Tum yukarı çıkıp yerine geçmiş, sırası gelen savaşçılar ve asiller savaşa devam ediyordu.
Çeşitli büyüler silahlar farklı teknikler, birçok yeni yüz ve yeni kişilik ortaya çıkmıştır.
Tum bunları iyice izledi yaptıkları hataları ve dövüş tarzlarını dikkatlice analiz etti.
Sonuçta belki ileri savaşlarda bu kişiler rakibi olacak ve karşısına çıkacaktı.
Sıra tekrardan Tum'a geldi.
Karşısında bir Asil vardı Tum pek ciddiye almadı.
Bu kişi 16-17 bin puan arası büyü kullanan bir asildi Tum onu savaşırken dikkatlice izlemiş ve analiz etmişti.
Şuana dek tek bir kişiye dikkat etmesi gerekiyordu bu ise önceki hayatında büyük bir para baronu ve ticaret damarı olan Allen'our Bu çocuk bir asil kökenli ancak annesi bir köledir. Babası herkesi ve herşeyi reddeden bir karar aldı ve bir asıl olmasına rağmen bir köle ile evlendi.
Annesi belirli zorlu ve acı çekici büyüler ile Asil kökenini aldı ve evlendi.Bu çocuk 18 yaşında, orta boylu, kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü normal bir görünüşü vardı.
Savaşta elektrik büyüsü ve yakın dövüş odaklı bir Ekim uyguladı. Vücudunu geliştirdi ve kendini büyü ve silah kullanan bir Yaratık haline getirdi.
Bacakları oldukça kaslı kollarında ise biraz şişkin kaslar vardı.
Ortalama puanı 20-25bin arasındadır 18'yaş asil ortalaması genelde 25-30bin ile sabit kalırdı.
Annesi önceden köle olduğu için bulunduğu bölge ona pek destek çıkmadı.
Babası bile belirli bir düzeyde iş adamıydı.
"Buz Ankası" klanına katıldı geçen senenin seçmeler şampiyonu ile finale kaldı.
Talihsiz bir şeklide önceki tur bacağına aldığı bir yara ile dezavantaj yaşadı ve seçmelerden 2.olarak ayrıldı.
Lord Nedya yeteneğini gördü ve onu klana almaya karar verdi.
Tum onun gelecekte güçlü bir ekonomiye sahip olacağını bildiği için onunla iyi geçinmek istedi.
Allen iyi birisiydi ama analiz ve kişiliğe çok dikkat ederdi Tum bunları bir kenara koydu ve rakibine odaklandı.
Rakibi pek konuşkan biri değildi.
-"Başla"
işareti geldikten sonra hemen Tum'a doğru bir çok "alev büyüsü" fırlattı.
Tum ona doğru düz yürümeye devam etti çocuk sırıttı ve konuştu.
-"toprak golem"
yerden 5 adet topraktan yapılma insana benzer heykeller çıktı ve Tum'a doğru koşmaya başladı.
Tum bir asile zarar veremezdi ancak bu golemler mana ile dolu bir toprak yığınıdır.
Tum zinciri çıkarttı ve bir golemin başına doladı ardından geri çekti ve golemin başı yere düştü.
Asil Tum'a doğru "alev ve Yıldırım" büyüleri atmaya devam etti.
Tum dövmeleri ile onları emdi, kıyafeti yandı ve yırtıldı ancak pek umurunda değildi.
Tum bir anda vücudunda 4 adet zincir çıkarttı bu zincirler ok gibi hızlı bir şekilde golemlerin göğsünü deldi ve Tum içinden geçirdi.
-"kilit"
Zincirler, elektrik ve alev ile titredi golemler bir anda yanmaya ve patlamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasyEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...