Verdiği derin nefes ile bakışları gök yüzüne yükseldi.
-"Pencere"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
İSİM: Tum AnkaÇEKİRDEK ALEMİ : 2
SAVAŞ ÖZÜ :%100(%84 köyü lacivert Şelale alemi)
GELİŞİM HIZI: Düşük++
Ruhi Bağlantı: Anka
Bedensel teknik : Form Anka, kopya, Anka zinciri ( Kanat), nefes Gizleme
Gelişim Türü : Bedensel, kanat,
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Derin nefesinin yerini, çekirdek alemini kaplayan muhteşem mavi renkli sular doldurdu.
Şelaleden akan su, uçsuz bucaksız, %100 dolu hali ile çekirdek aleminin içerisine atıyordu.
Bakışlarını, tekrar odasından dışarı, vasiyetin olduğu bölgeye çevrildi.
Katılma arzusu ve ödüllerin cazibesi bile.. Onun zayıflığını örtmeye yetmedi.
Katılacak olanların 4-5 Alem üstü kişiler olacağını çoktan biliyordu.
2.alemin sonunda olması.. Kendi yaşıt ortalamasının çok daha altında olduğunu gösterdi.
Aslında düşük Gelişim hızı ve kanat kullanan bir kişiye göre oldukça iyi bir hızı vardı.
Ama bu elbet kendisini tatmin etmeye yetmedi.
Yükselen çanın sesi ile, yerinden kalktı ve dışarı bir adım attı.
Vasiyetin önünde bulundu ve bu portal benzeri yapının önünde bekledi.
Burası boyut ve zaman mezbahının yıkılışı ile açılmış özel bir portal olarak bilinirdi.
Son kalan üyenin 3 kızı olmuş, ve soyunu devam ettirmesi için erkek bir varisi kalmamıştı.
Sonuç olarak mezbah içinde çıkan tartışma ve savaşlardan sonra, mezbah bölündü ve yok oldu.
Yüzlerce genç ve yaşlı, portalın önünde bulundu.
Bir yaşlı içeri ileri çıktı ve elindeki bastonu havaya kaldırdı.
-"Bu.. Boyut ve zaman mezbahının son üyesi ve Yüce kurucu Zhe'nin son varisi olan benim son sözlerimdir.. İçeride bulunan her malzeme ve parça.. ATALARIMIN KAN TER VE GÖZ YAŞLARI İLE ELDE ETTİĞİ KUTSAL PARÇALARDIR! ONLARI KÖTÜ NİYET İLE KULLANACAK OLANLAR! VEYA İYİ NİYET İLE! ARTIK BİZİM DEĞİL! SİZİN LANET-"
Olduğu yerde kan içinde öksürmeye başladı.
-"L.. Lanet olası zehir..."
Dizlerinin üzerine çöktü ve gök yüzüne baktı.
-"Baba.."
Kalan işi hayatın kendisi halletti ve yaşam arzusu gözlerinden süzülerek yok oldu.
Bedenini yerden göz yaşları ile kaldıran kişilerin yerini, portalın önünde aç gözlülük ile bekleyen kişiler kapladı.
Tum, omzunu kaplayan bir kol ile baş başa kaldı.
-"SLM MORUK!"
Derin bir iç çekti ve elini geri itti.
-"Ne bu soğukluk ya! Anlaşma bitti tamam ama. Sana zararım olmaz.. En azından şu anlık :D"
Yüzünü kaplayan sırtma ile, Tum tuhaflık kokusu alıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş (Tamamlandı)
FantasyEski hayatını bir köle olarak geçirir sayısız hata, tecrübe, başarı elde eder ve en sonunda ölüm ile burun buruna gelir. Tekrar doğmayı başarır ve kaderini değiştirmek için çabalar! Korkusuz acımasız ve soğuk bir kalbe sahiptir. "sevgi, dostluk, on...