Yolculuk-2

1.2K 141 10
                                    

Lord Medya hızlı bir şekilde Kralın yanına koştu ve şatonun önüne geldi. 

İçeri girerken gardiyanlar onu gördü ve birşey sormadan geçmesine izin verdiler.

Lord Medya hemen içeri girdi kısa bir süre sonra Lord Nedya ile buluştu.

Konuşma odasına girdiler bu odada, bazı üst düzey generaller ve güvenilir devlet adamları vardı.

Bunun yanında Kralın kendisi de vardı konuşmaya Kralın kendisi başladı.

-"gardiyanlar ve izleme büyüleri hiçbir şey yakalayamadı mı?"

Hazine odası sorumlusu konuştu,

-"Kralım gardiyanlar ve hatta ben bile nöbette dururken bu olay gerçekleşti utanıyorum.."

Lord Medya'nın duyduğu ve öğrendiği tek şey Tum'un yeteneğinin yok olduğu oldu.

Yeteneği yaratan ve aktive edebilecek tek kişi Tum olduğundan onu başkasına vermek için incelemeye başladılar.

Yetenek çok karmaşıktı ve içinde" tek örnek" vardı yani hayatta kalma süresi 1 ay dan daha uzun değildi.

Bu bir ay içinde Tum'u geri klana alıp ona yeteneğini geri vermeyi planlıyorlar veya yeteneği yeni birine vereceklerdi.

Bu kişi muhtemelen bir asil veya kraliyet kanından biri olacaktı.

Fakat artık yetenek yoktu!
Kral Lord Nedya'ya baktı.

-"belki yeteneğin hayatta kalma süresi düşündüğünden daha azdır? "

Lord Nedya ellerini birleştirdi ve ciddi bir ifade sundu.

-"bu yeteneği yapan çocuk..... Çok iyi bir iş çıkartmış.

İncelerken bunu onayladım ben bile bazı yerlerde şaşırdım içinde çok fazla yetenek ve karışım vardı ve ince detayları vardı.

Ama eminim ki hayatta kalma süresi bir kullanıcı olmadan 1 ay veya daha uzun bir süre olacaktı.
Buna şüphem yok"

Bu sözler tüm krallığın en iyi füzyon ustasından çıkmıştı yani sorgulanamaz bir gerçektir.

Lord Medya söz istedi.

-"Benim klanımdan birini zorla klandan kovup yeteneğini zorla almak için bir karar verdikten sonra birde yeteneğinin kayıp olduğunu mu söylüyorsunuz?"

Sakin ama vahşi bir tavrı vardı.
Kral bile bu konu için bir şey diyemedi.

Tum'un geleceğinin parlak olduğunu biliyordu ancak bir köle kökeni vardı ne kadar gelişebilir ki?

O yetenek başkalarında daha güçlü bir köken sahip olsa daha faydalı olurdu!
Ancak bunu yapamazdı bu kişi klanına bir üyesiydi ve bu kendi koyduğu ülke kurallarına aykırı bir davranıştır.

Bu yüzden önce onu klandan zorla attırıp yeteneğine el koyması gerekirdi.

Lord Medya ve Nedya'yı tehdit edip bunu zorla yaptırdı ancak ardından yeteneği kaybetti!

Lord Medya ayağa kalktı.

-"ben klanın böyle sadık ve yetenekli bir üyesini bunun için kaybettim demek...
Bunun için bu çocuğu zorla uzaklaştırdık?
Yeteneğini kaybetmek için mi?
Ben bu konuşmaya daha fazla dahil olmak istemiyorum.
İzninizle Kralım."

Lord Medya ve Nedya, Kralın çocukluk arkadaşıdır bu yüzden onları bunu yapmak için tehdit ederken zaten bir vicdan azabı çekmişti.

Medya'nın ardından Lord Nedya benzer sözler söyleyerek ayrıldı kral içeride kalanlarla konuşmanın anlamsız olduğunu farketti ve konuşmayı bitirdi.

Yeniden Doğuş (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin