Kurnaz Ve Planlı

732 100 64
                                    

Elinde bulunan 20 adet zehir dolu cam şişeleri zemine yerleştirdi.

Her birine dikkatlice baktı.

Kan zehri hapları, vücuda giren zehrin, vücudu etkilenmeden, kendi amaçları aracılığı ile kullanıma uygun hale getirdiği duyduğu anda ise, yüzün kaplayan sırıtma korucu bir hal aldı.

Bunun ilk aşama olan 10 zehrin bedenini yapmak için, kendine özel 10 adet en zehirli bitkinin zehirne ihtiyaç duydu.

Bu bitkileri ise, kendi adasında yetiştirmesi uzun zaman dahi alsa, ürettiği zehirleri saklaması için uzun bir zamanı olacaktı.

Bu zehirler ise,

-"Dev otu mana zehri"
-"Toksik bal arısı gübresi"
-"Bal arısı kraliçesi larvasının çürümüş nektarı"
-"ejder gülü poleni"
-"Vahşi oflar ağacının kökleri"
-"Kuzey elf topraklarından, mor lamya meyvesinin yaprakları"
-"İT ağacı meyvesinin suyu"
-"iblis diyarından gelen cehennem otu"
-"batı dağ mantarı"
-"göz otu dikeni"

Zehirleri yan yana getirdi ve bir kazana boşalttı.

-"Buhar mı dedin? Direkt içilmesi daha doğru olmaz m-"

-"Hayır... Direkt içer isen muhtemelen zehirler kanından önce ak ciğer ve kalbine gider.. Ardından ölürsün.. Buharı kanatların ile çek ve çekirdek alemine doldur."

Tum'un bakışları ciddi bir ifade aldı.

-"Heh"

-"Ne var gene?

Aşağılama içeren bir bakış ile,

-"Şuan puan pencereme sahibim?"

Khan, derin bir bakış attı.

-" Peki o zaman.. Nasıl içinde savaş özü bulunan hapları özümsüyor, üstüne bunu kendine ekliyorsun? "

Tum'un bakışları şaşkınlıkla açıldı.

-"Hmm... Evet... Nasıl?"

Kaynayan kazanın dumanın süzülmesi ile, geriye doğru atladı.

-"M.. MORUK! HEMEN ÇEK ŞUNU!"

-"Form Anka"

Açılan geniş kanatlar, havada süzülen mor dumanı emmeye başladı.

Tüyleri, dumanı içine çeker iken, Tum'un yaşadığı acı vücudunu kapladı.

Kanatları, dev otu mana zehri yüzünden zar zor açık kalırken, toksik bal arısı gübresi yüzünden kasılan kasları, ejder gülü poleni ve kraliçe bal arısı larvasının nektarı yüzünden görüşü bulanıklaşmaya başlamıştı.

Oflar ağacı kökü, mana zehrini geliştirirken, mor lamya mevye yaprakları kaslarının kıpırdamasını imkansız hale getirdi.

İT ağacının suyu, puanlarını düşürmeye başlamıştı ki, cehennem otu, kendi düşen puanının acısını, daha da artırmıştı.

Khan bile, Tum'un gücünün yarattığı baskının hissettiğini anlamıştı.

Sanki gücü yarıya düşmüştü.

Son olarak batı dağ mantarı duyma hissini yok ederken, göz otu, kanatları kapatmaya yemişti.

10 ölümcül zehri vücuduna çekerken, boğazına gelen kusmuğunu geri yutmaya çalıştı.

Dumanı vücudunda tutarken, Khan ise Tum ile ne yapacağını düşünüyordu.

Ona burada saldırmaya kalksa, Vücudunda depolandığı zehirlerin kendisine ne yapacağını düşündü.

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin