Ödül Ve Toparlanma Süreci-1

1.4K 169 29
                                    

Tum gözlerini açtı.

Başında 5 kişi vardı 4'ü doktor son kişi ise "Buz Ankası" klanının sahibi Lord Medya doktor konuştu.

-"Biraz dinlemesi gerek, gerekmediği müddetçe 4-5 gün savaş veya Antrenman yapmaması gerek.. "

Lord Medya başı ile onayladı ve doktorlar dışarı çıktı.

Tum'a doğru baktı.

-" eeee? Nasıl başardın? "

Tum ise sırıttı.

-"gördüğünüz gibi" çok yetenekliyim "Lordum"...

Lord Medya Tum'un başını okşadı ve hafifçe güldü.

-"cidden savaşmadan kazandın! al bunlar" Seçmeler" ödülü,bilirsin normalde Kral kendisi verir ancak... "

Tum anlamıştı bir köle kökeni vardı ve Kral bunu yapmak istemedi onuru el vermedi!

Tum sakince bir gülücük attı.

-" biliyorum usta önemli değil"

Lord Medya'nın elinde 2 adet demir tablet vardı bunlar kredi kartı büyüklüğünde mat gri bir çift kart gibiydi.

Birinin içinde 20 milyon kraliyet altını, diğerinde ise "4 kralliğa giriş" için bir onay büyüsü ve "hazine" odasına giriş büyüsü içeren iki kart vardı!

Tum ikisinde aldı ancak parayı alırken,

-"efendim bu yeni" form" için 10 milyona yakın para zaten harcadım. Bu klanın bütçesini bir kişi için çok fazla aştım.

Üstüne ben bir köle kökenliyim öğrenen olursa çok sorun çıkar lütfen bunun 10 milyonunu alın ve boşluğu kapatın"

Medya şuan biraz sıkıntıdaydı yeni "çekirdek" yeteneği olacak "buz kraliçesi" yeteneği için para biriktiririken aynı zamanda klan ile ilgileniyordu.

Bu yetenek bir füzyon sonucu yapılmalı yani toplam maliyeti 20 milyon kraliyet altını tutuyordu.

Ama çok güçlüydü!" Buz" yeteneği odaklı kişiler genelde çok güçlü olur.

Ancak bu zaman alır buz kişinin vücudunu soğutur ve bunu kullanırken bile ölenler bile olmuştu! Bu "buz kraliçesi" tıpkı "form" gibi bir yetenektir tüm dünyada 2 adet bulunur! Biri buz kralı diğeri ise buz kraliçesi.

İkisinin de özelliği farklıdır buz kraliçesin özelliği kişinin soğuk direncini arttırır ve soğuk hissetme duygusunu ortadan kaldırır!

Ama bir zayıf noktası var! Bu yetenek "pasif" dır yani bunu kullanan kişi ömür boyu soğuk bir vücut ile kalır ve duygu hissetmez.

Bunu kaldırmak için ise bu yeteneği "buz kalbi" ile füzyonlamak gerekir Medya "buz kraliçesi" yeteneğine sahipti ancak "buz kalbi" yoktu bu çok ender bir yetenektir.

Çünkü bu yeteneği elde etmek için "buz kraliçesi" veya "kralı" kullanan birini öldürüp kalbini almak gerekir! Tum bunu bulacağı yeri biliyordu.

Çok zor olacaktı ve muhtemelen çok ağır yaralar alacaktı ancak bunu yapmak istedi çünkü bunu yaparsa Lord Medya'nın güvenini kazanacak ve ödüllendirilecektir.

Ama bunu yapması için daha 5-6 ay zamanı vardı sonuçta Lord Medya'nın doğum gününde vermek istedi.

Tum ayağa kalktı ve Lord Medya'ya kartı verdi Lord Medya Almak istemedi ancak zorunda idi Tum'a baktı.

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin