüm renklerin Annesi olarak bilinir, pembe için kırmızı ile beyaz birleşir, yeşil için mavi ve sarı, ancak siyah için bütün renklerin birleşimi gerekir Lordum.

Renklerin kralırını elbet severim"

Lord Medya biraz kıkırdadı.

- "tamam tamam çok konuşma.
24 saatimiz var ve 2 saatini sana kıyafet arayarak geçirdik.
Devam edelim"

"Buzul Anka" Klanı devasa bir gökdelen olarak bilinirdi.

İçinde marketler,kuaförler,silah dükkanları, zırh dükkanları, puan dükkanları,Vb bir şehirde bulunulacak bir türlü yer vardı. Özellikle "hazine odası" burası klanın en büyük hazinelerinin saklandığı yer vardı ve Tum, klana yeni katıldığı için buraya giriş izni oldu.

Ancak yalnız 1 eşya ve bir "rulo" seçme şansı vardı.

Bunlar da sınırlı şeylerdir.

"hazine odası" toplam 5 kattan oluşurdu Tum ise şuan 1.katın yarısına gitme yetkisi vardı.

Lord Medya kapıyı açtı
Zırhlar,mızraklar, oklar, kılıçlar, kalkanlar, büyü ruloları, savaş puanları.

Buraya giren bir başkası olsa gözleri parlar, ağzı açık kalır ve bir süre konuşamazdı.

Ancak Tum, buraya önceki hayatında bir çok kez geldi ve pek şaşırtıcı gelmedi.
Lord Medya, ellerini beline koydu kaşlarını çatarak,

- "eh? Pek etkilenmemiş gibisin? ne oldu krallığın en büyük Klanının hazine odası ilgini çekmedi mi?"
Tum her zamanki gibi bir sırıtma attı.

- "nasıl cüret ederim Lordum?
Benim gibi bir köle için, bunları görmek bile ölmeye değer.."

Lord Medya kafasını karıştırdı.
Gurur duyan bir ifade ile,

- "tamam tamam sen bu dil ile yılanı deliğinden çıkarırsın!
Git istediğini al"

Tum'un ellerini cebine koyarak etrafa baktı.

Belirli "rulolar" vardı çoğu buz büyüleri ile ilgiliydi.

Devam etti güç,mana, zeka, arttıran eşyalar manayı destekleyen Zırhlar ve takılar.

Tum, Lord Medya'ya doğru döndü.

-"efendim burada (HIZ veya DAY) arttıran bir eşya dizisi yokmu?"

Medya gözlerini açtı içinden,

-"BEN NE Düşündüm Ki! bu çocuk bir köle kökenli! İlk yarım katta işine yarar bir şey olamaz!"

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin