Gün yeni açıyor yağmurdan kalan su damlaları pencereden akıyor, yerdeki su birinkintileri çocukların oyun alanı haline gelmişti.
Tum bugün 11 yaşına girmişti bu 5 puan ve sınır kapasitesini artması demekti.
sakinliği korudu ve elini yüzünü yıkadı, kahvaltısını etti.Harcadığı son altınlar ile 100 altını kalmıştı sakince düşündü.
Saat sabah ortalama 8-9 üzeri idi seçmeler akşam üzeri başlayacak ve kazanan kişi büyük miktarda ödül alacaktı.Seçmeler genelde güçlü veya yetenekli kişilerin yüksek klanlar tarafından seçilip gelişmesi için mükemmel bir yerdir.
Genelde bu seçmelere hayatta kalan kişi sayısı yüksek olur ve klanlar her klan başı 3 kişi alırlar.
Bu senenin faydası bu sene elf ve cüce krallığının yanında iblisler de vardı ve bu klanlara da katılabilmek mümkündür.
Tum elinde seçenek olur ise eski klanına gitmeyi veya elf topraklarını görmeyi istedi.
Üstünü giydi yanında silah veya zırh yoktu 505 Dayanıklılık puanı ile ihtiyacı dahi yoktu.
Kiyafetini giydi, parasını çantasını aldı ve han görevlisine bir bakış attı.
- "oda ile işim bitti."
Dedi, çantasında bir çok bitki, kuru gıda bakliyat, minik bir tencere, bir su matarası gibi işini kolaylaştıracak şeyleri depolayıp yola çıktı.
Hızlı adımlar eşliğinde "Seçmeler" kulesi olan ve bir kıta büyüklüğünde devasa bir kule olan yapının önünde durdu.
Büyüklüğü insanı küçük hissettiriyor ve varlığını sorgulamasına sebep oluyordu.
Bu yapı 110 katlı bir ölüm kalım sınavıdır.
Bu seneki tüm katmanlar açılacak ve zorluk bir miktar artacaktır.
Tabiki "bir miktar" lafın gelişi olarak söylenir.Zorluk normalin 2 katına çıkarıldı. Sonuçta bu sene insan dışında farklı ırklar da vardı ve insanların zayıf bir seviyede gözükmesinin imkanı yoktu. Tum binanın yanındaki, "Altın Tundra" bahis binasına girdi ve kimlik kartını koydu.
Barmen genç yaşlı, ağzında sigara, elinde bardak tutan, hafif yapılı uzun saçlı, 19-20 yaşlarında genç bir adamdı.
- "Buyrun!"
-"Bahis yapmaya geldim"
Gözlerini Tum'un üzerinde biraz gezdirdi.
-"oooo ufaklık yaşına göre tehlikeli
yerlerdesin! Ne ye üzerine bahis yapmaya geldin?"İnsanlar kıkırdamaya ile güldü bazıları gülüşünü saklama niyeti bile duymadı.
Tum ise sessizce durdu sabırlı idi gözlerini kıstı ve parayı uzattı.
-"bu sene seçmelere bir köle katılacak onun üzerine 100 altın koyuyorum."
Herkes sustu ve şaştı, barmen Emir sessizce,
-" evlat! Bu sene seçmelere bir köle mi katılacak? Doğru duydum değil mi? Üstüne üstlük sen onun üzerine 100 altın mı yatırmak istiyorsun? Kafamı güzel?"
Tum sırıttı.
-"sıkıntımı var? Sadece bahis oynamaya geldim."
Emir güldü.
-"Tamam küçük kumarbaz nasıl yapıyoruz kurallar ne?"
Tum gözlerini kıstı.
- "ilk turu geçer, diğer geçtiği turlar için aksini iddia edenlerin yarısı..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasíaEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...